28 Şubat 2013 Perşembe

Lush It Started with A Kiss Lip Tint


Öncelikle bu lip tint’le ilgili Lush neler demiş  bir bakalım sonra benim yorumlarıma geçeriz:)

It Started With A Kiss Lip Balm

Kırmızı elma, tarçın ve beyaz çikolatanın mükemmel uyumu, sizi elma şekeri tadını hatırlatacak, hem renk verici hem de besleyici, çatlamış dudakları iyileştirici, nem veren kremimiz. Ürünümüzü aynı zamanda krem allık olarak da yanaklarınız için kullanabilirsiniz

Şunu en başta belirtmeliyim ki bu ürün kesinlikle lip balm değil lip tint’dir. Lip balm gibi kesinlikle nem veriyor veya onarıyor diyemeyiz hatta altına mutlaka lip balm uygulamak gerekiyor. Yoksa dudakları kurutabilir ve dudaklarınız benimki gibi kuruysa çizgilere dolabilir. Lip balmla kullanıldığında bir sorun olmuyor ama:)

Ben geçen sene bu ürünü almıştım. Ama güzelliğini tam fark etmeyip bir çekmecede unutmuşum. Bu sene o çekmeceyi açtığımda bir baktım ki son kullanma tarihi geçmiş (Evet üzerinde üretim ve son kullanma tarihi yazıyor, şok güzel:). Yine de bir deneyeyim dedim ve çok hoş buldum. Kullanmaya da cesaret edemeyip onu attım ve gidip yenisini aldım:)


Gelelim ürünün benim en sevdiğim özelliğine. Dudaklarınız canlı değilse, renksizse çok doğal bir kırmızımsı renk verip canlandırıyor.   Kendiliğinden rengi daha canlıymış gibi görünüyor. Verdiği rengi kullandığınız miktara göre ayarlayabilirsiniz.

Eveeet ilk defa kendi resmimi koyuyorum. Dudaklarla başladık:) Fakat ne zormuş ürünü kendi üzerinde göstermek. En az yarım saat uğraştım rengi tam gösterebilmek için. Aslında fotoğrafta renk daha cansız duruyor.Normalde aynaya baktığımda bana kıpkırmızı gelmişti. Hatta belki hiç birşey sürmemişim gibi durmuş olabilir. Ama benim solgun dudaklarımı çok güzel bir şekilde canlandırdığını söyleyebilirim. 


Elimde swatchladığım resimde de görmüşsünüzdür, nasıl diyeyim tanecikli bir yapısı var. Dudağın üzerinde bu pıtırcıklar kalabiliyor. Bir de dudaklarınız kuruysa zorlanabilirsiniz. Altına lip balm şart.

İçinde kırmızı elma, tarçın ve beyaz çikolata bulunuyormuş. Değişik bir kokusu var, ben beğendim doğrusu. Siz yine de almadan bir koklayın. Bu kokuyu sevmeyenler çok.

Kalıcılığı iyi diyebilirim. Bende dudak ürünleri hiç dayanmaz. Dudaklarımı çok mu yiyorum nedir bilmiyorum. Bu da dayanabildiği kadar dayandı:)

Maalesef elle sürülmesi gerekiyor. Ben bu özelliğini pek beğenmedim. Hem zor geliyor hem de steril değil. Ben Rossman'dan uyduruk bir dudak fırçası aldım, onunla sürüyorum.
10 gr. ve 25 TL. İçeriğini yukarıdaki resmi büyüterek görebilirsiniz. Lush'ın web sayfasından da ürünü inceleyebilirsiniz.
Küççücük şeyi amma uzun anlattım. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır.
Sevgiler,
Yelda




6 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bunu sürekli duruyor çantamda zaten.. çok güzel renk vermiş sana da yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de hep yanımda taşıyorum:) teşekkür ederim canım:*

      Sil
  2. Aiy rengi ne kadar hoşmuş !! :)
    Haftaya Lush'a gidince bi mıncıklayayım iyi ki yazdın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet rengi çok güzel:) haftaya lush'da herşeyi mıncık mıncık yaparız artık heyecanla bekliyorum, teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Lush ürünlerini merak ediyorum, umarım etkinlikte bunları da deneme fırsatı buluruz =) Güzel yazı ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet herşeyi deneyeceğiz işallah:) teşekkür ederim canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Şubat 2013 Perşembe

