23 Mart 2013 Cumartesi

Cloud10beauty Alışverişim


Cloud10beauty 5-6 Mart'ta Real Techniques fırçalarda %20 indirim yapmıştı. Ben de zaten bu fırçaları çok merak ediyordum. Bu vesileyle siparişimi verdim ve bu güzelliklere kavuştum:) Aslında siparişim 10 gün kadar önce elime ulaştı, ben ancak yazabiliyorum..



 
Aldığım fırçalar; 
  • Core Collection Set
  • Blush Brush (Allık Fırçası)
  • Expert Face Brush
   

Core Collection Fırça Setinde; Detailer Brush, Pointed Foundation Brush, Buffing Brush ve Contour Brush var. Set güzel bir taşıma çantasında geliyor. Henüz bu seti yıkayıp deneme fırsatı bulamadım. İlk aldığımda yıkamaya üşendim sonra da unuttum. Bugün yazı yazmaya karar verince aklıma geldi. Bu derece de tembel ve unutkanım:)
Detailer  Brush: Küçük bir fırça ve kapatıcı sürmekte kullanılabildiği gibi dudak ürünlerini sürerken de kullanılabiliyor.
Pointed Foundation Brush: Küçük bir fondoten fırçası. Burun kenarı gibi küçük bölgelerde işe yarar diye düşünüyorum. Ben kesin göz altı kapatıcısında da denerim.
Buffing Brush: Pudra ve mineral fondoten sürmekte kullanılıyor. 
Contour Brush: Konturleme ve aydınlatıcıda kullanılıyor.


Allık Fırçasını denedim ve çok beğendim. Hatta artık sürekli bunu kullanıyorum. Daha önce hep düz uçlu allık fırçalarını kullanıyordum. Bu uca doğru sivrilen bir fırça ve yumuşacık. Kullanımı kolay ve yıkadığımda/kullanırken hiç kıl dökmedi.


Expert Face Brush da krem veya likit fondoten türü ürünlerle kullanılıyor. Bu fırçayı da çok sevdim! Kılları yumuşacık ve bu amaçla kullandığım diğer fırçalara göre daha küçük. Bana çok kullanışlı geldi. Yıkadığımda veya kullanırken bu da hiç kıl dökmedi.

Bu da faturası:) Bu siparişte bir de Sleek palet almıştım ama malesef stokta yokmuş. %20 indirimle hepsi 44,12 Euro tuttu. Kargo ücreti de 5 Euro'ydu. 


Siparişi 5 Mart'ta verdim. Stokta sorun olduğu için 7 Mart'ta kargoya verdiler ve 12 Mart'ta elimdeydi. Yani 1 hafta sürdü. Bence yurt dışı alışveriş için çok iyi bir süre. Stokta sorun olmasaydı belki de daha önce gelirdi:)

Ben siparişi verdikten sonra paketin üzerine "Artistic Brushes" yazar mısınız diye site üzerinden mesaj attım.  Onlar da fazla bekletmeden cevap verdiler, tabi ne demek dediler. Yazmışlar da:)

Biliyorsunuz yurt dışı kozmetik alışverişi riskli birşey. Aldığınız şeylerin elinize geçmemesi riski her zaman var. Siz de bu riski göze alıyorsanız bu siteyi deneyebilirsiniz. Çok ürün çeşidi yok ama genel olarak memnun kalınan bir site.

Sevgiler,
Yelda

14 yorum:

