26 Mart 2013 Salı

Smashbox Camera Ready BB Krem



BB kremler (Beauty Balm ya da nam-ı diğer Blemish Balm) genel olarak hem nemlendirmeyi, hem cilde renk vermeyi, hem güneşten korumayı hem de bakım yapmayı (leke giderme, anti-aging gibi) vaat ediyor. Bu ürün için de Smashbox düzenli kullanıldığında cildi düzelttiğini ve anti-aging peptitleri ile çizgilerde azalma sağladığını söylemiş. Ben açıkçası çok sık kullanamasam da cilde bakım yapma gibi bir özelliğini görmedim.


Buna ek olarak bu BB Krem 5 özelliği bünyesinde barındırdığını söylüyor; primer olarak kullanım, mükemmelleştirme, koruma, nemlendirme ve yağ kontrolü. Bu özelliklere sırayla bakarsak;

-Primer olarak kullanım: Ürünün üzerinde tek başına ya da fondöten altına kullanılabileceği yazıyor. Ben hep tek başına kullandım. Fondöten altına hiç denemedim.

-Mükemmelleştirme: Kapatıcılığı renkli nemlendiricilere göre daha iyi. Orta seviyede kapatıyor diyebiliriz.  Ciltle tamamen bütünleştikten sonra doğal bir görüntü veriyor (tamamen mat ya da parlak değil). Kalıcılığı da gayet iyi.

-Koruma: SPF 35 güneş koruması var. Cildinizin durumuna göre yazın belki çok yetmeyebilir.

-Nemlendirme : Nemlendirmesi bence yeterli değil. Benim son zamanlarda cildim çok kuru. Sadece nemlendirici veya güneş koruyucu ile kuruluk çok belli olmazken bu kremi sürdüğümde pul pul duruyor. Altına nemlendirici sürdüğüm halde cildimi kuruttuğunu ve gerdiğini hissediyorum. Eğer cildiniz kuruysa hiç yaklaşmayın derim.

-Yağ Kontrolü: Benim cildimi bu kadar kuruttuğuna göre demek ki yağ kontrolü sağlıyor ve bence yağlı ciltlere kesinlikle daha uygun olacaktır.



Ürünün çok akışkan bir yapısı yok. Ben ilk olarak elimle sürmeyi denedim ve cildime yedirmekte biraz zorlandım. Fırçayla sürdüğümde daha kolay oldu.

5 renk çeşidi var. Fair, Light, Light/Medium, Medium ve Dark. Bendeki rengi Light. Fair çok açık geldi gözüme. İlk sürüldüğünde sanki bana çok az koyu geldi. Ama ciltle bütünleştiğinde renk de daha uyumlu oldu. Yalnız daha çok sarı alt tonlu olduğundan yine de bana pek uygun değil. Benim pembik suratıma pek olmadı:) Alırken sadece elimde denedim. Aslında yüzde de denemekte fayda var.

The Balm BalmShelter renkli nemlendiricinin Light rengini bilenler için aşağıdaki fotoğrafta yan yana swatchladım. 


Ne kadar çok sürmüşüm:) Gördüğünüz gibi BalmShelter'dan daha koyu ve sarı gibi duruyor. Biraz daha cilde yedirince fark daha azalıyor ama BalmShelter'ın rengi daha da koyulaşıp sanki grileşiyor.


Tamamen ciltle bütünleştikten sonra fark pek kalmıyor. Smashbox'ın kapatıcılığının daha fazla olduğu resimlerde de az çok belli:)


Birçok kez söylemişimdir ama benim cildim çok hassas. Kullandığımda hassasiyeti arttırmadı veya sivilce yapmadı. Parfümsüz olması da güzel.

Merak edenler için bu da içerik listesi (paraben içermiyor).



Ben bu BB Kremi yazın almıştım ve o sıralar cildimi kurutma konusunda bir problem yaşamadığımı da belirtmek isterim.

Özet olarak şu sıralar kuru olan cildime pek uygun olmadığı ve rengi bana çok da uymadığı için ben tekrar almam. Ama renkli nemlendirici olarak güzel bir ürün. Sevil’de bir deneyebilirsiniz. 30 ml ve fiyatı 124 TL.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Ne kadar detaylı yazmışsın, eline sağlık Yelda'cım :)

    Fiyatı birazcıcık fazla olmasaymış, cruelty-free ve yağlı ciltlere uygun olduğu için yazın almayı düşünebilirmişim :)

    Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, elimden geldiğince her özelliğini yazmaya çalıştım:) umarım sıkılmamışsınızdır..malesef fiyatı biraz yüksek yoksa yağlı ciltliler için iyi bir renkli nemlendirici:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

26 Mart 2013 Salı

Smashbox Camera Ready BB Krem



BB kremler (Beauty Balm ya da nam-ı diğer Blemish Balm) genel olarak hem nemlendirmeyi, hem cilde renk vermeyi, hem güneşten korumayı hem de bakım yapmayı (leke giderme, anti-aging gibi) vaat ediyor. Bu ürün için de Smashbox düzenli kullanıldığında cildi düzelttiğini ve anti-aging peptitleri ile çizgilerde azalma sağladığını söylemiş. Ben açıkçası çok sık kullanamasam da cilde bakım yapma gibi bir özelliğini görmedim.


