9 Nisan 2013 Salı

Clinique Bottom Lash Mascara (Alt Kirpik Maskarası)


Bugün sizlere Clinique'in alt kirpikler için özel olarak ürettiği maskaradan bahsedeceğim.

Oldukça şık ve normal maskaralara göre küçük olan bir ambalajı var. Normalde maskaralar genelde 10 ml oluyor, bu ise 2 ml. Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerektiğinden ve sadece alt kirpikler için olduğundan bana göre yeter de artar bile:)

Fırçası da diğer maskaralara göre çok küçük ve uca doğru sivrilen bir yapısı var. Böylece alt kirpiklere sürümü çok kolaylaştırıyor.

Ben normalde alt kirpiklere maskara sürmezdim. Normal maskaranın fırçası alt kirpikler için fazlaca büyük olduğundan sürümü çok zor geliyor bana. Bir de kenarda kalan kirpiklere sürüm çok daha zor. Hele ki sürerken gözünü kırptıysan vay haline.  Bu yüzden Clinique bu maskarayı üretmekle iyi etmiş diyorum:)

Ayrıca üstteki ulaşması zor, özelikle kenardaki küçük kirpiklerde de kullanılabilir.

Sürüldüğünde kirpikleri yapıştırmıyor ve akma-bulaşma yapmıyor.

2 rengi var;01-Siyah ve 02-Siyah/Kahve. Bendeki rengi siyah.

Fiyatı 36 TL.

Çok zorunlu bir ürün değil ama benim gibi alt kirpiklere veya üstteki kenar/küçük kirpiklere maskara sürmekte zorlanıyorsanız denemenizi öneririm.

Sevgiler,
Yelda



6 yorum:

  1. aslında fena fikir değil ama çok pahalıysa gerek yok bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında işe yarıyor ama fiyatı daha uygun olsaydı daha iyi olurdu..

      Sil
  2. Lancome hypnose doll eyes ın uç kısmı daha ince ve alt kirpiklere de rahatça sürülebiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok sağol canım önerin için:) ona da bakalım o zaman, tek taşla iki kuş:)

      Sil
  3. bencede lancome hypnose kolay sürülüyor. blog paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome'a bakayım o zaman. Ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Nisan 2013 Salı

Clinique Bottom Lash Mascara (Alt Kirpik Maskarası)


Bugün sizlere Clinique'in alt kirpikler için özel olarak ürettiği maskaradan bahsedeceğim.

Oldukça şık ve normal maskaralara göre küçük olan bir ambalajı var. Normalde maskaralar genelde 10 ml oluyor, bu ise 2 ml. Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerektiğinden ve sadece alt kirpikler için olduğundan bana göre yeter de artar bile:)

Fırçası da diğer maskaralara göre çok küçük ve uca doğru sivrilen bir yapısı var. Böylece alt kirpiklere sürümü çok kolaylaştırıyor.

Ben normalde alt kirpiklere maskara sürmezdim. Normal maskaranın fırçası alt kirpikler için fazlaca büyük olduğundan sürümü çok zor geliyor bana. Bir de kenarda kalan kirpiklere sürüm çok daha zor. Hele ki sürerken gözünü kırptıysan vay haline.  Bu yüzden Clinique bu maskarayı üretmekle iyi etmiş diyorum:)

Ayrıca üstteki ulaşması zor, özelikle kenardaki küçük kirpiklerde de kullanılabilir.

Sürüldüğünde kirpikleri yapıştırmıyor ve akma-bulaşma yapmıyor.

2 rengi var;01-Siyah ve 02-Siyah/Kahve. Bendeki rengi siyah.

Fiyatı 36 TL.

Çok zorunlu bir ürün değil ama benim gibi alt kirpiklere veya üstteki kenar/küçük kirpiklere maskara sürmekte zorlanıyorsanız denemenizi öneririm.

Sevgiler,
Yelda



6 yorum:

  1. aslında fena fikir değil ama çok pahalıysa gerek yok bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında işe yarıyor ama fiyatı daha uygun olsaydı daha iyi olurdu..

      Sil
  2. Lancome hypnose doll eyes ın uç kısmı daha ince ve alt kirpiklere de rahatça sürülebiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok sağol canım önerin için:) ona da bakalım o zaman, tek taşla iki kuş:)

      Sil
  3. bencede lancome hypnose kolay sürülüyor. blog paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome'a bakayım o zaman. Ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil