20 Mart 2013 Çarşamba

Une Lip-Toned Colour ve Cheery Lip Gloss



Daha önce nasıl olduysa Une markası hiç dikkatimi çekmemişti. Ta ki bloglarda, Boyner'de Une markalı ürünlerde %50 indirim olduğu haberini duyana kadar. Tabi ben de eksik kalır mıyım, kalmam:) Hemen gittim baktım nasıl bir markaymış diye ve ruj ile lip gloss aldım çıktım. Tabi bu 1 ay kadar önceydi ama sanırım indirim hala devam ediyor. Gidip bakmakta fayda var yani..


Aldığım ruj Lip-Toned Colour (Dudak Tonlarında Renkler) serisinden. Dudak tonlarında deyince hemen aldım. Çok belirgin renkli rujları pek süremiyorum, bu tür doğal nude renklerdeki rujlar daha çok hoşuma gidiyor.  

Lip Gloss da hafif bir renk veriyor ama çok hafif. İlk sürüldüğünde çok homojen dağılmıyor. Sürdükten sonra iyice dağıtmak gerekiyor. Kesinlikle yapış yapış değil ve sürdükten sonra bir rahatsızlık vermiyor.

Her ikisi de dudakları kurutmuyor. Ben yine de dudaklarım çok kuru olduğu için altına lip balm sürüyorum.

Çok kalıcı değiller. Bende zaten dudak ürünleri pek dayanmaz. Benden kaynaklanıyor da olabilir.


En güzel özelliklerinden birisi de doğal ve Ecocert sertifikalı olmaları. Rujun üzerinde %100 doğal ve %21,82 organik tarımla elde edilen içeriklerden oluştuğu yazıyor. Bence bir makyaj markası için çok güzel bir özellik. Özellikle dudağa sürülen ürünlerin doğal olması ürünü daha çok alınası yapıyor.

Rujun rengi L02, Lip Gloss'un ki C02.


Rujun yarı-mat diyebileceğim bir bitişi var. Tamamen mat değil,  çok hafif bir  parlaklık veriyor. Aslında fotoğraf gün ışığında çekildi ama rujun rengi fotoğraftakinden biraz daha pembe. Ben her ikisinin rengini de çok sevdim. Lip Gloss'un üzerinde simler olmaması da bana göre çok güzel:)

Yalnız en üstteki resimde gördüğünüz gibi lip gloss'un görüntüsünde bir çatlaklık var. Bu bozuldu-bozulacak anlamına mı geliyor bilmiyorum.

Fişini atmışım ama yanlış hatırlamıyorsam her birinin 15-20 TL gibi bir fiyatı var.
Bence indirim devam ediyorsa gidip bir bakın, kesinlikle tavsiye ederim:)

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. Dudak ürünü olunca mıncıramadım dün ama renkleri çok güzelmiş gerçekten :) Çok seviyorum böyle soft renkleri. Güle güle kullan Yelda'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mıncıraydın keşke:) bence de rengi çok soft çok sevdim!

      Sil
  2. Renkleri çok güzel, ben de bakayım bu dudak tonları serisine :)
    Lip glossun bir de kokusunu kontrol et, onda bir bozukluk yoksa sırf o çatlak görüntüden şüphelenme bence, bozulmamıştır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak sen de bak renklerin dudak tonlarında olması çok güzel:) aslında kokusu aksine çok güzel hiç bozulmuş gibi değil ama bilemedim:)

      Sil
  3. Checkcosmetic sitesine bakındım, Une markasının son kullanma tarihlerini veriyor mu diye, bulamadım. Türk sitelerindeki indirim zamanlarından hep işkilleniyorum, bayatları verme potansiyeline sahipler zira, umarım öyle bir sorun yoktur, Rujun rengi harika duruyor, her makyaja giden tonlardan, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bu siteyi daha önce görmemiştim ben de bakayım, teşekkür ederim canım:) ben de aslında böyle indirimlerden hep işkilleniyorum..bu çatlaklar da pek hoş görünmedi gözüme ama kokusunda, dokusunda bir problem yok. Bir sıkıntı da yapmadı ama biraz daha kullanıp bakayım olmazsa.. Teşekkür ederim tekrar canım:*

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, ben de pudrasını kullanıyorum bu markanın. Rujlarına da bakmıştım ama tester kalmamıştı pek o yüzden almamamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) indirimde zaten hiçbirşey kalmamıştı. Bi ruj ve lip gloss bulabildim ben de..neyseki testerları vardı..

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Mart 2013 Çarşamba

Une Lip-Toned Colour ve Cheery Lip Gloss



Daha önce nasıl olduysa Une markası hiç dikkatimi çekmemişti. Ta ki bloglarda, Boyner'de Une markalı ürünlerde %50 indirim olduğu haberini duyana kadar. Tabi ben de eksik kalır mıyım, kalmam:) Hemen gittim baktım nasıl bir markaymış diye ve ruj ile lip gloss aldım çıktım. Tabi bu 1 ay kadar önceydi ama sanırım indirim hala devam ediyor. Gidip bakmakta fayda var yani..


Aldığım ruj Lip-Toned Colour (Dudak Tonlarında Renkler) serisinden. Dudak tonlarında deyince hemen aldım. Çok belirgin renkli rujları pek süremiyorum, bu tür doğal nude renklerdeki rujlar daha çok hoşuma gidiyor.  

Lip Gloss da hafif bir renk veriyor ama çok hafif. İlk sürüldüğünde çok homojen dağılmıyor. Sürdükten sonra iyice dağıtmak gerekiyor. Kesinlikle yapış yapış değil ve sürdükten sonra bir rahatsızlık vermiyor.

Her ikisi de dudakları kurutmuyor. Ben yine de dudaklarım çok kuru olduğu için altına lip balm sürüyorum.

Çok kalıcı değiller. Bende zaten dudak ürünleri pek dayanmaz. Benden kaynaklanıyor da olabilir.


En güzel özelliklerinden birisi de doğal ve Ecocert sertifikalı olmaları. Rujun üzerinde %100 doğal ve %21,82 organik tarımla elde edilen içeriklerden oluştuğu yazıyor. Bence bir makyaj markası için çok güzel bir özellik. Özellikle dudağa sürülen ürünlerin doğal olması ürünü daha çok alınası yapıyor.

Rujun rengi L02, Lip Gloss'un ki C02.


Rujun yarı-mat diyebileceğim bir bitişi var. Tamamen mat değil,  çok hafif bir  parlaklık veriyor. Aslında fotoğraf gün ışığında çekildi ama rujun rengi fotoğraftakinden biraz daha pembe. Ben her ikisinin rengini de çok sevdim. Lip Gloss'un üzerinde simler olmaması da bana göre çok güzel:)

Yalnız en üstteki resimde gördüğünüz gibi lip gloss'un görüntüsünde bir çatlaklık var. Bu bozuldu-bozulacak anlamına mı geliyor bilmiyorum.

Fişini atmışım ama yanlış hatırlamıyorsam her birinin 15-20 TL gibi bir fiyatı var.
Bence indirim devam ediyorsa gidip bir bakın, kesinlikle tavsiye ederim:)

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. Dudak ürünü olunca mıncıramadım dün ama renkleri çok güzelmiş gerçekten :) Çok seviyorum böyle soft renkleri. Güle güle kullan Yelda'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mıncıraydın keşke:) bence de rengi çok soft çok sevdim!

      Sil
  2. Renkleri çok güzel, ben de bakayım bu dudak tonları serisine :)
    Lip glossun bir de kokusunu kontrol et, onda bir bozukluk yoksa sırf o çatlak görüntüden şüphelenme bence, bozulmamıştır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak sen de bak renklerin dudak tonlarında olması çok güzel:) aslında kokusu aksine çok güzel hiç bozulmuş gibi değil ama bilemedim:)

      Sil
  3. Checkcosmetic sitesine bakındım, Une markasının son kullanma tarihlerini veriyor mu diye, bulamadım. Türk sitelerindeki indirim zamanlarından hep işkilleniyorum, bayatları verme potansiyeline sahipler zira, umarım öyle bir sorun yoktur, Rujun rengi harika duruyor, her makyaja giden tonlardan, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bu siteyi daha önce görmemiştim ben de bakayım, teşekkür ederim canım:) ben de aslında böyle indirimlerden hep işkilleniyorum..bu çatlaklar da pek hoş görünmedi gözüme ama kokusunda, dokusunda bir problem yok. Bir sıkıntı da yapmadı ama biraz daha kullanıp bakayım olmazsa.. Teşekkür ederim tekrar canım:*

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, ben de pudrasını kullanıyorum bu markanın. Rujlarına da bakmıştım ama tester kalmamıştı pek o yüzden almamamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) indirimde zaten hiçbirşey kalmamıştı. Bi ruj ve lip gloss bulabildim ben de..neyseki testerları vardı..

      Sil