21 Şubat 2013 Perşembe

Mim: Makyaj Çantamın İçinde Neler Var?


Çok severek takip ettiğim  Makyajblogum ve Makyajfırçam bloglarının sahibeleri canım arkadaşlarım beni makyaj çantamda yer alan ürünler konusunda mimlemişlerdi. Öncelikle onlara çok teşekkür ediyorum. Ben mimlenince çok seviniyorum yahu:) Hatırlanmak güzel şey vesselam:)

Hafta içi çok erken kalkıp alelacele evden çıktığımdan genelde sadece renkli güneş koruyucu, lip balm, göz altı kapatıcısı ve allık sürüyorum. İşyerinde de öyle uzun uzun makyaj yapma fırsatım olmadığından yanıma da küçük bir makyaj çantası alıyorum.

Öncelikle makyaj çantam;


Aslında makyaj çantalarını çok sevdiğimden her gördüğüm güzel çantayı alıp sürekli de değiştiririm ama en sevdiğim makyaj çantası bu diyebilirim:)

Makyaj çantamın içinde yer alanları ikiye ayırabilirz. Birincisi çantadan hiç çıkmayanlar, ikincisi ise gününe göre sürekli değişenler. 

Önce toplu bir gösterim;


 Çantadan bitmedikçe neredeyse hiç çıkmayan ürünler şöyle;


Cettua Yağ Emici Mendiller: Özellikle burun bölgem çok parladığında beni bu mendiller kurtarıyor. Kışın çok gerekli olmuyor ama yine de hiç ayırmam yanımdan.

Jergens Ultra Healing El Kremi: Ellerim çok kuruduğundan yanımda mutlaka küçük bir el kremi taşırım. Son zamanlarda da Jergens diye bir markanınkini kullanıyorum. Ortalama bir el kremi işte.

Burt's Bees Lemon Butter Tırnak Eti Kremi: Tırnak etlerini yumuşatan her kremi çok severim. Manikürü de çok nadir yaptırdığımdan tırnak etlerine mümkün olduğunca bakım yapmaya çalışıyorum. Bu sebeple bu krem de hep benimle:)

Lush It Started With A Kiss Lip Tint: Dudaklara çok doğal bir kırmızılık veriyor. Hiç ruj sürmemişsin gibi yapıp dudakları canlandırıyor bence. Tek kötü yanı elle sürülmesi. Fırça ile sürmeye başladım, daha rahat:)

Flormar Kaş Kalemi: Çok kullanmıyorum, bazen aklıma geldikçe sürüyorum. Memnunum ama Essence'in kaş farını daha çok beğendim.

Benefit Ooh La Lift Göz Altı Aydınlatıcısı: Yazısı için tık tık. Göz altlarına güzel bir aydınlık veriyor.

Değişenler;


Lip gloss/lip balm ve rimeli sürekli değiştiriyorum. O gün ne istersem onu alıyorum. Çoğu zaman üşeniyorum ona da o ayrı. En çok bu lip glossları/balmı sevdiğimden genelde bunlar oluyor yanımda.

Clinique Chubby Stick-Woppin' Watermelon ve Oversized Orange: Yazısı için tık tık. En çok bu renkleri seviyorumm.

Inglot Sleeks Cream Lip Gloss-No.95: Bunun rengini de çok sevdim:)

Burt's Bees Lip Balm: Bu markanın lip balmlarını çok seviyorum. Resimdeki de çok hafif renk veriyor.

Dior Diorshow Iconic Maskara: Bu maskarayı da gittikçe daha çok seviyorum. Kahverengi ama rengi pek belli olmuyor. Yeterli diyebileceğim hacim de veriyor. Seviyorum ne diyeyim:)

İşte benim makyaj çantam böyle. Sizinkinde neler var?

Çoğu blogger arkadaşım bu mimi yaptı zaten. Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese göndermek isterim. Özellikle daha önce yapmadılarsa ve yapmak isterlerse makeupaddictsbook, Nazlı, Ebru sonracığıma Goncagp ve Gonca'nın Güncesini mimliyorummmm!!!

Sevgiler,
Yelda

22 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş makyaj çantan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Canım makyaj çantana ayrı, içindekilere ayrı bayıldım rengarenk görünümü ile bana bahar'ı çağrıştırdı :) O Clinique chubby stickler ne kadar da güzel duruyor öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:) ben de chubby'lere bayılıyorum:*

      Sil
  3. ay çok teşekkr ederm canm zevkle okudum ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bebişim:)

      Sil
  4. Çantana bayıldım. İçindekilere ayrı ayrı bayıldım. acil durum çantası olmuş seninki valla =)
    En kısa zamanda yazıyorum mimi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum senin yazını da merakla bekliyorum:) bence de tam acil durum çantası. Bunun dışında da bir tane ufak çantam var içinde ilaç mı ararsın, tek kullanımlık diş fırçası mı herşey var:))

