31 Mart 2013 Pazar

Kiko Cosmetics ve Benim Aldıklarım..


Kiko Cosmetics bir İtalyan markası ve maalesef Türkiye'de satılmıyor. Markaya burada ulaşılamadığı için bu yazıyı yazayım mı yazmayayım mı diye çok düşündüm ama yaz geliyor, İtalya da turizm için çok tercih ediliyor, belki yolunuz düşer diye yazmaya karar verdim:)

Öncelikle çok fazla ürün ve renk seçeneği sunan bir marka ve fiyatlar çok uygun. Bu yüzden olur da siz veya bir yakınınız İtalya'ya giderse mutlaka Kiko'ya uğrayın,uğratın:) Birbirinden güzel ürünlere buradan bakabilirsiniz.

Eşim geçen günlerde İtalya'ya gidince tabii ben de bir sürü şey sipariş ettim. Fotoğraflarını çekebilmek için hiçbirini daha kullanmadım. Denedikten sonra yorumlarımı da paylaşacağım. 

Neler aldım toplu hatıra fotoğrafıyla başlayalım;


Nail Cuticle Scrub&Care Pen (Tırnak Eti Scrub&Bakım Kalemi): Manikür yaptırmayı hiç sevmediğim için tırnak eti ile ilgili herşeyi alabilirim. 


Pencil Lip Gloss (Kalem Şeklinde Lip Gloss)-15 Fushcia: Kalem şeklinde olması değişik. Rengi güzel ama içinde ufak simler var. Simli lip gloss'ları pek sevmiyorum ama bunu beğendim.


 Colour Explosion Multi-Tone Blush (Allık)-01 Wild Sienna: Rengi ve görüntüsü süperr değil mi?



Colour Splash Multi-Tone Bronzer-01 Hilarious Honey: 3 ayrı renkte olması çok güzel ve görüntüsü yine harika.



Full Coverage Concealer (Kapatıcı)-01 Clear: Cilt lekeleri için kullanılan bir kapatıcı. Aslında ben göz altı kapatıcısı istemiştim ama eşim bulamayınca bunu almış. Bu tür kapatıcıları pek kullanmasam da olsun bunu da deneriz:)


Lip Relief SPF 15 Lip Balm: Dudaklarımın çok kuru olduğunu ve tam bir lip balm hastası olduğumu çok mu söyledim? Bunu almasam olmazdı:)


Sugar Mat Nail Lacquer (Oje)-641 Strawberry Pink: Çok değişik bir yapısı var, hem mat hem ışıltılı gibi.  Rengi biraz fazla iddialıymış, keşke başka rengini alsaymışım diyorum ama olsun yazın güzel durur:)


Kiko ürünlerini nasıl buldunuz, siz Kiko'dan birşeyler kullanıyor musunuz?

Sevgiler,
Yelda

24 yorum:

  1. Daha önce kullanmışlığım var ama bir daha alamadım tabi :(
    Çok güzel şeyler seçmişsin ^^ Hepsini güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım:) Keşke Kiko burada da satılsa neler alırdık neler..Şu yurt dışı kozmetik alışverişi yasağına bir kızıyorum ki!!!

    YanıtlaSil
  3. allık çok güzel görünüyor :) yorumları merakla bekliyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet allığı ben de çok beğendim:) sevgiler...

      Sil
  4. Tüpte olan bir kapatıcısı var o çok güzel canım keşke ondan da olsaymış, güle güle kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) tüpte olan göz altı kapatıcısı mı acaba? Onu istemiştim de maalesef yokmuş..

      Sil
  5. yazdım bunları bir kenara, yazın alınacaklar listemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın gidersen mutlaka Kiko'ya bak canım çok güzel şeyler var:)

      Sil
  6. güzel günlerde kullan tatlım bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de bayıldım valla:)

      Sil
  7. O allıkla bronzerı yerim ben!!!

