4 Mart 2013 Pazartesi

Rimmel Apocalips Lip Lacquer



Eveeet Rimmel Apocalips'ler Watsons'lara adımını attı. Ben Ankamall Watsons'a gittiğimde henüz testerlar gelmemişti, ben de gözümü karartıp dışından göründüğü kadarıyla beğendiklerimi aldım. İyi de yapmışım renklerini çoook beğendim.


Hem ruj gibi yoğun bir renk hem de ilk sürüldüğünde lip gloss gibi dudaklara parlaklık veriyor. Biraz zaman geçtiğinde bu parlaklık gidiyor daha mat bir yapıya dönüşüyor. Doğrusu ben dışından daha çok lip gloss gibi düşünmüştüm, bu kadar yoğun renk vermesine şaşırdım.

Yapısını da çok beğendim. Kolay sürülüyor, yapış yapış değil ve sürüldüğünde dudakta insanı rahatsız eden bir tabaka bırakmıyor.

Aplikatörünün ucunda daha çok ürünün aynı anda alınması için bir boşluk var böylelikle daldır çıkar daldır çıkar yapmıyorsun:) Ben çok yoğun renkli şeyler kullanamadığımdan az bir miktar alıp dağıtıyorum.

Renkleri zaten çok beğendim. Bakalım ben hangi renkleri seçmişim;


500-Luna


 401-Aurora


101-Celestial
Bakalım renkler nasılmış,


En çok Celestial'ı beğendim. Yazın Luna da çok güzel gider:)

Bence kalıcılıkları da gayet güzel. Bende ruj, lip gloss pek dayanmaz. Apocalips'leri kolumda swatchladıktan sonra pamukla sildim, defalarca yıkadım hala kolumda izleri duruyordu:) Hafif bir lip stainlikleri de var yani:) Sonra size göstermek için elime tekrar sürdüm, yanına da Benefit Benetint'i sürüp ikisini aynı anda pamukla sildim. Sonuç şöyledir:) 


Oldukça kalıcı diyebiliriz değil mi?

Gözüm bir de nude olan renginde kaldı her ne kadar kendime başka ruj, lip gloss yok sana desem de bakalım yakalarsam alacağım bir tane:) Söz bir daha yok:P

Bence performansına göre fiyatı oldukça uygun. 12,99 TL.

Vallaa ben çok beğendim. Tavsiye de ederim:)

Sevgiler,
Yelda

26 yorum:

  1. Teşekkürler ben de bayıldım vallaa:)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle 101 e bayıldım tam benlik. Yapış yapış olmaması, kalıcılığı ile aklımı çeldin =) Ruj bitirme projem bitince ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok 101'i sevdim canım:) bence de al seversin diye düşünüyorum.. Ruj bitirme projesi mi? İşin zor vallaa kolay gelsin canım:)

      Sil
  3. 101 numaraya tavım şu an :) fiyatı da çok iyi yahu. Güle güle kullan canım.
    Cumaya kalır mı dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) daha yeni geldiği için kalır herhalde belki çok sevilen renkleri bulmak zor olabilir..

      Sil
  4. celestial çok güzel bence sanırım ilk önce nude olanı sonra bu rengi alırım:)
    gerçekten çok yoğun durmuşlar bende şaşırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok celestiali beğendim nude olandan da bulabilirsem alacağım.. Gittiğimde görmedim umarım tr'ye bu rengi gelmiştir. Rengi gerçekten çok yoğun ben de hiç bu kadar beklemiyordum canım:)

      Sil
  5. bunlardan istiyordum zaten :) senin yazını görünce nasıl tıklayacağımı şaşırdım :) senin yorumlarını, renkleri gördükten sonra kesinlikle alıcam bunlardann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al canım beğenirsin bence:)

      Sil
  6. Çok güzeller bende istiyorum,almam lazım celestial özelikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen bir watsons'a koşuyoruz o zaman canım hadi hadi:)

