11 Mart 2013 Pazartesi

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H



Daha önce hep keçe uçlu eyeliner kullandım ve hiç tek seferde hatasız eyeliner’ı çekebilmişliğim yoktur. Daha zordur diyerek jel eyeliner’ı da denememiştim. Fakat Maybelline’in en son çıkardığı bu jel eyeliner’ı ilk denediğimde tek seferde eyeliner'ı sürdüm ve resmen bayıldım. Yapısı yumuşak ve sürümü kolay. Bu kadar kolay sürülebilmesinde tabi ki fırçasının katkısı büyük. Genelde ürünün yanında verilen fırçalar pek işe yaramaz ama bu fırça gerçekten çok güzel ve uygulamayı kolaylaştırıyor. Uca doğru sivrilen bir fırça ve uç kısmıyla ince çizgiler yapılabiliyor. Ben ambalajını da çok sevdim, mini minnacık ve buzlu cam gibi bir kutusu var.


4 renk çeşidi var; siyah, lacivert, kahverengi ve mor. Renk vermesi iyi ve renkler çok güzel. İlk olarak kahverengisini almıştım. Çok beğenince indirimde siyah ve lacivertini de aldım. Bir moru kaldı, onu da mı alsam diye düşünüyorum açıkçası.



Paketin üzerinde 24 saat kalıcı olduğu yazıyor. Ben o kadar bekletmedim ama kalıcılığı için iyi diyebilirim. Akma, bulaşma olmuyor.


Ben Bioderma Sensibio H2O ile birkaç sefer üzerinden geçerek gayet rahat temizleyebildim.  Belki daha etkili bir göz makyajı temizleyicisi ile daha rahat temizlenebilir.

Fiyatı 24,75 TL fakat sık sık yapılan Gratis veya Watsons indiriminden daha uygun fiyata alınabilir. Açıldıktan sonra 24 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Merak edenler için de içeriği şu şekilde;


Ben çok sevdim, tavsiye de ederim.

Sevgiler,
Yelda

16 yorum:

  1. Şu eyeliner'ın kahverengisini almadan kendime kozmetik yasağı koyduğuma lanet ediyorum resmen :)) Bu arada, fırçası hakikaten çok başarılı. Kesik uçlularla çok daha zor jel eyeliner uygulayabiliyorum; bu fırçayla gerçekten çok kolay!

    Güle güle kullan :) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim:) bu ürün uzun süre raflardan kalkmaz zaten yasak bitince alırsın boşver:*

      Sil
  2. mavisi gerçekten çok güzelmiş,yoğun bir renk...
    Gratiste denemiştim ama iki tane ayrı parçayı taşımamak için almamıştım...
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) iki parça olunca taşıması zor ama bence alıp evde bulundurmalı:)

      Sil
  3. Mac'inki bitince ben de bundan almak istiyorum, çok güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveetben de çok beğendim canım sen de al:)

      Sil
  4. siyahıyla içinde pembe ışıltılar olan siyahını alıcam ne zamandır :)) çok başarılılar gerçekten sen de güle güle kullan yeldacım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa pembe ışıltılı siyahı da mı varmış hiç görmemiştim.. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. eneee bu seride lacivert eyeliner mı vardı :O hemen almalıyımm ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laciverti de çok güzel bence de almalısın canım:)

      Sil
  6. çok güzeller , jel eyelinerların kraliçesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk jel eyeliner denemem ama ben de çok beğendim:)

      Sil
  7. Bende bugün hemen gidip alıcam.Benim de ilk denemem olucak jel eyeliner adına ama senden cesaret aldım umarım becerebilirim :) Ayrıca siyah fix renk vazgeçilmez de lacivertide bi ömürmüş.Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. Bence de almalısın. Umarım sen de benim gibi kolay sürersin..

