2 Nisan 2013 Salı

Kullandığım En Etkili Lip Balm: H2O+ Lip Mender


Dudaklarım yaz kış hep kurudur ve bazen çatlayıp, pul pul soyulur. Şimdiye kadar birçok markanın (EOS, Burt's Bees, Blistex, The Body Shop, Nivea vb.) lip balmını denedim ve bugün sizlerle şimdiye kadar kullandığım en etkili lip balmı paylaşacağım.

H2O+ Lip Mender;


Bu lip balm hakkında bakalım H2O+ neler diyor;

Nem veren deniz yosunları ve E vitamini ile formüle edilmiş, ince çizgilerin görünümünü minimize ederek pürüzsüzleştirirken nemsizliğe karşı koruma sağlayan bakım özellikli dudak balsamı. Bitkisel nane özleriyle zenginleştirilmiştir. Nem veren deniz yosunları: Deniz Rezenesi, Deniz Marulu, Wakame.


Gelelim benim yorumlarıma;

Dudakları çok güzel nemlendirip; kuru, çatlamış dudaklara bakım yapıyor. Düzenli kullanımla dudakların kurumasını engelliyor. Nemlendirme konusunda diğer kullandığım lip balmlara göre kesinlikle daha iyi.

Sürüldükten sonra dudakta kalın rahatsız edici bir tabaka bırakmıyor ve hemen emiliyor. Hatta acaba az mı sürdüm diyerek tekrar süresim geliyor ama gerek yok. Az bir miktarı yetiyor.

Güzel bir nane kokusu var ama çok yoğun değil ve verdiği ferahlık hissi de rahatsız etmiyor. Bazıları verdiği ferahlık hissinden rahatsız olmuş ama bana hiç abartılı gelmedi. Hatta Blistex'in naneli olan lip balmından sonra hissetmedim bile.

Dudaklara parlak bir görüntü vermiyor. 

15 ml'lik tüp ambalajda satılıyor ve tüp sıkılarak kullanılıyor. 



Ürünün bana göre tek bir eksi yanı var, o da içeriğinde ilk sırada petrolatum var ve ayrıca paraben içeriyor. Aslında ben petrolatum ve parabene artık pek fazla takılmıyorum ama dudağa sürülen üründe özellikle paraben olması beni biraz rahatsız etti. Benim gibi sürekli dudaklarını yiyen bir insansanız tercih etmeyebilirsiniz.


Ben bu lip balmı çok sevdim ve rahatlıkla tavsiye ederim. Uzun bir süredir Boyner'de H2O+ ürünlerinde %50 indirim var. Ben indirimle 14 TL'ye aldım. Pek bulunmuyor ama bulabilirsem yedeklemeyi düşünüyorum.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. İçinde paraben ve petrolatum olması kötü olmuş.. Yoksa H2O+ cruelty free olmasıyla sevdiğim bi marka ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de H2O+ markasını çok sevdim özellikle vücut bakım ürünlerini, cruelty free olması da iyiymiş canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Nisan 2013 Salı

Kullandığım En Etkili Lip Balm: H2O+ Lip Mender


Dudaklarım yaz kış hep kurudur ve bazen çatlayıp, pul pul soyulur. Şimdiye kadar birçok markanın (EOS, Burt's Bees, Blistex, The Body Shop, Nivea vb.) lip balmını denedim ve bugün sizlerle şimdiye kadar kullandığım en etkili lip balmı paylaşacağım.

H2O+ Lip Mender;


Bu lip balm hakkında bakalım H2O+ neler diyor;

Nem veren deniz yosunları ve E vitamini ile formüle edilmiş, ince çizgilerin görünümünü minimize ederek pürüzsüzleştirirken nemsizliğe karşı koruma sağlayan bakım özellikli dudak balsamı. Bitkisel nane özleriyle zenginleştirilmiştir. Nem veren deniz yosunları: Deniz Rezenesi, Deniz Marulu, Wakame.


Gelelim benim yorumlarıma;

Dudakları çok güzel nemlendirip; kuru, çatlamış dudaklara bakım yapıyor. Düzenli kullanımla dudakların kurumasını engelliyor. Nemlendirme konusunda diğer kullandığım lip balmlara göre kesinlikle daha iyi.

Sürüldükten sonra dudakta kalın rahatsız edici bir tabaka bırakmıyor ve hemen emiliyor. Hatta acaba az mı sürdüm diyerek tekrar süresim geliyor ama gerek yok. Az bir miktarı yetiyor.

Güzel bir nane kokusu var ama çok yoğun değil ve verdiği ferahlık hissi de rahatsız etmiyor. Bazıları verdiği ferahlık hissinden rahatsız olmuş ama bana hiç abartılı gelmedi. Hatta Blistex'in naneli olan lip balmından sonra hissetmedim bile.

Dudaklara parlak bir görüntü vermiyor. 

15 ml'lik tüp ambalajda satılıyor ve tüp sıkılarak kullanılıyor. 



Ürünün bana göre tek bir eksi yanı var, o da içeriğinde ilk sırada petrolatum var ve ayrıca paraben içeriyor. Aslında ben petrolatum ve parabene artık pek fazla takılmıyorum ama dudağa sürülen üründe özellikle paraben olması beni biraz rahatsız etti. Benim gibi sürekli dudaklarını yiyen bir insansanız tercih etmeyebilirsiniz.


Ben bu lip balmı çok sevdim ve rahatlıkla tavsiye ederim. Uzun bir süredir Boyner'de H2O+ ürünlerinde %50 indirim var. Ben indirimle 14 TL'ye aldım. Pek bulunmuyor ama bulabilirsem yedeklemeyi düşünüyorum.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. İçinde paraben ve petrolatum olması kötü olmuş.. Yoksa H2O+ cruelty free olmasıyla sevdiğim bi marka ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de H2O+ markasını çok sevdim özellikle vücut bakım ürünlerini, cruelty free olması da iyiymiş canım:)

      Sil