    Güle güle kullan Yelda'cım, bir sonraki buluşmamızda yüzünde görmek istiyorum :) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa tam yenecek gibiler renklere bayıldım:) tamam canım bir sonraki buluşmamızda bunları sürüp sürüştüreceğim:)

      Sil
  8. çok güzel görünüyorlar, bayıldım desem yalan olmaz:) güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan Yelda. Hemen listeye ekledim allık ve dudak balmını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller di mi? Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  10. Ben de tam saldi/indirim zamanında İtalya'daydım ve Kiko mağazalarınde 2-3 Euro'ya inanılmaz ürünler satıyorlardı ama vakitten dolayı sadece 2 ruj ki biri sendeki gibi kalem şeklindeki lipgloss idi ve bir far paleti almıştım ama hala aklımda yer ediyor Kiko. Zaman zaman internet sitesine bakıp iç geçiriyorum :)

    Güzel günlerde kullan aldıklarını.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh kötü olmuş keşke şöyle güzel güzel bakabilseydin..şu kozmetik yasağı ne gıcık bişi yaaa!! Çok teşekkkür ederim canım:) sevgiler benden..

      Sil
  11. Kiko'ya bayılıyorum. Her yurt dışına çıktığımda doldurup geliyorum. Bunlara bakmamışım hiç.. Hepsi çok güzeller..Bir dahaki sefere artık :)))) Kismet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım Kiko'ya canım. Ben de yurt dışına gidince bulabilirsem daha da detaylı bakacağım. Ürün çeşitliliği gerçekten çok fazla.

      Sil
  12. bende bayılıyorum ilk olarak almanyada denk geldim güvenip pek fazla bişey alamadım ama en son italya gezimde ne bulduysam doldurmuşum.

    YanıtlaSil
  13. dermadasi.comda bikaç ürününe rastladi. aslında dermokozmetk markaların oldugu bi site ama geliyomu ne tr ye :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdi baktım birkaç ürünü var gerçekten, ilginç geldi. Umarım TR'ye gelir:) Teşekkürler!!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

31 Mart 2013 Pazar

Kiko Cosmetics ve Benim Aldıklarım..


Kiko Cosmetics bir İtalyan markası ve maalesef Türkiye'de satılmıyor. Markaya burada ulaşılamadığı için bu yazıyı yazayım mı yazmayayım mı diye çok düşündüm ama yaz geliyor, İtalya da turizm için çok tercih ediliyor, belki yolunuz düşer diye yazmaya karar verdim:)

Öncelikle çok fazla ürün ve renk seçeneği sunan bir marka ve fiyatlar çok uygun. Bu yüzden olur da siz veya bir yakınınız İtalya'ya giderse mutlaka Kiko'ya uğrayın,uğratın:) Birbirinden güzel ürünlere buradan bakabilirsiniz.

Eşim geçen günlerde İtalya'ya gidince tabii ben de bir sürü şey sipariş ettim. Fotoğraflarını çekebilmek için hiçbirini daha kullanmadım. Denedikten sonra yorumlarımı da paylaşacağım. 

Neler aldım toplu hatıra fotoğrafıyla başlayalım;


Nail Cuticle Scrub&Care Pen (Tırnak Eti Scrub&Bakım Kalemi): Manikür yaptırmayı hiç sevmediğim için tırnak eti ile ilgili herşeyi alabilirim. 


Pencil Lip Gloss (Kalem Şeklinde Lip Gloss)-15 Fushcia: Kalem şeklinde olması değişik. Rengi güzel ama içinde ufak simler var. Simli lip gloss'ları pek sevmiyorum ama bunu beğendim.


 Colour Explosion Multi-Tone Blush (Allık)-01 Wild Sienna: Rengi ve görüntüsü süperr değil mi?



Colour Splash Multi-Tone Bronzer-01 Hilarious Honey: 3 ayrı renkte olması çok güzel ve görüntüsü yine harika.



