17 Şubat 2013 Pazar

Geç Kalınmış 11'lik Mim:)


Sevgili Burcu ve Kozmetikkedisi beni mimlemişti. Ancak şimdi yazabiliyorum. Öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum. Bir süredir makyaj bloglarında bu mimi görmüşsünüzdür. Sana sorulan 11 soruyu cevaplıyorsun, kendinle ilgili 11 gerçeği yazıp 11 tane de soru hazırlıyorsun. Ben bana gelen soruları cevaplamaya çalıştım ama 11 gerçek ve soru hazırlama işini pek fazla zamanım olmadığı için yapamadım. Affedin olur mu?

Bakalım Burcu neler sormuş ve ben neler demişim..

1)Blog yazmaya nasıl karar verdin?
Blog yazmaya günlük gibi gezdiğim yerleri, okuduğum kitapları falan yazmak bir de kullandığım kozmetiklerle ilgili yorumlarımı paylaşmak için açmaya karar verdim. Sonradan sırf kozmetik blogu oldu:)

2) Blog yazmanın sana kattığı şeyler neler?
Blog yazmayı hobi olarak yapıyorum. Tam bir hobi insanıyımdır. Blogun bana kattığı en güzel şey ise birbirinden değerli arkadaşlar edinmem:)

3)Bir kozmetik ürünü alırken önce hangi özelliğine dikkat edersin?(ambalaj,fiyat,içerik vs. )
Online olarak sipariş vermiyorsam makyaj malzemelerini deneyerek alıyorum. Tabii fiyat ve ambalaj da etkili oluyor. Cilt bakım ürünlerini de son zamanlarda sadece doktorumun önerdiklerini alıyorum. İçeriğe mümkün olduğunca dikkat ediyorum.

4)Senin için vazgeçilmez 3 makyaj ürününü söyler misin?
Allık, rimel ve göz altı kapatıcısı diyebilirim. Markaları değişik değişik:)


5)Peki vazgeçilmez 3 cilt bakım ürünün neler?
Bioderma Sensibio H2O, Dermalogica Ultracalming Cleanser ve Ultracalming Serum olabilir.

6)Makyaj yaparken ve giyinirken kendi kararını kendin mi verirsin yoksa kimlere sorarsın?
Genelde kendim karar veririm. Eğer yanımda eşim varsa ona da sorduğum oluyor.

7)Bir blogu takibe almanda etken olan şeyler nelerdir? (tasarım,renk,içerik..)
Kesinlikle içerik ve kullanılan dil en önemlisi. Bir de fotoğraf kalitesi iyiyse daha çok takip edesim geliyor. Sürekli firmalarla anlaşmalı postlar yayınlayan reklam yapan blogları sevmiyorum.

8)En tahammül edemediğin insan tipi?
Bilemedim, herhalde en tahammül edemediğim insan tipi çıkarcı veya kurnaz olanlar.


9)En sevdiğim soru: Dünyanın herhangi bir yerine gitme şansın olsaydı,nereyi seçerdin?
Şu sıralar New York'a gitmek istiyorum. Ama Amerika'ya gidecek olsam yine Los Angeles'ı seçerdim herhalde. Eşimle tek kelimeyle bayılıyoruz oraya:)

10)Hayattan beklentilerin neler?
Hayattan mutlu, huzurlu ve sağlıklı olmayı bekliyorum kısaca:)

11)Kendini nasıl mutlu edersin?
Kozmetik alışverişi yaparak:)

Kozmetikkedisi neler sormuş bir bakalım..

1.Asla vazgeçemem dediğiniz makyaj malzemesi nedir?
Allık mı desem rimel mi desem bilemedim:)

2.En son aldığınız güzellik ürünü nedir?
H2O+ SPA vücut peelingi, kuru yağ ve duş jeli.

3.Çantanızın içinde hangi ürünler olur?
Ne yok ki:) Pazar yeri gibidir. Hiç birşeyi bulamazsın. Temel şeyler telefon, cüzdan, anahtarlar, işyeri kimliğim, küçük makyaj çantası, selpak, ıslak mendil vs. vs.

4.Günlük makyajınızda fix kullandığınız ürünler nelerdir?
Güneş koruyucu, rimel, allık ve göz altı kapatıcısı diyebilirim.

5.En beğendiğiniz marka nedir, hangi ürününü beğeniyorsunuz?
Beğendiğim çok marka var ama Benefit mi desem bilemedim. En çok allıklarını seviyorum.

6.Peeling yapar mısınız, yapıyorsanız ne sıklıkla?
Cildim çok hassas olduğu için peeling pek yapamıyorum doktor öyle dedi:)

7.Uzun süredir kullandığınız, bittikçe yeniden aldığınız ürünler nelerdir?
Benefit They're Real Rimel, Dermalogica Ultracalming Cleanser, Bioderma Sensibio H2O ilk aklıma gelenler.

8.Yeni tanıştığınız bir kişide dikkatinizi ilk çeken şey ne olur?
Her yönden temiz olup olmadığı ve konuşma tarzı diyebilirim.

9.İnsanlar en çok hangi yönünüzü sever?
Bilemedim ki kendimle ilgili övgü dolu ne yazsam acaba? Onlara sormalı deyip en iyisi kaçayım bu sorudan:)

10.Blog merakınız ilk nasıl başladı?
Bkz. Burcu'nun ilk sorusu.

