20 Nisan 2013 Cumartesi

Doa Kozmetik Shea Butter



Shea Yağı; yüz ve vücut nemlendiricileri, el kremleri ve lip balmlarında sıkça gördüğümüz bir içerik. Doa Kozmetik'in bu %100 doğal shea yağını görünce hemen almalıyım dedim. %100 doğal olması çok hoşuma gitti.

Doa Kozmetik'te iki boyu var; biri ufacık, yassı bir teneke kutuda bulunuyor ve 20 ml, tam çantada taşımalık. Diğeri ise plastik daha büyük bir kutuda satılıyor ve 100 ml.



Yapısı normal bir krem veya nemlendirici gibi değil. Pütürlü pütürlü bir yapısı var. İlk sürüldüğünde yağlı bir his bırakıyor ama yapışkan değil. Biraz zaman geçtikten sonra da cilde tamamen emiliyor. Kokusuz bir ürün.

Ben genelde ellerim ve tırnak etlerim için kullanıyorum. İlk başta yağlı bir his bıraktığından gündüzleri ellerim için kullanmayı pek tercih etmiyorum. 



Yaklaşık 2-3 haftadır neredeyse her gün gece yatarken ellerime ve tırnak etlerime iyice yedirerek sürdüm. Normal bir el kremine göre daha iyi bence. Sabah kalktığımda ellerim ve özellikle tırnak etlerim gayet güzel yumuşamış oluyor. Her gün düzenli kullanıldığında tırnak etleri daha bakımlı görünüyor. 

Aslında dudak nemlendiricisi olarak kullanılabilir ama pütürlü bir yapısı olduğu için dudaklarıma yedirmekte zorlandım ve bu uygulama pek hoşuma gitmedi.

Bir de dirsek ve topuk gibi kurumuş bölgelerde çok iyi sonuç veriyor.


Kutunun üzerinde üretim ve son kullanma tarihi bulunması güzel.

Fiyatlar çok iyi. Küçüğü 3,99 TL, büyüğü ise 10 TL. Ben önce küçük olanı açtım ve bitmek üzere. 

Özellikle pahalı olan tırnak eti kremlerine iyi bir alternatif bence. Denemeye değer:)

Sevgiler,
Yelda



6 yorum:

  1. Bende sipariş ettim küçüğünden bu yazıyı okuyunca çok sevindim yuppi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın canım. Gece yatarken tırnak etleri için dene seveceksin:)

      Sil
  2. AA yapısı yalnız benim hindistan cevizi yağıma benziyor. Bendeki pürüzsüz ama son aldığımı hiç açmadım daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hindistan cevizi yağını almak istiyordum demek buna benziyor yapısı:) Senin shea yağının yapısı böyle değil mi? Öpüyorumm kuzucumm:)

      Sil
  3. bu üründen ben de aldım ama henüz kullanmak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce kullan canım seveceksin:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Nisan 2013 Cumartesi

Doa Kozmetik Shea Butter



Shea Yağı; yüz ve vücut nemlendiricileri, el kremleri ve lip balmlarında sıkça gördüğümüz bir içerik. Doa Kozmetik'in bu %100 doğal shea yağını görünce hemen almalıyım dedim. %100 doğal olması çok hoşuma gitti.

Doa Kozmetik'te iki boyu var; biri ufacık, yassı bir teneke kutuda bulunuyor ve 20 ml, tam çantada taşımalık. Diğeri ise plastik daha büyük bir kutuda satılıyor ve 100 ml.



Yapısı normal bir krem veya nemlendirici gibi değil. Pütürlü pütürlü bir yapısı var. İlk sürüldüğünde yağlı bir his bırakıyor ama yapışkan değil. Biraz zaman geçtikten sonra da cilde tamamen emiliyor. Kokusuz bir ürün.

Ben genelde ellerim ve tırnak etlerim için kullanıyorum. İlk başta yağlı bir his bıraktığından gündüzleri ellerim için kullanmayı pek tercih etmiyorum. 



Yaklaşık 2-3 haftadır neredeyse her gün gece yatarken ellerime ve tırnak etlerime iyice yedirerek sürdüm. Normal bir el kremine göre daha iyi bence. Sabah kalktığımda ellerim ve özellikle tırnak etlerim gayet güzel yumuşamış oluyor. Her gün düzenli kullanıldığında tırnak etleri daha bakımlı görünüyor. 

Aslında dudak nemlendiricisi olarak kullanılabilir ama pütürlü bir yapısı olduğu için dudaklarıma yedirmekte zorlandım ve bu uygulama pek hoşuma gitmedi.

Bir de dirsek ve topuk gibi kurumuş bölgelerde çok iyi sonuç veriyor.


Kutunun üzerinde üretim ve son kullanma tarihi bulunması güzel.

Fiyatlar çok iyi. Küçüğü 3,99 TL, büyüğü ise 10 TL. Ben önce küçük olanı açtım ve bitmek üzere. 

Özellikle pahalı olan tırnak eti kremlerine iyi bir alternatif bence. Denemeye değer:)

Sevgiler,
Yelda



6 yorum:

  1. Bende sipariş ettim küçüğünden bu yazıyı okuyunca çok sevindim yuppi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın canım. Gece yatarken tırnak etleri için dene seveceksin:)

      Sil
  2. AA yapısı yalnız benim hindistan cevizi yağıma benziyor. Bendeki pürüzsüz ama son aldığımı hiç açmadım daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hindistan cevizi yağını almak istiyordum demek buna benziyor yapısı:) Senin shea yağının yapısı böyle değil mi? Öpüyorumm kuzucumm:)

      Sil
  3. bu üründen ben de aldım ama henüz kullanmak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce kullan canım seveceksin:)

      Sil