10 Mart 2013 Pazar

Kadınlar Günü İndiriminden Aldıklarım


Biliyorsunuz 8 Mart Kadınlar Gününde Watsons ve Gratis'te meşhur indirim vardı ve ortalık ayağa kalktı. Ben şahsen indirimi pek beğenmedim, hep ikinci üründe %50 indirim vardı ve her zamanki gibi TheBalm'da hiçbirşey kalmamıştı. Ben ancak dün (indirimin 2. günü) gidebildim ama yine de alacağımı aldım :) Bu arada en çok Migros'taki indirimi sevdim. Adamlar bazı ürünlerde net %50 indirim yapmışlar, öyle lafı dolandıra dolandıra değil!

Neyse efendim Gratis'ten aldıklarım;

Maybelline Gel Eyeliner: Daha önce kahverengisini almıştım ve çook sevdim. Dün de siyah ve lacivertini aldım. Maybelline'de 2. ürüne %50 indirim vardı. İndirimsiz fiyatı 24,75 TL.
Rexona Stick Deodorant: Tamamıyla ihtiyaçtan alındı. Sanırım %30-40 indirim vardı. Fişte bir karışıklık var, 5,75 TL indirimli mi indirimsiz mi anlayamadım:(
Küçük Fırça Seti: Çantada taşımak için aldım ve çantasını çook beğendim. Paketi evirdim çevirdim markasını bulamadım. %40 indirimdeydi. İndirimsiz fiyatı  6 TL.
Matchbox Minik Kağıt Törpüler: Bunları da çok sevmiştim, minicikler. %40 indirim vardı. İndirimsiz fiyatı 1 TL:)
Body Care&Spa Küçük El Kremi: Çok ucuzdu aldım gitti. %40 indirimliydi. İndirimsiz 1,5 TL:)
NPW Almond Oil Saç Maskesi: Sevgili makeupaddictsbook blogunda öneriyordu, ben de bunun üzerine 2 tane aldım. %40 indirimdeydi. İndirimsiz 3 TL.

Watsons'tan aldıklarım;

Rimmel Apocalips Lip Lacquer -Nude Eclipse: Çok sevmiştim, bu rengini de çok merak ediyordum. Yazısı için tık tık. Rimmel'de 2. ürüne %50 indirim vardı. İndirimsiz 12,99.
Rimmel Oje: Sırf 2. üründe indirim var diye aldım ama şimdi fişe baktığımda fark ettim ki akıllı kasiyer indirim yapmamış! İndirimsiz 5,49 TL.
Snoopy Ayna: Böyle küçük aynalara çantada taşımak için çok ihtiyaç duyuyorum, çanta değiştirdikçe de aynayı unutuyorum. Snoopy'e zaten bayılırım. İndirim yoktu 3,99 TL.

Migros'tan aldıklarım,

Vaseline El Kremleri: Kokularını çok sevdim. %50 indirimle 2,75 TL.
Neutrogena El Kremi-LipBalm: Bu el kremini deneyip çok beğenmiştim. İndirimde (%50) olunca dayanamadım. İndirimli 5,45 TL.
Queen Helena El Kremi: Bundan da sevgili Kovakadınıyım bahsetmişti. Çok güzel nemlendirdiğini ve çok fazla yenileme gereği olmadığını söylemişti. O da birisinden duymuş:) %50 indirimde 7,45 TL.

Boyner'den  aldıklarım (kadınlar günü indirimiyle ilgisi yoktu ama olsun alındı bir kere:)


L'occitane Shea Ultra Gentle Moisturizer: Son günlerde cildim acayip kurudu. Sevgili makeupaddictsbook'un tavsiyesiyle aldım. İlk izlenimler gayet güzel. En azından hassasiyet yaratmadı:) Nemlendirmesi de iyi gözüküyor bakalım..İndirim yoktu 114 TL.
H2O+ Lip Mender Lip Balm: Bunu da bir blogda görmüştüm, çok memnundu. Dudaklarım çok kuru olunca bir çare olur belki diye aldım. %50 indirimle 14,5 TL.
Sağ olsun Boyner'de benimle ilgilenen bayan bir sürü tester verdi. Bendeki alışveriş cevherini gördü bence:)

İşte böyle bir kadınlar günü alışverişini de böyle tamamladık. Aslında ya önceden kullanıp memnun kaldığım ya da sevgili blogger arkadaşlarımın tavsiye ettiklerini ve ihtiyaç duyduğum şeyleri almaya çalıştım. Sadece el kremini biraz abarttım. Ama fazladan aldıklarım hem çok ucuzdu hem de el kremini çok tüketiyorum vallaa:) (Alışveriş sonrası kendini rahatlatma çabaları:)

Öncelikle yorumlamamı istediğiniz ürün varsa yorum bırakırsanız sevinirim. Siz bu indirimde neler aldınız, indirim hakkında neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler,
Yelda

16 yorum:

  1. Güzel bir alışveriş yapmışsın güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. çok güzel şeyler almışsınnnn süper
    grtaisde oyle güzel ucuza mınık urunler olduğundan hıc haberım yoktu ben hıc gratis urunu almadım bu ındırımde

    su el kremını sorucam ya bu markanın dı buyuk ıhtımal ınsallah budur da mıgrosdan buluruz

    cok güzel seyler almışsın
    eyelınerlar yarı ındırıme gırse ıdı kesın alacaktım kesın
    herkes cok begenmıs ziraaa


    düle düle kullan adıklarını cok güzel secım
    snnooppyy yerım ya cok sevımlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) daha çok ihtiyaç ya da beğenilen ürünleri almaya çalıştım. Umarım dedikleri el kremi budur:) snoopy'e bayılıyorum ben deeee:)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan canımcım..