    YanıtlaSil
  9. bloglarda göre göre gittim aldım keçe uclu ve likit eyeliner kesinlikle süremiyorum kalem cekersem de akıyor eve gelir gelmez sürdüm biraz kalın oldu ama bu beceriksizligime bu bile iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok güzel süremiyorum ama sürümü kolay geldi bana:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Mart 2013 Pazartesi

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H



Daha önce hep keçe uçlu eyeliner kullandım ve hiç tek seferde hatasız eyeliner’ı çekebilmişliğim yoktur. Daha zordur diyerek jel eyeliner’ı da denememiştim. Fakat Maybelline’in en son çıkardığı bu jel eyeliner’ı ilk denediğimde tek seferde eyeliner'ı sürdüm ve resmen bayıldım. Yapısı yumuşak ve sürümü kolay. Bu kadar kolay sürülebilmesinde tabi ki fırçasının katkısı büyük. Genelde ürünün yanında verilen fırçalar pek işe yaramaz ama bu fırça gerçekten çok güzel ve uygulamayı kolaylaştırıyor. Uca doğru sivrilen bir fırça ve uç kısmıyla ince çizgiler yapılabiliyor. Ben ambalajını da çok sevdim, mini minnacık ve buzlu cam gibi bir kutusu var.


4 renk çeşidi var; siyah, lacivert, kahverengi ve mor. Renk vermesi iyi ve renkler çok güzel. İlk olarak kahverengisini almıştım. Çok beğenince indirimde siyah ve lacivertini de aldım. Bir moru kaldı, onu da mı alsam diye düşünüyorum açıkçası.



Paketin üzerinde 24 saat kalıcı olduğu yazıyor. Ben o kadar bekletmedim ama kalıcılığı için iyi diyebilirim. Akma, bulaşma olmuyor.


Ben Bioderma Sensibio H2O ile birkaç sefer üzerinden geçerek gayet rahat temizleyebildim.  Belki daha etkili bir göz makyajı temizleyicisi ile daha rahat temizlenebilir.

Fiyatı 24,75 TL fakat sık sık yapılan Gratis veya Watsons indiriminden daha uygun fiyata alınabilir. Açıldıktan sonra 24 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Merak edenler için de içeriği şu şekilde;


Ben çok sevdim, tavsiye de ederim.

Sevgiler,
Yelda

16 yorum:

  1. Şu eyeliner'ın kahverengisini almadan kendime kozmetik yasağı koyduğuma lanet ediyorum resmen :)) Bu arada, fırçası hakikaten çok başarılı. Kesik uçlularla çok daha zor jel eyeliner uygulayabiliyorum; bu fırçayla gerçekten çok kolay!

    Güle güle kullan :) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim:) bu ürün uzun süre raflardan kalkmaz zaten yasak bitince alırsın boşver:*

      Sil
  2. mavisi gerçekten çok güzelmiş,yoğun bir renk...
    Gratiste denemiştim ama iki tane ayrı parçayı taşımamak için almamıştım...
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) iki parça olunca taşıması zor ama bence alıp evde bulundurmalı:)

      Sil
  3. Mac'inki bitince ben de bundan almak istiyorum, çok güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveetben de çok beğendim canım sen de al:)

      Sil
  4. siyahıyla içinde pembe ışıltılar olan siyahını alıcam ne zamandır :)) çok başarılılar gerçekten sen de güle güle kullan yeldacım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa pembe ışıltılı siyahı da mı varmış hiç görmemiştim.. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. eneee bu seride lacivert eyeliner mı vardı :O hemen almalıyımm ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laciverti de çok güzel bence de almalısın canım:)

      Sil
  6. çok güzeller , jel eyelinerların kraliçesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk jel eyeliner denemem ama ben de çok beğendim:)

      Sil
  7. Bende bugün hemen gidip alıcam.Benim de ilk denemem olucak jel eyeliner adına ama senden cesaret aldım umarım becerebilirim :) Ayrıca siyah fix renk vazgeçilmez de lacivertide bi ömürmüş.Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. Bence de almalısın. Umarım sen de benim gibi kolay sürersin..

    YanıtlaSil
  9. bloglarda göre göre gittim aldım keçe uclu ve likit eyeliner kesinlikle süremiyorum kalem cekersem de akıyor eve gelir gelmez sürdüm biraz kalın oldu ama bu beceriksizligime bu bile iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok güzel süremiyorum ama sürümü kolay geldi bana:)

      Sil