      Sil
  7. Demek yanımıza gelmeyip bizi bu harikalarla aldattın :D
    Çok güzel görünüyorlar, ilk çıktıklarından beri gözüm var ama Rimmel cruelty free değil :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi asıl dişçi ile aldattım bu ufak bir kaçamaktı:) aaa bilmiyordum cruelty free olmadığını napiciiz şimdi çok da güzeller:(

      Sil
  8. Renklere bakarmısınız. Harika görünüyorlar, güle güle kullan. Yakında hepimizin blogunda yer alacaklar gibime geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de renklere bayıldım. Tester olmadığı için diğer renklere bakamadım kim bilir daha ne güzeller vardır:)

      Sil
  9. yapıları nekadar güzel görünüyor. Renklere zaten söz söylemeye bile gerek yok tam yaz lık cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım renkler süper tam yazlıklar:)

      Sil
  10. renkleri çok beğendim ben gittiğimde de tester yoktu o nedenle alamadım.. ama burada görünce lunayı mesela çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester neden yoktur ben de anlamadım çok saçma..öyle denemeden aldım neyse ki beğendim. Luna dudakta resimdekinden daha güzel bence:)

      Sil
  11. bende 500ü ve 101i beğendim not aldım umarım 8 martta watsons indirim yaparda ikisini birden alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de işallah indirim yaparlar..ben bi de varsa nude rengini almak istiyorum:)

      Sil
  12. güle güle kullan.celestial çok hoş görünüyor.fiyatıda gayet makul.8 mart'ta bende wishlist'ime ekledim.
    bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canm:) eveet hem renkler çok güzel hem de fiyat çok iyi..ben senin blogunu izliyorum ki zaten:)

      Sil
  13. Renkler çok güzel ^.^ Celestiala zaten tavım ! Aurora'nın rengine de bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet renkler çok güzel ve canlı. Çok teşekkür ederim:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

4 Mart 2013 Pazartesi

Rimmel Apocalips Lip Lacquer



Eveeet Rimmel Apocalips'ler Watsons'lara adımını attı. Ben Ankamall Watsons'a gittiğimde henüz testerlar gelmemişti, ben de gözümü karartıp dışından göründüğü kadarıyla beğendiklerimi aldım. İyi de yapmışım renklerini çoook beğendim.


Hem ruj gibi yoğun bir renk hem de ilk sürüldüğünde lip gloss gibi dudaklara parlaklık veriyor. Biraz zaman geçtiğinde bu parlaklık gidiyor daha mat bir yapıya dönüşüyor. Doğrusu ben dışından daha çok lip gloss gibi düşünmüştüm, bu kadar yoğun renk vermesine şaşırdım.

Yapısını da çok beğendim. Kolay sürülüyor, yapış yapış değil ve sürüldüğünde dudakta insanı rahatsız eden bir tabaka bırakmıyor.

Aplikatörünün ucunda daha çok ürünün aynı anda alınması için bir boşluk var böylelikle daldır çıkar daldır çıkar yapmıyorsun:) Ben çok yoğun renkli şeyler kullanamadığımdan az bir miktar alıp dağıtıyorum.

Renkleri zaten çok beğendim. Bakalım ben hangi renkleri seçmişim;


500-Luna


 401-Aurora


101-Celestial
Bakalım renkler nasılmış,


En çok Celestial'ı beğendim. Yazın Luna da çok güzel gider:)

Bence kalıcılıkları da gayet güzel. Bende ruj, lip gloss pek dayanmaz. Apocalips'leri kolumda swatchladıktan sonra pamukla sildim, defalarca yıkadım hala kolumda izleri duruyordu:) Hafif bir lip stainlikleri de var yani:) Sonra size göstermek için elime tekrar sürdüm, yanına da Benefit Benetint'i sürüp ikisini aynı anda pamukla sildim. Sonuç şöyledir:) 


Oldukça kalıcı diyebiliriz değil mi?

