21 Mart 2013 Perşembe

Doa Kozmetik Siparişim


Doa Kozmetik Kadınlar Gününde %40 indirim+üye olanlara %10 indirim yapmıştı. Ben de bu indirimi kaçıramazdım. Zaten bu markayı twitter ve bloglarda sıkça görüp merak ediyordum. Sipariş vermek için iyi bir fırsat oldu. 

Yalnız kötü bir zamana denk geldi sanırım. Siparişim tam 10 günde geldi. Yoğunluktan mı yoksa başka bir aksilikten mi bilmiyorum ama Doa Kozmetik ile maceram kötü başladı. Daha önce bu firmanın siparişleri hemen gönderdiğini duymuştum. Ama benimle birlikte sipariş veren birkaç arkadaşım daha süreyle ilgili sorun yaşadı. Belki geçici bir durumdur bilmiyorum. Siparişin gelişiyle ilgili deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim. 

Neyse efendim ben de bunları aldım;


  • Yaseminli Duş Jeli
  • Dökülen Saçlar İçin Saç Bakım Yağı
  • Badem Yağı
  • Shea Butter (Büyük ve Küçük Boy)
  • Nar Sabunu
%50 indirimle hepsi tam tamına 22,94 TL tuttu. Çok iyi değil mi? 20 TL ve üstü kargo ücretsizdi. Bu rakamı tutturmak için sepete ekledim de ekledim:)

Siz Doa Kozmetik'ten birşeyler kullanıyor musunuz, memnun musunuz?

8 yorum:

  1. Güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz önce başka bir blogda daha yazdım, ben de kadınlar gününde sipariş verdim 1 haftada geldi, ki merkezleri Ankarada diye biliyorum(ben de Ankaradayım), ama ben yoğunluktan olduğunu düşünüyorum, takılmadım..Bir de twitterda görmüştüm şirket müdürünün annesi vefat etmiş, üzücü bir süreç belki işleri etkilemiş olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi ben de Ankara'dayım:) sanırım merkezleri İzmir'de ama olsun yine de tabii 10 gün uzun süre. Eğer ölüm gibi birşey varsa fazla üzerinde durmamak lazım..neyse daha sonra sipariş verenleri takip edip bakarız:) teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  3. güle güle kullan. yaseminli duş jeli yorumunu öncelikle bekliyorum. kokusu ağır mı, yapısı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) elimde çok duş jeli var bunu hemen kullanmaya başlamayabilirim ama kullanınca mutlaka yorumumu sana bildiririm. Twitter hesabın varsa bırakırsan sevinirim:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Mart 2013 Perşembe

Doa Kozmetik Siparişim


Doa Kozmetik Kadınlar Gününde %40 indirim+üye olanlara %10 indirim yapmıştı. Ben de bu indirimi kaçıramazdım. Zaten bu markayı twitter ve bloglarda sıkça görüp merak ediyordum. Sipariş vermek için iyi bir fırsat oldu. 

Yalnız kötü bir zamana denk geldi sanırım. Siparişim tam 10 günde geldi. Yoğunluktan mı yoksa başka bir aksilikten mi bilmiyorum ama Doa Kozmetik ile maceram kötü başladı. Daha önce bu firmanın siparişleri hemen gönderdiğini duymuştum. Ama benimle birlikte sipariş veren birkaç arkadaşım daha süreyle ilgili sorun yaşadı. Belki geçici bir durumdur bilmiyorum. Siparişin gelişiyle ilgili deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim. 

Neyse efendim ben de bunları aldım;


  • Yaseminli Duş Jeli
  • Dökülen Saçlar İçin Saç Bakım Yağı
  • Badem Yağı
  • Shea Butter (Büyük ve Küçük Boy)
  • Nar Sabunu
%50 indirimle hepsi tam tamına 22,94 TL tuttu. Çok iyi değil mi? 20 TL ve üstü kargo ücretsizdi. Bu rakamı tutturmak için sepete ekledim de ekledim:)

Siz Doa Kozmetik'ten birşeyler kullanıyor musunuz, memnun musunuz?

8 yorum:

  1. Güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz önce başka bir blogda daha yazdım, ben de kadınlar gününde sipariş verdim 1 haftada geldi, ki merkezleri Ankarada diye biliyorum(ben de Ankaradayım), ama ben yoğunluktan olduğunu düşünüyorum, takılmadım..Bir de twitterda görmüştüm şirket müdürünün annesi vefat etmiş, üzücü bir süreç belki işleri etkilemiş olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi ben de Ankara'dayım:) sanırım merkezleri İzmir'de ama olsun yine de tabii 10 gün uzun süre. Eğer ölüm gibi birşey varsa fazla üzerinde durmamak lazım..neyse daha sonra sipariş verenleri takip edip bakarız:) teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  3. güle güle kullan. yaseminli duş jeli yorumunu öncelikle bekliyorum. kokusu ağır mı, yapısı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) elimde çok duş jeli var bunu hemen kullanmaya başlamayabilirim ama kullanınca mutlaka yorumumu sana bildiririm. Twitter hesabın varsa bırakırsan sevinirim:)

      Sil