      Sil
  5. Bugün hazırlıyorum canııımm ! :) Bakalım içinden neler çıkacak hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum kuzum teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Neler yokmuş ki birbirinden güzel ciciler varmış : )

    YanıtlaSil
  7. çantan çok küselllmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzum benim:)

      Sil
  8. çantana bayıldım canım ürünlerinde çok güzel.
    bloğumu yeni açtım takibimdesin banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemmen geliyorum:)

      Sil
  9. Lush It Started With A Kiss Lip Tint bnde kullanıyorum gercektende çok doğal duruyor:)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok doğal duruşunu beğeniyorum:) yakında yazısını yazacağım..

      Sil
  10. ben de tırnak etlerim için iyi bir krem arıyordum yaaa nasıl sevindim onu yayınladığına!!! iyi şeyler demişsin bu krem hakkında ama ben bir de çok etkili mi onu sormak istiyorum cnm? veya başka tavsiyelerin varsa merakla bekliyorum:)))
    Buarada blogunun tasarımına bayıldımm, çok keyifli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sürülünce tırnak etlerini yumuşatıyor, kesinlikle daha güzel görünüyor ve bir süre idare ediyor.ama çok uzun süre değil gün içinde ya da günde 1 sürersen devamlı bakımlı oluyor tırnak etleri:) bunun dışında mavala'nın da tırnak eti kremi var.o da performans olarak aynı diyebilirim.ben daha denemedim ama lush lemony flutter da beğeniliyor. Tırnak eti kremi değil ama losyon olarak eubos sensitive lotion'ı ben çok beğeniyorum. El kremi olarak kullanınca tırnak etlerini de yumuşatıyor. Güzel sözlerin için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  11. çok teşekkür ederim cnm önerilerin için.
    beart's bees geçici ve anlık bir çözüm o zaman, Eubos losyonu araştırayım o zaman ben en iyisi:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında eubos vücut losyonu ama ben düzenli el kremi olarak kullandığımda tesadüf tırnak etlerini güzel yumuşattığını gördüm. Asıl tırnak eti için arıyorsan burt's bees ve lush'a da bakabilirsin. Ama hem el kremi, vücut losyonu olarak kullanayım hem detırnak etlerini yumuşatsın diyorsan eubos'a da bakailirsin. Tabii onu da düzenli kullanmak gerekiyor:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Şubat 2013 Perşembe

Mim: Makyaj Çantamın İçinde Neler Var?


Çok severek takip ettiğim  Makyajblogum ve Makyajfırçam bloglarının sahibeleri canım arkadaşlarım beni makyaj çantamda yer alan ürünler konusunda mimlemişlerdi. Öncelikle onlara çok teşekkür ediyorum. Ben mimlenince çok seviniyorum yahu:) Hatırlanmak güzel şey vesselam:)

Hafta içi çok erken kalkıp alelacele evden çıktığımdan genelde sadece renkli güneş koruyucu, lip balm, göz altı kapatıcısı ve allık sürüyorum. İşyerinde de öyle uzun uzun makyaj yapma fırsatım olmadığından yanıma da küçük bir makyaj çantası alıyorum.

Öncelikle makyaj çantam;


Aslında makyaj çantalarını çok sevdiğimden her gördüğüm güzel çantayı alıp sürekli de değiştiririm ama en sevdiğim makyaj çantası bu diyebilirim:)

Makyaj çantamın içinde yer alanları ikiye ayırabilirz. Birincisi çantadan hiç çıkmayanlar, ikincisi ise gününe göre sürekli değişenler. 

Önce toplu bir gösterim;


 Çantadan bitmedikçe neredeyse hiç çıkmayan ürünler şöyle;


Cettua Yağ Emici Mendiller: Özellikle burun bölgem çok parladığında beni bu mendiller kurtarıyor. Kışın çok gerekli olmuyor ama yine de hiç ayırmam yanımdan.

Jergens Ultra Healing El Kremi: Ellerim çok kuruduğundan yanımda mutlaka küçük bir el kremi taşırım. Son zamanlarda da Jergens diye bir markanınkini kullanıyorum. Ortalama bir el kremi işte.

Burt's Bees Lemon Butter Tırnak Eti Kremi: Tırnak etlerini yumuşatan her kremi çok severim. Manikürü de çok nadir yaptırdığımdan tırnak etlerine mümkün olduğunca bakım yapmaya çalışıyorum. Bu sebeple bu krem de hep benimle:)

Lush It Started With A Kiss Lip Tint: Dudaklara çok doğal bir kırmızılık veriyor. Hiç ruj sürmemişsin gibi yapıp dudakları canlandırıyor bence. Tek kötü yanı elle sürülmesi. Fırça ile sürmeye başladım, daha rahat:)

Flormar Kaş Kalemi: Çok kullanmıyorum, bazen aklıma geldikçe sürüyorum. Memnunum ama Essence'in kaş farını daha çok beğendim.