    YanıtlaSil
  4. Ojeler indirime dahi değildi watsonsta :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miii? Bilmiyordum ben de kasiyere yok yere suç attım:( yazıyı değiştireyim bari...

      Sil
  5. Queen Helena El Kremini merak ettim. migros'a gitmedim ama keşke gitseymişim diyorum şimdi :(
    benim aldıklarım ; http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

    indirim benim için iyiydi, the balm bayadır istiyordum, topladım hepsini :))
    yves rocher'dan da bir şeyler aldım ama henüz gelmediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be n de queen helena el kremini henüz deneyemedim. Senin aldıklarına da baktım hepsini güle güle kullan:)

      Sil
  6. Harika secimler! Hepsini gule gule kullan canim :))
    Nemlendirici ve npw maskelerden memnun kalacagina eminim!
    Kullaninca yorumlarini paylas benle lutfen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok umutluyum şimdilik de çok memnun kaldım. Biraz daha kullanıp yorumlarımı seninle de paylaşırım. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  7. çok güzelşeyler almışsınız güle güle kullanın:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blogunu çok beğendim ve izlemeye aldım:)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım cok guzel seyler almışsin bende watsonsa hic gidemedim programı ayarlayip uğraşmadım bi türlü gerçi gittiğim yerde vardı watsons ama çarşı icinde oldugundan ve kasalarda sorun oldugundan 2 gun üst üste aynı problemden bir sey alamadım neyse saglık olsun :)
    Ben fırça setini hic görmedim cokta ucuzmus ihtiyacımda vardı tuh
    Sac maskesini merak ediyorum memnun kalırsan bende deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) watsons'dan birşey alamadığına üzüldüm. Gerçi indirim de çok iyi değildi boşver pek birşey kaçırmadın..fırça seti çok tatlı küçücük çok da ucuz. Fırçalar iyi değil ama çantada taşımak için ideal. Saç maskesini de deneyince haber veririm:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

10 Mart 2013 Pazar

Kadınlar Günü İndiriminden Aldıklarım


Biliyorsunuz 8 Mart Kadınlar Gününde Watsons ve Gratis'te meşhur indirim vardı ve ortalık ayağa kalktı. Ben şahsen indirimi pek beğenmedim, hep ikinci üründe %50 indirim vardı ve her zamanki gibi TheBalm'da hiçbirşey kalmamıştı. Ben ancak dün (indirimin 2. günü) gidebildim ama yine de alacağımı aldım :) Bu arada en çok Migros'taki indirimi sevdim. Adamlar bazı ürünlerde net %50 indirim yapmışlar, öyle lafı dolandıra dolandıra değil!

Neyse efendim Gratis'ten aldıklarım;

Maybelline Gel Eyeliner: Daha önce kahverengisini almıştım ve çook sevdim. Dün de siyah ve lacivertini aldım. Maybelline'de 2. ürüne %50 indirim vardı. İndirimsiz fiyatı 24,75 TL.
Rexona Stick Deodorant: Tamamıyla ihtiyaçtan alındı. Sanırım %30-40 indirim vardı. Fişte bir karışıklık var, 5,75 TL indirimli mi indirimsiz mi anlayamadım:(
Küçük Fırça Seti: Çantada taşımak için aldım ve çantasını çook beğendim. Paketi evirdim çevirdim markasını bulamadım. %40 indirimdeydi. İndirimsiz fiyatı  6 TL.
Matchbox Minik Kağıt Törpüler: Bunları da çok sevmiştim, minicikler. %40 indirim vardı. İndirimsiz fiyatı 1 TL:)
Body Care&Spa Küçük El Kremi: Çok ucuzdu aldım gitti. %40 indirimliydi. İndirimsiz 1,5 TL:)
NPW Almond Oil Saç Maskesi: Sevgili makeupaddictsbook blogunda öneriyordu, ben de bunun üzerine 2 tane aldım. %40 indirimdeydi. İndirimsiz 3 TL.

Watsons'tan aldıklarım;

Rimmel Apocalips Lip Lacquer -Nude Eclipse: Çok sevmiştim, bu rengini de çok merak ediyordum. Yazısı için tık tık. Rimmel'de 2. ürüne %50 indirim vardı. İndirimsiz 12,99.
Rimmel Oje: Sırf 2. üründe indirim var diye aldım ama şimdi fişe baktığımda fark ettim ki akıllı kasiyer indirim yapmamış! İndirimsiz 5,49 TL.
Snoopy Ayna: Böyle küçük aynalara çantada taşımak için çok ihtiyaç duyuyorum, çanta değiştirdikçe de aynayı unutuyorum. Snoopy'e zaten bayılırım. İndirim yoktu 3,99 TL.

