12 Mart 2013 Salı

Kadınlar Günü Lush Etkinliği


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde Lush, Sevgili Mamontenka’nın girişimi ve katkılarıyla Gordion'da çok güzel bir etkinlik düzenledi ve Ankara’lı bloggerları davet etti. Öncelikle bu güzel akşam için Lush ekibine ve Mamontenka’ya çok teşekkür ederiz. Sayelerinde hem Lush ürünlerini daha yakından tanıma fırsatı bulduk hem de birbirinden tatlı insanlarla tanıştık.


(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Öncelikle Lush hakkında kısa bir bilgi vereyim. Lush, el yapımı doğal kozmetik ürünleri üreten, ürünlerinde katkı maddelerini minimum düzeyde kullanan, ürünlerinde hayvansal hammaddeleri kullanmayan ve hayvanlar üzerinde ürün testi yapmayan bir firma. Ürünlerin üzerine, içeriklerini kullanım oranına göre sırayla ve üretim ile son kullanma tarihlerini de yazıyorlar. Ayrıca katı ürünlerinde katkı maddesi kullanmadıklarını da bu etkinlikte öğrenmiş olduk.

Gelelim etkinliğe;

Lush’a ilk girdiğimizde burnumuza mis gibi güzel kokular geldi. Ayrıca bizim için birbirinden lezzetli ikramlar hazırlamışlar. Mağaza çalışanları çok güler yüzlü ve ilgililerdi. Bize ürünleri tanıtıp, deneme fırsatı veren ve her sorumuza büyük bir özenle cevap veren Zuhal Hanım’a özellikle teşekkür etmek isterim.


(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Zuhal Hanım tanıtıma şampuan ve saç kremleriyle başladı. Lush'ın çeşit çeşit şampuan ve saç kremleri var. Katı şampuanları da denemeye değer bence. 





Daha sonra vücut ve cilt bakımı ürünleriyle devam ettik.

Banyo ürünleri (Banyo balistikleri çok güzel görünüyorlar değil mi?);



Masaj barları;

Banyo balistiklerini denedik, çok eğlenceliydi. Küvet keyfi yapacağımı bilsem kesin alırdım.


 
Yüz temizleyiciler (Daha önce Herbalism'i deneyip çok memnun kalmştım:)


Taze maskeler (Fotoğrafta sadece 1 tane var, malesef ellerinde kalmamış)


 Cilt ve Vücut Bakım Ürünleri;

(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Nefis kokulu sabunlar (Daha önce sabunlarını da kullanıp çok sevmiştim. En beğendiğim Karma ve Honey I Washed The Kids:)


Ünlü Honey I Washed The Kids Sabunu;


Eyeliner, göz farı ve likit rujlardan oluşan Emotional Brilliance serisi makyaj ürünlerini denedik.



Lemony Flutter tırnak eti kremini çok merak ediyordum, böylelikle denemiş oldum.  Elimdeki tırnak eti kremleri bittiğinde almayı düşünüyorum.


Bizim için hazırladıkları hediyeler ve merak ettiğimiz ürünlerin testerları ile Lush’dan mutlu mesut ayrıldık. Bunlar da benim hediyelerim. Teşekkürler Lush:)


Etkinlik saat:08.30 gibi bitti ve en son biz ayrıldık. Sevgili Başak, Kovakadınıyımben, Francescala, Gözde ve Kübra ile yemek yiyip harika sohbetler ettik. Hepiniz çok tatlısınız, iyi ki tanıştık:)

Sevgiler,
Yelda

4 yorum:

  1. eheheh fotolar için rica ederim ☺
    ben de çok mutlu oldum seninle tanıştığıma görmek istediğim merak ettiğim birisiydin ☺ :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de seni çok merak ediyordum canım sonunda tanışabildik:)

      Sil
  2. Sen de çok tatlısın yelda'cım, evet, iyi ki tanıştııık :)))

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

12 Mart 2013 Salı

Kadınlar Günü Lush Etkinliği


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde Lush, Sevgili Mamontenka’nın girişimi ve katkılarıyla Gordion'da çok güzel bir etkinlik düzenledi ve Ankara’lı bloggerları davet etti. Öncelikle bu güzel akşam için Lush ekibine ve Mamontenka’ya çok teşekkür ederiz. Sayelerinde hem Lush ürünlerini daha yakından tanıma fırsatı bulduk hem de birbirinden tatlı insanlarla tanıştık.