11.En sevdiğiniz makyaj blogu nedir ve (eğer varsa) en sevdiğiniz makyaj-kozmetik dışı blog nedir?
Takip ettiğim, yorum bıraktığım tüm blogları çok seviyorummmm:)

Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum:)

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Mimlediğin için ben teşekkür ederim. Sen hep mimle ben hep yapayım:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

17 Şubat 2013 Pazar

Geç Kalınmış 11'lik Mim:)


Sevgili Burcu ve Kozmetikkedisi beni mimlemişti. Ancak şimdi yazabiliyorum. Öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum. Bir süredir makyaj bloglarında bu mimi görmüşsünüzdür. Sana sorulan 11 soruyu cevaplıyorsun, kendinle ilgili 11 gerçeği yazıp 11 tane de soru hazırlıyorsun. Ben bana gelen soruları cevaplamaya çalıştım ama 11 gerçek ve soru hazırlama işini pek fazla zamanım olmadığı için yapamadım. Affedin olur mu?

Bakalım Burcu neler sormuş ve ben neler demişim..

1)Blog yazmaya nasıl karar verdin?
Blog yazmaya günlük gibi gezdiğim yerleri, okuduğum kitapları falan yazmak bir de kullandığım kozmetiklerle ilgili yorumlarımı paylaşmak için açmaya karar verdim. Sonradan sırf kozmetik blogu oldu:)

2) Blog yazmanın sana kattığı şeyler neler?
Blog yazmayı hobi olarak yapıyorum. Tam bir hobi insanıyımdır. Blogun bana kattığı en güzel şey ise birbirinden değerli arkadaşlar edinmem:)

3)Bir kozmetik ürünü alırken önce hangi özelliğine dikkat edersin?(ambalaj,fiyat,içerik vs. )
Online olarak sipariş vermiyorsam makyaj malzemelerini deneyerek alıyorum. Tabii fiyat ve ambalaj da etkili oluyor. Cilt bakım ürünlerini de son zamanlarda sadece doktorumun önerdiklerini alıyorum. İçeriğe mümkün olduğunca dikkat ediyorum.

4)Senin için vazgeçilmez 3 makyaj ürününü söyler misin?
Allık, rimel ve göz altı kapatıcısı diyebilirim. Markaları değişik değişik:)


5)Peki vazgeçilmez 3 cilt bakım ürünün neler?
Bioderma Sensibio H2O, Dermalogica Ultracalming Cleanser ve Ultracalming Serum olabilir.

6)Makyaj yaparken ve giyinirken kendi kararını kendin mi verirsin yoksa kimlere sorarsın?
Genelde kendim karar veririm. Eğer yanımda eşim varsa ona da sorduğum oluyor.

7)Bir blogu takibe almanda etken olan şeyler nelerdir? (tasarım,renk,içerik..)
Kesinlikle içerik ve kullanılan dil en önemlisi. Bir de fotoğraf kalitesi iyiyse daha çok takip edesim geliyor. Sürekli firmalarla anlaşmalı postlar yayınlayan reklam yapan blogları sevmiyorum.

8)En tahammül edemediğin insan tipi?
Bilemedim, herhalde en tahammül edemediğim insan tipi çıkarcı veya kurnaz olanlar.


9)En sevdiğim soru: Dünyanın herhangi bir yerine gitme şansın olsaydı,nereyi seçerdin?
Şu sıralar New York'a gitmek istiyorum. Ama Amerika'ya gidecek olsam yine Los Angeles'ı seçerdim herhalde. Eşimle tek kelimeyle bayılıyoruz oraya:)

10)Hayattan beklentilerin neler?
Hayattan mutlu, huzurlu ve sağlıklı olmayı bekliyorum kısaca:)

11)Kendini nasıl mutlu edersin?
Kozmetik alışverişi yaparak:)

Kozmetikkedisi neler sormuş bir bakalım..

1.Asla vazgeçemem dediğiniz makyaj malzemesi nedir?
Allık mı desem rimel mi desem bilemedim:)

2.En son aldığınız güzellik ürünü nedir?
H2O+ SPA vücut peelingi, kuru yağ ve duş jeli.

3.Çantanızın içinde hangi ürünler olur?
Ne yok ki:) Pazar yeri gibidir. Hiç birşeyi bulamazsın. Temel şeyler telefon, cüzdan, anahtarlar, işyeri kimliğim, küçük makyaj çantası, selpak, ıslak mendil vs. vs.

4.Günlük makyajınızda fix kullandığınız ürünler nelerdir?
Güneş koruyucu, rimel, allık ve göz altı kapatıcısı diyebilirim.

5.En beğendiğiniz marka nedir, hangi ürününü beğeniyorsunuz?
Beğendiğim çok marka var ama Benefit mi desem bilemedim. En çok allıklarını seviyorum.

6.Peeling yapar mısınız, yapıyorsanız ne sıklıkla?
Cildim çok hassas olduğu için peeling pek yapamıyorum doktor öyle dedi:)

7.Uzun süredir kullandığınız, bittikçe yeniden aldığınız ürünler nelerdir?
Benefit They're Real Rimel, Dermalogica Ultracalming Cleanser, Bioderma Sensibio H2O ilk aklıma gelenler.

8.Yeni tanıştığınız bir kişide dikkatinizi ilk çeken şey ne olur?
Her yönden temiz olup olmadığı ve konuşma tarzı diyebilirim.

9.İnsanlar en çok hangi yönünüzü sever?
Bilemedim ki kendimle ilgili övgü dolu ne yazsam acaba? Onlara sormalı deyip en iyisi kaçayım bu sorudan:)

10.Blog merakınız ilk nasıl başladı?
Bkz. Burcu'nun ilk sorusu.

11.En sevdiğiniz makyaj blogu nedir ve (eğer varsa) en sevdiğiniz makyaj-kozmetik dışı blog nedir?
Takip ettiğim, yorum bıraktığım tüm blogları çok seviyorummmm:)

Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum:)

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Mimlediğin için ben teşekkür ederim. Sen hep mimle ben hep yapayım:)

    YanıtlaSil