  1. Benim aynı tarihte verdiğim siparişim ulaşmadı. Siteye durumu sordum, gelir diyerek geçiştirdiler. Sonraki maillerime cvp bile vermediler. Refund kelimesini duyunca suskunluğa büründüler . 5-6 mail yolladın gem siteden, hem maillerinden. Twitterdan instagramdan yazdım, umursamadılar. Dün paypal a mail attım durumu anlatan. Cvp vermediklerini de ekledim. Para iadesi istediğim halde vermediklerini de. Paypal konuyla ilgilendi. Gnlerdir cvp vermeyen cloud10 mail yolladı yine saçma sapan. Ama sonuç olarak 5 dakika içinde iadem yapıldı . Cloud10 den hiçbise almam. Paypal olmasaydı paramı iade edecekleri de yoktu. En iyisi amazon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok üzüldüm nasıl bir aksilik yaşamışsın:( bana hemen cevap verdiler, beklediğimden çok daha kısa sürede gönderdiler. Seninkine çok şaşırdım. Yoğunluk mu vardı acaba? Böyle firmaların değişik değişik tavır göstermeleri de ilginç. Hadi yoğunluk olur gönderemezler ama cevap vermemeleri kötü olmuş!

      Sil
  2. guzel gunlerde kullan canim, tek kelimeyle muhtesem gorunuyorlar!
    benim siparisim de dun yola cikti, umarim bir an once gelir kavusurum insallah :))
    blush brush istiyordum ben de ama tam sepete koydum bikac dakika sonra out of stock oldu :/ baska bir siparisimde onu da alacagim artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seninkiler de bir an önce gelir canım:) blush brush'ı da al bence çok beğeneceksin:) stokta olmaması kötü olmuş ama olsaydı ona da kavuşurdun..

      Sil
  3. Rt fırçalara bayılıyorum ben de, güle güle kullan Yeldacım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa çok güzel ve kullanışlılar onur'cum..çok teşekkür ederim:*

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş yapmışsın her seçenek var . Güle güle kullan ben de yakın zamanda dadanıcam sanırım buraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) dadan dadan çok seveceksin fırçaları:)

      Sil
  5. Ya benim 6'sında verdiğim sipariş hala gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühhh neden gelmedi acaba? Gönderdiler mi ki? Umarım bir an önce gelir canım..

      Sil
  6. bayılıyorum bu fırçalara gerçekten en kısa zamanda edinmeli:)

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fırçalar çok güzel en kısa zamanda edinmelisin:)

      Sil
  7. aa canm benm iyi günlerde kullan bitanemm muahh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanemm öpüyorummmm:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

23 Mart 2013 Cumartesi

Cloud10beauty Alışverişim


Cloud10beauty 5-6 Mart'ta Real Techniques fırçalarda %20 indirim yapmıştı. Ben de zaten bu fırçaları çok merak ediyordum. Bu vesileyle siparişimi verdim ve bu güzelliklere kavuştum:) Aslında siparişim 10 gün kadar önce elime ulaştı, ben ancak yazabiliyorum..



 
Aldığım fırçalar; 
  • Core Collection Set
  • Blush Brush (Allık Fırçası)
  • Expert Face Brush
   

Core Collection Fırça Setinde; Detailer Brush, Pointed Foundation Brush, Buffing Brush ve Contour Brush var. Set güzel bir taşıma çantasında geliyor. Henüz bu seti yıkayıp deneme fırsatı bulamadım. İlk aldığımda yıkamaya üşendim sonra da unuttum. Bugün yazı yazmaya karar verince aklıma geldi. Bu derece de tembel ve unutkanım:)
Detailer  Brush: Küçük bir fırça ve kapatıcı sürmekte kullanılabildiği gibi dudak ürünlerini sürerken de kullanılabiliyor.
Pointed Foundation Brush: Küçük bir fondoten fırçası. Burun kenarı gibi küçük bölgelerde işe yarar diye düşünüyorum. Ben kesin göz altı kapatıcısında da denerim.
Buffing Brush: Pudra ve mineral fondoten sürmekte kullanılıyor. 
Contour Brush: Konturleme ve aydınlatıcıda kullanılıyor.


Allık Fırçasını denedim ve çok beğendim. Hatta artık sürekli bunu kullanıyorum. Daha önce hep düz uçlu allık fırçalarını kullanıyordum. Bu uca doğru sivrilen bir fırça ve yumuşacık. Kullanımı kolay ve yıkadığımda/kullanırken hiç kıl dökmedi.