Benefit Ooh La Lift Göz Altı Aydınlatıcısı: Yazısı için tık tık. Göz altlarına güzel bir aydınlık veriyor.

Değişenler;


Lip gloss/lip balm ve rimeli sürekli değiştiriyorum. O gün ne istersem onu alıyorum. Çoğu zaman üşeniyorum ona da o ayrı. En çok bu lip glossları/balmı sevdiğimden genelde bunlar oluyor yanımda.

Clinique Chubby Stick-Woppin' Watermelon ve Oversized Orange: Yazısı için tık tık. En çok bu renkleri seviyorumm.

Inglot Sleeks Cream Lip Gloss-No.95: Bunun rengini de çok sevdim:)

Burt's Bees Lip Balm: Bu markanın lip balmlarını çok seviyorum. Resimdeki de çok hafif renk veriyor.

Dior Diorshow Iconic Maskara: Bu maskarayı da gittikçe daha çok seviyorum. Kahverengi ama rengi pek belli olmuyor. Yeterli diyebileceğim hacim de veriyor. Seviyorum ne diyeyim:)

İşte benim makyaj çantam böyle. Sizinkinde neler var?

Çoğu blogger arkadaşım bu mimi yaptı zaten. Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese göndermek isterim. Özellikle daha önce yapmadılarsa ve yapmak isterlerse makeupaddictsbook, Nazlı, Ebru sonracığıma Goncagp ve Gonca'nın Güncesini mimliyorummmm!!!

Sevgiler,
Yelda

22 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş makyaj çantan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Canım makyaj çantana ayrı, içindekilere ayrı bayıldım rengarenk görünümü ile bana bahar'ı çağrıştırdı :) O Clinique chubby stickler ne kadar da güzel duruyor öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:) ben de chubby'lere bayılıyorum:*

      Sil
  3. ay çok teşekkr ederm canm zevkle okudum ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bebişim:)

      Sil
  4. Çantana bayıldım. İçindekilere ayrı ayrı bayıldım. acil durum çantası olmuş seninki valla =)
    En kısa zamanda yazıyorum mimi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum senin yazını da merakla bekliyorum:) bence de tam acil durum çantası. Bunun dışında da bir tane ufak çantam var içinde ilaç mı ararsın, tek kullanımlık diş fırçası mı herşey var:))

      Sil
  5. Bugün hazırlıyorum canııımm ! :) Bakalım içinden neler çıkacak hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum kuzum teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Neler yokmuş ki birbirinden güzel ciciler varmış : )

    YanıtlaSil
  7. çantan çok küselllmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzum benim:)

      Sil
  8. çantana bayıldım canım ürünlerinde çok güzel.
    bloğumu yeni açtım takibimdesin banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemmen geliyorum:)

      Sil
  9. Lush It Started With A Kiss Lip Tint bnde kullanıyorum gercektende çok doğal duruyor:)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok doğal duruşunu beğeniyorum:) yakında yazısını yazacağım..

      Sil
  10. ben de tırnak etlerim için iyi bir krem arıyordum yaaa nasıl sevindim onu yayınladığına!!! iyi şeyler demişsin bu krem hakkında ama ben bir de çok etkili mi onu sormak istiyorum cnm? veya başka tavsiyelerin varsa merakla bekliyorum:)))
    Buarada blogunun tasarımına bayıldımm, çok keyifli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sürülünce tırnak etlerini yumuşatıyor, kesinlikle daha güzel görünüyor ve bir süre idare ediyor.ama çok uzun süre değil gün içinde ya da günde 1 sürersen devamlı bakımlı oluyor tırnak etleri:) bunun dışında mavala'nın da tırnak eti kremi var.o da performans olarak aynı diyebilirim.ben daha denemedim ama lush lemony flutter da beğeniliyor. Tırnak eti kremi değil ama losyon olarak eubos sensitive lotion'ı ben çok beğeniyorum. El kremi olarak kullanınca tırnak etlerini de yumuşatıyor. Güzel sözlerin için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  11. çok teşekkür ederim cnm önerilerin için.
    beart's bees geçici ve anlık bir çözüm o zaman, Eubos losyonu araştırayım o zaman ben en iyisi:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında eubos vücut losyonu ama ben düzenli el kremi olarak kullandığımda tesadüf tırnak etlerini güzel yumuşattığını gördüm. Asıl tırnak eti için arıyorsan burt's bees ve lush'a da bakabilirsin. Ama hem el kremi, vücut losyonu olarak kullanayım hem detırnak etlerini yumuşatsın diyorsan eubos'a da bakailirsin. Tabii onu da düzenli kullanmak gerekiyor:)

      Sil