(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Öncelikle Lush hakkında kısa bir bilgi vereyim. Lush, el yapımı doğal kozmetik ürünleri üreten, ürünlerinde katkı maddelerini minimum düzeyde kullanan, ürünlerinde hayvansal hammaddeleri kullanmayan ve hayvanlar üzerinde ürün testi yapmayan bir firma. Ürünlerin üzerine, içeriklerini kullanım oranına göre sırayla ve üretim ile son kullanma tarihlerini de yazıyorlar. Ayrıca katı ürünlerinde katkı maddesi kullanmadıklarını da bu etkinlikte öğrenmiş olduk.

Gelelim etkinliğe;

Lush’a ilk girdiğimizde burnumuza mis gibi güzel kokular geldi. Ayrıca bizim için birbirinden lezzetli ikramlar hazırlamışlar. Mağaza çalışanları çok güler yüzlü ve ilgililerdi. Bize ürünleri tanıtıp, deneme fırsatı veren ve her sorumuza büyük bir özenle cevap veren Zuhal Hanım’a özellikle teşekkür etmek isterim.


(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Zuhal Hanım tanıtıma şampuan ve saç kremleriyle başladı. Lush'ın çeşit çeşit şampuan ve saç kremleri var. Katı şampuanları da denemeye değer bence. 





Daha sonra vücut ve cilt bakımı ürünleriyle devam ettik.

Banyo ürünleri (Banyo balistikleri çok güzel görünüyorlar değil mi?);



Masaj barları;

Banyo balistiklerini denedik, çok eğlenceliydi. Küvet keyfi yapacağımı bilsem kesin alırdım.


 
Yüz temizleyiciler (Daha önce Herbalism'i deneyip çok memnun kalmştım:)


Taze maskeler (Fotoğrafta sadece 1 tane var, malesef ellerinde kalmamış)


 Cilt ve Vücut Bakım Ürünleri;

(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

(Fotoğraf için Gözde'ye çok teşekkürler)

Nefis kokulu sabunlar (Daha önce sabunlarını da kullanıp çok sevmiştim. En beğendiğim Karma ve Honey I Washed The Kids:)


Ünlü Honey I Washed The Kids Sabunu;


Eyeliner, göz farı ve likit rujlardan oluşan Emotional Brilliance serisi makyaj ürünlerini denedik.



Lemony Flutter tırnak eti kremini çok merak ediyordum, böylelikle denemiş oldum.  Elimdeki tırnak eti kremleri bittiğinde almayı düşünüyorum.


Bizim için hazırladıkları hediyeler ve merak ettiğimiz ürünlerin testerları ile Lush’dan mutlu mesut ayrıldık. Bunlar da benim hediyelerim. Teşekkürler Lush:)


Etkinlik saat:08.30 gibi bitti ve en son biz ayrıldık. Sevgili Başak, Kovakadınıyımben, Francescala, Gözde ve Kübra ile yemek yiyip harika sohbetler ettik. Hepiniz çok tatlısınız, iyi ki tanıştık:)

Sevgiler,
Yelda

4 yorum:

  1. eheheh fotolar için rica ederim ☺
    ben de çok mutlu oldum seninle tanıştığıma görmek istediğim merak ettiğim birisiydin ☺ :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de seni çok merak ediyordum canım sonunda tanışabildik:)

      Sil
  2. Sen de çok tatlısın yelda'cım, evet, iyi ki tanıştııık :)))

    YanıtlaSil