Expert Face Brush da krem veya likit fondoten türü ürünlerle kullanılıyor. Bu fırçayı da çok sevdim! Kılları yumuşacık ve bu amaçla kullandığım diğer fırçalara göre daha küçük. Bana çok kullanışlı geldi. Yıkadığımda veya kullanırken bu da hiç kıl dökmedi.

Bu da faturası:) Bu siparişte bir de Sleek palet almıştım ama malesef stokta yokmuş. %20 indirimle hepsi 44,12 Euro tuttu. Kargo ücreti de 5 Euro'ydu. 


Siparişi 5 Mart'ta verdim. Stokta sorun olduğu için 7 Mart'ta kargoya verdiler ve 12 Mart'ta elimdeydi. Yani 1 hafta sürdü. Bence yurt dışı alışveriş için çok iyi bir süre. Stokta sorun olmasaydı belki de daha önce gelirdi:)

Ben siparişi verdikten sonra paketin üzerine "Artistic Brushes" yazar mısınız diye site üzerinden mesaj attım.  Onlar da fazla bekletmeden cevap verdiler, tabi ne demek dediler. Yazmışlar da:)

Biliyorsunuz yurt dışı kozmetik alışverişi riskli birşey. Aldığınız şeylerin elinize geçmemesi riski her zaman var. Siz de bu riski göze alıyorsanız bu siteyi deneyebilirsiniz. Çok ürün çeşidi yok ama genel olarak memnun kalınan bir site.

Sevgiler,
Yelda

14 yorum:

  1. Benim aynı tarihte verdiğim siparişim ulaşmadı. Siteye durumu sordum, gelir diyerek geçiştirdiler. Sonraki maillerime cvp bile vermediler. Refund kelimesini duyunca suskunluğa büründüler . 5-6 mail yolladın gem siteden, hem maillerinden. Twitterdan instagramdan yazdım, umursamadılar. Dün paypal a mail attım durumu anlatan. Cvp vermediklerini de ekledim. Para iadesi istediğim halde vermediklerini de. Paypal konuyla ilgilendi. Gnlerdir cvp vermeyen cloud10 mail yolladı yine saçma sapan. Ama sonuç olarak 5 dakika içinde iadem yapıldı . Cloud10 den hiçbise almam. Paypal olmasaydı paramı iade edecekleri de yoktu. En iyisi amazon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok üzüldüm nasıl bir aksilik yaşamışsın:( bana hemen cevap verdiler, beklediğimden çok daha kısa sürede gönderdiler. Seninkine çok şaşırdım. Yoğunluk mu vardı acaba? Böyle firmaların değişik değişik tavır göstermeleri de ilginç. Hadi yoğunluk olur gönderemezler ama cevap vermemeleri kötü olmuş!

      Sil
  2. guzel gunlerde kullan canim, tek kelimeyle muhtesem gorunuyorlar!
    benim siparisim de dun yola cikti, umarim bir an once gelir kavusurum insallah :))
    blush brush istiyordum ben de ama tam sepete koydum bikac dakika sonra out of stock oldu :/ baska bir siparisimde onu da alacagim artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seninkiler de bir an önce gelir canım:) blush brush'ı da al bence çok beğeneceksin:) stokta olmaması kötü olmuş ama olsaydı ona da kavuşurdun..

      Sil
  3. Rt fırçalara bayılıyorum ben de, güle güle kullan Yeldacım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaa çok güzel ve kullanışlılar onur'cum..çok teşekkür ederim:*

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş yapmışsın her seçenek var . Güle güle kullan ben de yakın zamanda dadanıcam sanırım buraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) dadan dadan çok seveceksin fırçaları:)

      Sil
  5. Ya benim 6'sında verdiğim sipariş hala gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühhh neden gelmedi acaba? Gönderdiler mi ki? Umarım bir an önce gelir canım..

      Sil
  6. bayılıyorum bu fırçalara gerçekten en kısa zamanda edinmeli:)

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fırçalar çok güzel en kısa zamanda edinmelisin:)

      Sil
  7. aa canm benm iyi günlerde kullan bitanemm muahh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanemm öpüyorummmm:)

      Sil