Full Coverage Concealer (Kapatıcı)-01 Clear: Cilt lekeleri için kullanılan bir kapatıcı. Aslında ben göz altı kapatıcısı istemiştim ama eşim bulamayınca bunu almış. Bu tür kapatıcıları pek kullanmasam da olsun bunu da deneriz:)


Lip Relief SPF 15 Lip Balm: Dudaklarımın çok kuru olduğunu ve tam bir lip balm hastası olduğumu çok mu söyledim? Bunu almasam olmazdı:)


Sugar Mat Nail Lacquer (Oje)-641 Strawberry Pink: Çok değişik bir yapısı var, hem mat hem ışıltılı gibi.  Rengi biraz fazla iddialıymış, keşke başka rengini alsaymışım diyorum ama olsun yazın güzel durur:)


Kiko ürünlerini nasıl buldunuz, siz Kiko'dan birşeyler kullanıyor musunuz?

Sevgiler,
Yelda

24 yorum:

  1. Daha önce kullanmışlığım var ama bir daha alamadım tabi :(
    Çok güzel şeyler seçmişsin ^^ Hepsini güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım:) Keşke Kiko burada da satılsa neler alırdık neler..Şu yurt dışı kozmetik alışverişi yasağına bir kızıyorum ki!!!

    YanıtlaSil
  3. allık çok güzel görünüyor :) yorumları merakla bekliyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet allığı ben de çok beğendim:) sevgiler...

      Sil
  4. Tüpte olan bir kapatıcısı var o çok güzel canım keşke ondan da olsaymış, güle güle kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) tüpte olan göz altı kapatıcısı mı acaba? Onu istemiştim de maalesef yokmuş..

      Sil
  5. yazdım bunları bir kenara, yazın alınacaklar listemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın gidersen mutlaka Kiko'ya bak canım çok güzel şeyler var:)

      Sil
  6. güzel günlerde kullan tatlım bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de bayıldım valla:)

      Sil
  7. O allıkla bronzerı yerim ben!!!

    Güle güle kullan Yelda'cım, bir sonraki buluşmamızda yüzünde görmek istiyorum :) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa tam yenecek gibiler renklere bayıldım:) tamam canım bir sonraki buluşmamızda bunları sürüp sürüştüreceğim:)

      Sil
  8. çok güzel görünüyorlar, bayıldım desem yalan olmaz:) güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan Yelda. Hemen listeye ekledim allık ve dudak balmını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller di mi? Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  10. Ben de tam saldi/indirim zamanında İtalya'daydım ve Kiko mağazalarınde 2-3 Euro'ya inanılmaz ürünler satıyorlardı ama vakitten dolayı sadece 2 ruj ki biri sendeki gibi kalem şeklindeki lipgloss idi ve bir far paleti almıştım ama hala aklımda yer ediyor Kiko. Zaman zaman internet sitesine bakıp iç geçiriyorum :)

    Güzel günlerde kullan aldıklarını.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh kötü olmuş keşke şöyle güzel güzel bakabilseydin..şu kozmetik yasağı ne gıcık bişi yaaa!! Çok teşekkkür ederim canım:) sevgiler benden..

      Sil
  11. Kiko'ya bayılıyorum. Her yurt dışına çıktığımda doldurup geliyorum. Bunlara bakmamışım hiç.. Hepsi çok güzeller..Bir dahaki sefere artık :)))) Kismet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım Kiko'ya canım. Ben de yurt dışına gidince bulabilirsem daha da detaylı bakacağım. Ürün çeşitliliği gerçekten çok fazla.

      Sil
  12. bende bayılıyorum ilk olarak almanyada denk geldim güvenip pek fazla bişey alamadım ama en son italya gezimde ne bulduysam doldurmuşum.

    YanıtlaSil
  13. dermadasi.comda bikaç ürününe rastladi. aslında dermokozmetk markaların oldugu bi site ama geliyomu ne tr ye :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdi baktım birkaç ürünü var gerçekten, ilginç geldi. Umarım TR'ye gelir:) Teşekkürler!!

      Sil