Migros'tan aldıklarım,

Vaseline El Kremleri: Kokularını çok sevdim. %50 indirimle 2,75 TL.
Neutrogena El Kremi-LipBalm: Bu el kremini deneyip çok beğenmiştim. İndirimde (%50) olunca dayanamadım. İndirimli 5,45 TL.
Queen Helena El Kremi: Bundan da sevgili Kovakadınıyım bahsetmişti. Çok güzel nemlendirdiğini ve çok fazla yenileme gereği olmadığını söylemişti. O da birisinden duymuş:) %50 indirimde 7,45 TL.

Boyner'den  aldıklarım (kadınlar günü indirimiyle ilgisi yoktu ama olsun alındı bir kere:)


L'occitane Shea Ultra Gentle Moisturizer: Son günlerde cildim acayip kurudu. Sevgili makeupaddictsbook'un tavsiyesiyle aldım. İlk izlenimler gayet güzel. En azından hassasiyet yaratmadı:) Nemlendirmesi de iyi gözüküyor bakalım..İndirim yoktu 114 TL.
H2O+ Lip Mender Lip Balm: Bunu da bir blogda görmüştüm, çok memnundu. Dudaklarım çok kuru olunca bir çare olur belki diye aldım. %50 indirimle 14,5 TL.
Sağ olsun Boyner'de benimle ilgilenen bayan bir sürü tester verdi. Bendeki alışveriş cevherini gördü bence:)

İşte böyle bir kadınlar günü alışverişini de böyle tamamladık. Aslında ya önceden kullanıp memnun kaldığım ya da sevgili blogger arkadaşlarımın tavsiye ettiklerini ve ihtiyaç duyduğum şeyleri almaya çalıştım. Sadece el kremini biraz abarttım. Ama fazladan aldıklarım hem çok ucuzdu hem de el kremini çok tüketiyorum vallaa:) (Alışveriş sonrası kendini rahatlatma çabaları:)

Öncelikle yorumlamamı istediğiniz ürün varsa yorum bırakırsanız sevinirim. Siz bu indirimde neler aldınız, indirim hakkında neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler,
Yelda

16 yorum:

  1. Güzel bir alışveriş yapmışsın güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. çok güzel şeyler almışsınnnn süper
    grtaisde oyle güzel ucuza mınık urunler olduğundan hıc haberım yoktu ben hıc gratis urunu almadım bu ındırımde

    su el kremını sorucam ya bu markanın dı buyuk ıhtımal ınsallah budur da mıgrosdan buluruz

    cok güzel seyler almışsın
    eyelınerlar yarı ındırıme gırse ıdı kesın alacaktım kesın
    herkes cok begenmıs ziraaa


    düle düle kullan adıklarını cok güzel secım
    snnooppyy yerım ya cok sevımlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) daha çok ihtiyaç ya da beğenilen ürünleri almaya çalıştım. Umarım dedikleri el kremi budur:) snoopy'e bayılıyorum ben deeee:)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan canımcım..

    YanıtlaSil
  4. Ojeler indirime dahi değildi watsonsta :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miii? Bilmiyordum ben de kasiyere yok yere suç attım:( yazıyı değiştireyim bari...

      Sil
  5. Queen Helena El Kremini merak ettim. migros'a gitmedim ama keşke gitseymişim diyorum şimdi :(
    benim aldıklarım ; http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

    indirim benim için iyiydi, the balm bayadır istiyordum, topladım hepsini :))
    yves rocher'dan da bir şeyler aldım ama henüz gelmediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be n de queen helena el kremini henüz deneyemedim. Senin aldıklarına da baktım hepsini güle güle kullan:)

      Sil
  6. Harika secimler! Hepsini gule gule kullan canim :))
    Nemlendirici ve npw maskelerden memnun kalacagina eminim!
    Kullaninca yorumlarini paylas benle lutfen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok umutluyum şimdilik de çok memnun kaldım. Biraz daha kullanıp yorumlarımı seninle de paylaşırım. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  7. çok güzelşeyler almışsınız güle güle kullanın:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blogunu çok beğendim ve izlemeye aldım:)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım cok guzel seyler almışsin bende watsonsa hic gidemedim programı ayarlayip uğraşmadım bi türlü gerçi gittiğim yerde vardı watsons ama çarşı icinde oldugundan ve kasalarda sorun oldugundan 2 gun üst üste aynı problemden bir sey alamadım neyse saglık olsun :)
    Ben fırça setini hic görmedim cokta ucuzmus ihtiyacımda vardı tuh
    Sac maskesini merak ediyorum memnun kalırsan bende deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) watsons'dan birşey alamadığına üzüldüm. Gerçi indirim de çok iyi değildi boşver pek birşey kaçırmadın..fırça seti çok tatlı küçücük çok da ucuz. Fırçalar iyi değil ama çantada taşımak için ideal. Saç maskesini de deneyince haber veririm:)

      Sil