Gözüm bir de nude olan renginde kaldı her ne kadar kendime başka ruj, lip gloss yok sana desem de bakalım yakalarsam alacağım bir tane:) Söz bir daha yok:P

Bence performansına göre fiyatı oldukça uygun. 12,99 TL.

Vallaa ben çok beğendim. Tavsiye de ederim:)

Sevgiler,
Yelda

26 yorum:

  1. Teşekkürler ben de bayıldım vallaa:)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle 101 e bayıldım tam benlik. Yapış yapış olmaması, kalıcılığı ile aklımı çeldin =) Ruj bitirme projem bitince ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok 101'i sevdim canım:) bence de al seversin diye düşünüyorum.. Ruj bitirme projesi mi? İşin zor vallaa kolay gelsin canım:)

      Sil
  3. 101 numaraya tavım şu an :) fiyatı da çok iyi yahu. Güle güle kullan canım.
    Cumaya kalır mı dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) daha yeni geldiği için kalır herhalde belki çok sevilen renkleri bulmak zor olabilir..

      Sil
  4. celestial çok güzel bence sanırım ilk önce nude olanı sonra bu rengi alırım:)
    gerçekten çok yoğun durmuşlar bende şaşırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok celestiali beğendim nude olandan da bulabilirsem alacağım.. Gittiğimde görmedim umarım tr'ye bu rengi gelmiştir. Rengi gerçekten çok yoğun ben de hiç bu kadar beklemiyordum canım:)

      Sil
  5. bunlardan istiyordum zaten :) senin yazını görünce nasıl tıklayacağımı şaşırdım :) senin yorumlarını, renkleri gördükten sonra kesinlikle alıcam bunlardann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al canım beğenirsin bence:)

      Sil
  6. Çok güzeller bende istiyorum,almam lazım celestial özelikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen bir watsons'a koşuyoruz o zaman canım hadi hadi:)

      Sil
  7. Demek yanımıza gelmeyip bizi bu harikalarla aldattın :D
    Çok güzel görünüyorlar, ilk çıktıklarından beri gözüm var ama Rimmel cruelty free değil :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi asıl dişçi ile aldattım bu ufak bir kaçamaktı:) aaa bilmiyordum cruelty free olmadığını napiciiz şimdi çok da güzeller:(

      Sil
  8. Renklere bakarmısınız. Harika görünüyorlar, güle güle kullan. Yakında hepimizin blogunda yer alacaklar gibime geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de renklere bayıldım. Tester olmadığı için diğer renklere bakamadım kim bilir daha ne güzeller vardır:)

      Sil
  9. yapıları nekadar güzel görünüyor. Renklere zaten söz söylemeye bile gerek yok tam yaz lık cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım renkler süper tam yazlıklar:)

      Sil
  10. renkleri çok beğendim ben gittiğimde de tester yoktu o nedenle alamadım.. ama burada görünce lunayı mesela çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester neden yoktur ben de anlamadım çok saçma..öyle denemeden aldım neyse ki beğendim. Luna dudakta resimdekinden daha güzel bence:)

      Sil
  11. bende 500ü ve 101i beğendim not aldım umarım 8 martta watsons indirim yaparda ikisini birden alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de işallah indirim yaparlar..ben bi de varsa nude rengini almak istiyorum:)

      Sil
  12. güle güle kullan.celestial çok hoş görünüyor.fiyatıda gayet makul.8 mart'ta bende wishlist'ime ekledim.
    bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canm:) eveet hem renkler çok güzel hem de fiyat çok iyi..ben senin blogunu izliyorum ki zaten:)

      Sil
  13. Renkler çok güzel ^.^ Celestiala zaten tavım ! Aurora'nın rengine de bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet renkler çok güzel ve canlı. Çok teşekkür ederim:)

      Sil