Buna ek olarak bu BB Krem 5 özelliği bünyesinde barındırdığını söylüyor; primer olarak kullanım, mükemmelleştirme, koruma, nemlendirme ve yağ kontrolü. Bu özelliklere sırayla bakarsak;

-Primer olarak kullanım: Ürünün üzerinde tek başına ya da fondöten altına kullanılabileceği yazıyor. Ben hep tek başına kullandım. Fondöten altına hiç denemedim.

-Mükemmelleştirme: Kapatıcılığı renkli nemlendiricilere göre daha iyi. Orta seviyede kapatıyor diyebiliriz.  Ciltle tamamen bütünleştikten sonra doğal bir görüntü veriyor (tamamen mat ya da parlak değil). Kalıcılığı da gayet iyi.

-Koruma: SPF 35 güneş koruması var. Cildinizin durumuna göre yazın belki çok yetmeyebilir.

-Nemlendirme : Nemlendirmesi bence yeterli değil. Benim son zamanlarda cildim çok kuru. Sadece nemlendirici veya güneş koruyucu ile kuruluk çok belli olmazken bu kremi sürdüğümde pul pul duruyor. Altına nemlendirici sürdüğüm halde cildimi kuruttuğunu ve gerdiğini hissediyorum. Eğer cildiniz kuruysa hiç yaklaşmayın derim.

-Yağ Kontrolü: Benim cildimi bu kadar kuruttuğuna göre demek ki yağ kontrolü sağlıyor ve bence yağlı ciltlere kesinlikle daha uygun olacaktır.



Ürünün çok akışkan bir yapısı yok. Ben ilk olarak elimle sürmeyi denedim ve cildime yedirmekte biraz zorlandım. Fırçayla sürdüğümde daha kolay oldu.

5 renk çeşidi var. Fair, Light, Light/Medium, Medium ve Dark. Bendeki rengi Light. Fair çok açık geldi gözüme. İlk sürüldüğünde sanki bana çok az koyu geldi. Ama ciltle bütünleştiğinde renk de daha uyumlu oldu. Yalnız daha çok sarı alt tonlu olduğundan yine de bana pek uygun değil. Benim pembik suratıma pek olmadı:) Alırken sadece elimde denedim. Aslında yüzde de denemekte fayda var.

The Balm BalmShelter renkli nemlendiricinin Light rengini bilenler için aşağıdaki fotoğrafta yan yana swatchladım. 


Ne kadar çok sürmüşüm:) Gördüğünüz gibi BalmShelter'dan daha koyu ve sarı gibi duruyor. Biraz daha cilde yedirince fark daha azalıyor ama BalmShelter'ın rengi daha da koyulaşıp sanki grileşiyor.


Tamamen ciltle bütünleştikten sonra fark pek kalmıyor. Smashbox'ın kapatıcılığının daha fazla olduğu resimlerde de az çok belli:)


Birçok kez söylemişimdir ama benim cildim çok hassas. Kullandığımda hassasiyeti arttırmadı veya sivilce yapmadı. Parfümsüz olması da güzel.

Merak edenler için bu da içerik listesi (paraben içermiyor).



Ben bu BB Kremi yazın almıştım ve o sıralar cildimi kurutma konusunda bir problem yaşamadığımı da belirtmek isterim.

Özet olarak şu sıralar kuru olan cildime pek uygun olmadığı ve rengi bana çok da uymadığı için ben tekrar almam. Ama renkli nemlendirici olarak güzel bir ürün. Sevil’de bir deneyebilirsiniz. 30 ml ve fiyatı 124 TL.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Ne kadar detaylı yazmışsın, eline sağlık Yelda'cım :)

    Fiyatı birazcıcık fazla olmasaymış, cruelty-free ve yağlı ciltlere uygun olduğu için yazın almayı düşünebilirmişim :)

    Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, elimden geldiğince her özelliğini yazmaya çalıştım:) umarım sıkılmamışsınızdır..malesef fiyatı biraz yüksek yoksa yağlı ciltliler için iyi bir renkli nemlendirici:)

      Sil