21 Mart 2013 Perşembe

Ben de Bloglovin'deyim!




Aldığımız duyumlara göre Google, Google Reader'ı kapatacakmış. Ben de diğer blogger arkadaşlarım gibi soluğu Bloglovin'de aldım.

Beni Bloglovin'de izlemek için buraya tıklayabilir veya blogumun sağ üst köşesinde bulunan "Follow this blog with bloglovin" butonuna tıklayarak izlemeye alabilirsiniz. Ne olur ne olmaz birbirimizi kaybetmeyelim olur mu?

Teşekkür ederim

Sevgiler,
Yelda  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Mart 2013 Perşembe

Ben de Bloglovin'deyim!




Aldığımız duyumlara göre Google, Google Reader'ı kapatacakmış. Ben de diğer blogger arkadaşlarım gibi soluğu Bloglovin'de aldım.

Beni Bloglovin'de izlemek için buraya tıklayabilir veya blogumun sağ üst köşesinde bulunan "Follow this blog with bloglovin" butonuna tıklayarak izlemeye alabilirsiniz. Ne olur ne olmaz birbirimizi kaybetmeyelim olur mu?

Teşekkür ederim

Sevgiler,
Yelda  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder