29 Mart 2013 Cuma

Burt's Bees Shea Butter Hand Repair Cream (Shea Yağı İçeren Onarıcı El Kremi)


Bugün sizlere severek kullandığım bir el kreminden bahsetmek istiyorum.

Çok sevdiğim bir marka olan Burt's Bees'in Shea, Kakao ve Susam Yağı içeren bu el kremi oldukça yoğun bir kıvamda. İlk sürüldüğünde verdiği kıvamlı ve yağlı hisle sanki cilde yedirmekte zorlanacakmışım gibi geldi ama beklediğimden daha kısa sürede emiliyor ve ciltte yağlı bir his bırakmıyor.

Nemlendirmesi çok güzel, kurumuş ellere birebir.  Elleri her ne kadar iyi nemlendirse de tırnak etleri üzerine çok bir etkisini görmedim. Sürüldüğü anda tırnak etlerini yumuşatıyor tabii ama bu yumuşaklık çok uzun sürmüyor. Yani direkt tırnak etlerine yönelik bir el kremi değil. Ama ortalama bir el kremine göre kesinlikle daha iyi, etkisi daha uzun sürüyor.  Çok sık yenileme ihtiyacı hissetmiyorsun.

İçinde Kakao yağı olunca sanki kokusu da çikolatalı olacakmış gibi geliyor insana ama değil. Değişik sanki lavantayı andıran bitkisel bir kokusu var. Ben seviyorum ama mutlaka sevmeyeni olur. Ağır sayılabilecek bir kokusu olduğundan almadan önce imkanınız varsa mutlaka deneyin.

Bu arada ambalajını çok seviyorum. Ayrıca ürünün 90 gr. olduğunu da belirteyim.

Sevdiğim diğer bir özelliği %100 doğal olması.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz.

Tek olumsuz yanı Türkiye'deki fyatı. 42 TL gibi bir fiyata satılıyor. Ortalama bir el kremine göre fiyatı çok yüksek. Aslında çok severek kullanıyorum ama bence 42 TL'yi de haketmiyor.

Siz bu kremi denediniz mi veya en sevdiğiniz el kremi hangisi?

6 yorum:

  1. Denemdeim ama denemeyi istiyorum :)
    Ama bundan önce Lush Lemony Flutter alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de lush lemony flutter'ı almak istiyorum canım. Tırnak etlerine daha çok etkili sanki..

      Sil
  2. yelda hanım resim çerçevesini nasıl yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpad'de InstaCollage diye bir uygulamada yapıyorum. Sevgiler:)

      Sil
  3. herşey güzel hoştuda yazıyı okurken, sonda 42 lirayı görmek bir tuhaf oldu. bir el kremine 42 tl verilirmi yahu :) ben yves rocherden şaşmayayım en iyisi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın 42 tl gerçekten çok. Ben ABD'den uygun bir fiyata almıştım neyse ki:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

29 Mart 2013 Cuma

Burt's Bees Shea Butter Hand Repair Cream (Shea Yağı İçeren Onarıcı El Kremi)


Bugün sizlere severek kullandığım bir el kreminden bahsetmek istiyorum.

Çok sevdiğim bir marka olan Burt's Bees'in Shea, Kakao ve Susam Yağı içeren bu el kremi oldukça yoğun bir kıvamda. İlk sürüldüğünde verdiği kıvamlı ve yağlı hisle sanki cilde yedirmekte zorlanacakmışım gibi geldi ama beklediğimden daha kısa sürede emiliyor ve ciltte yağlı bir his bırakmıyor.

Nemlendirmesi çok güzel, kurumuş ellere birebir.  Elleri her ne kadar iyi nemlendirse de tırnak etleri üzerine çok bir etkisini görmedim. Sürüldüğü anda tırnak etlerini yumuşatıyor tabii ama bu yumuşaklık çok uzun sürmüyor. Yani direkt tırnak etlerine yönelik bir el kremi değil. Ama ortalama bir el kremine göre kesinlikle daha iyi, etkisi daha uzun sürüyor.  Çok sık yenileme ihtiyacı hissetmiyorsun.

İçinde Kakao yağı olunca sanki kokusu da çikolatalı olacakmış gibi geliyor insana ama değil. Değişik sanki lavantayı andıran bitkisel bir kokusu var. Ben seviyorum ama mutlaka sevmeyeni olur. Ağır sayılabilecek bir kokusu olduğundan almadan önce imkanınız varsa mutlaka deneyin.

Bu arada ambalajını çok seviyorum. Ayrıca ürünün 90 gr. olduğunu da belirteyim.

Sevdiğim diğer bir özelliği %100 doğal olması.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz.

Tek olumsuz yanı Türkiye'deki fyatı. 42 TL gibi bir fiyata satılıyor. Ortalama bir el kremine göre fiyatı çok yüksek. Aslında çok severek kullanıyorum ama bence 42 TL'yi de haketmiyor.

Siz bu kremi denediniz mi veya en sevdiğiniz el kremi hangisi?

6 yorum:

  1. Denemdeim ama denemeyi istiyorum :)
    Ama bundan önce Lush Lemony Flutter alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de lush lemony flutter'ı almak istiyorum canım. Tırnak etlerine daha çok etkili sanki..

      Sil
  2. yelda hanım resim çerçevesini nasıl yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpad'de InstaCollage diye bir uygulamada yapıyorum. Sevgiler:)

      Sil
  3. herşey güzel hoştuda yazıyı okurken, sonda 42 lirayı görmek bir tuhaf oldu. bir el kremine 42 tl verilirmi yahu :) ben yves rocherden şaşmayayım en iyisi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın 42 tl gerçekten çok. Ben ABD'den uygun bir fiyata almıştım neyse ki:)

      Sil