Lush It Started with A Kiss Lip Tint


Öncelikle bu lip tint’le ilgili Lush neler demiş  bir bakalım sonra benim yorumlarıma geçeriz:)

It Started With A Kiss Lip Balm

Kırmızı elma, tarçın ve beyaz çikolatanın mükemmel uyumu, sizi elma şekeri tadını hatırlatacak, hem renk verici hem de besleyici, çatlamış dudakları iyileştirici, nem veren kremimiz. Ürünümüzü aynı zamanda krem allık olarak da yanaklarınız için kullanabilirsiniz

Şunu en başta belirtmeliyim ki bu ürün kesinlikle lip balm değil lip tint’dir. Lip balm gibi kesinlikle nem veriyor veya onarıyor diyemeyiz hatta altına mutlaka lip balm uygulamak gerekiyor. Yoksa dudakları kurutabilir ve dudaklarınız benimki gibi kuruysa çizgilere dolabilir. Lip balmla kullanıldığında bir sorun olmuyor ama:)

Ben geçen sene bu ürünü almıştım. Ama güzelliğini tam fark etmeyip bir çekmecede unutmuşum. Bu sene o çekmeceyi açtığımda bir baktım ki son kullanma tarihi geçmiş (Evet üzerinde üretim ve son kullanma tarihi yazıyor, şok güzel:). Yine de bir deneyeyim dedim ve çok hoş buldum. Kullanmaya da cesaret edemeyip onu attım ve gidip yenisini aldım:)


Gelelim ürünün benim en sevdiğim özelliğine. Dudaklarınız canlı değilse, renksizse çok doğal bir kırmızımsı renk verip canlandırıyor.   Kendiliğinden rengi daha canlıymış gibi görünüyor. Verdiği rengi kullandığınız miktara göre ayarlayabilirsiniz.

Eveeet ilk defa kendi resmimi koyuyorum. Dudaklarla başladık:) Fakat ne zormuş ürünü kendi üzerinde göstermek. En az yarım saat uğraştım rengi tam gösterebilmek için. Aslında fotoğrafta renk daha cansız duruyor.Normalde aynaya baktığımda bana kıpkırmızı gelmişti. Hatta belki hiç birşey sürmemişim gibi durmuş olabilir. Ama benim solgun dudaklarımı çok güzel bir şekilde canlandırdığını söyleyebilirim. 


Elimde swatchladığım resimde de görmüşsünüzdür, nasıl diyeyim tanecikli bir yapısı var. Dudağın üzerinde bu pıtırcıklar kalabiliyor. Bir de dudaklarınız kuruysa zorlanabilirsiniz. Altına lip balm şart.

İçinde kırmızı elma, tarçın ve beyaz çikolata bulunuyormuş. Değişik bir kokusu var, ben beğendim doğrusu. Siz yine de almadan bir koklayın. Bu kokuyu sevmeyenler çok.

Kalıcılığı iyi diyebilirim. Bende dudak ürünleri hiç dayanmaz. Dudaklarımı çok mu yiyorum nedir bilmiyorum. Bu da dayanabildiği kadar dayandı:)

Maalesef elle sürülmesi gerekiyor. Ben bu özelliğini pek beğenmedim. Hem zor geliyor hem de steril değil. Ben Rossman'dan uyduruk bir dudak fırçası aldım, onunla sürüyorum.
10 gr. ve 25 TL. İçeriğini yukarıdaki resmi büyüterek görebilirsiniz. Lush'ın web sayfasından da ürünü inceleyebilirsiniz.
Küççücük şeyi amma uzun anlattım. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır.
Sevgiler,
Yelda




6 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bunu sürekli duruyor çantamda zaten.. çok güzel renk vermiş sana da yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de hep yanımda taşıyorum:) teşekkür ederim canım:*

      Sil
  2. Aiy rengi ne kadar hoşmuş !! :)
    Haftaya Lush'a gidince bi mıncıklayayım iyi ki yazdın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet rengi çok güzel:) haftaya lush'da herşeyi mıncık mıncık yaparız artık heyecanla bekliyorum, teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Lush ürünlerini merak ediyorum, umarım etkinlikte bunları da deneme fırsatı buluruz =) Güzel yazı ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet herşeyi deneyeceğiz işallah:) teşekkür ederim canım:)

      Sil