3 Mart 2013 Pazar

Sephora'nın Doğum Günü Hediyesi:)



Doğum günüm geçeli çok oluyor ama Sephora unutmamış eve bir kart göndermiş. Kartta da black kartımla alışveriş şartı olmadan bir paleti doğum günü hediyesi olarak verecekleri yazıyordu. Karttaki resime göre ben daha büyük bir palet bekliyordum ama olsun bu da bana çok şirin geldi. Avuç içi kadar ve tam çantada taşımalık:)


İçinde 4 tane far, 2 tane lip gloss, 1 tane de allık var.



Ben hepsinin rengini çok sevdim.


Teşekürler Sephora:)

13 yorum:

  1. Ne hoş bir şeymiş YElda cok begendim tonlar fena değil
    Güle güle kullan.
    Mutlu yiillarin olsun ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de çok hoş bir hediye oldu:)

      Sil
  2. güle güle kullan :)bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Ay yerimm, minicik :))
    Geçmiş doğum günün kutlu olsun canımm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) doğum günüm 2 ay önceydi ama arada böylehediye almak da güzel oldu:)

      Sil
  4. Aaa ne güzelmiş, güle güle kullan :)

    Benim de Black Kartım var, acaba herkese uygulamıyorlar mı? Gerçi bana da Benefit Kaş Bar'da %50 indirim yaptılar ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) kaş bar'da %50 indirim de iyiymiş..bana 2 ay sonra geldi belki sana da yakında gelir:)

      Sil
    2. Evet, %50 indirim o gün ilaç gibi geldi :D Bekleyeyim bakayım :D :*

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun Yeldacım, palet tam çantaya atmalık görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onur'cum:) doğum günüm 2 ay önceydi ama bu hediye de fena olmadı hani:)

      Sil
  6. Aaa çok güzel ya ne şeker bişeeyy :) satsalar durmam alırım vallahi :)
    Peki benim merak ettiğim buna sahip olmak için ne yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa billaa bişey yapmadım:) sadece black kartım vardı onlar da eve kart göndermişler..tek suçum çok alışveriş yapmak:) teşekkür ederim bence de çok şeker bir hediye:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

3 Mart 2013 Pazar

Sephora'nın Doğum Günü Hediyesi:)



Doğum günüm geçeli çok oluyor ama Sephora unutmamış eve bir kart göndermiş. Kartta da black kartımla alışveriş şartı olmadan bir paleti doğum günü hediyesi olarak verecekleri yazıyordu. Karttaki resime göre ben daha büyük bir palet bekliyordum ama olsun bu da bana çok şirin geldi. Avuç içi kadar ve tam çantada taşımalık:)


İçinde 4 tane far, 2 tane lip gloss, 1 tane de allık var.



Ben hepsinin rengini çok sevdim.


Teşekürler Sephora:)

13 yorum:

  1. Ne hoş bir şeymiş YElda cok begendim tonlar fena değil
    Güle güle kullan.
    Mutlu yiillarin olsun ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de çok hoş bir hediye oldu:)

      Sil
  2. güle güle kullan :)bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Ay yerimm, minicik :))
    Geçmiş doğum günün kutlu olsun canımm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) doğum günüm 2 ay önceydi ama arada böylehediye almak da güzel oldu:)

      Sil
  4. Aaa ne güzelmiş, güle güle kullan :)

    Benim de Black Kartım var, acaba herkese uygulamıyorlar mı? Gerçi bana da Benefit Kaş Bar'da %50 indirim yaptılar ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) kaş bar'da %50 indirim de iyiymiş..bana 2 ay sonra geldi belki sana da yakında gelir:)

      Sil
    2. Evet, %50 indirim o gün ilaç gibi geldi :D Bekleyeyim bakayım :D :*

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun Yeldacım, palet tam çantaya atmalık görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onur'cum:) doğum günüm 2 ay önceydi ama bu hediye de fena olmadı hani:)

      Sil
  6. Aaa çok güzel ya ne şeker bişeeyy :) satsalar durmam alırım vallahi :)
    Peki benim merak ettiğim buna sahip olmak için ne yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa billaa bişey yapmadım:) sadece black kartım vardı onlar da eve kart göndermişler..tek suçum çok alışveriş yapmak:) teşekkür ederim bence de çok şeker bir hediye:)

      Sil