25 Şubat 2013 Pazartesi

Bittiler ki#4


Uzun bir aradan sonra bir bitenler yazısı ile tekrar karşınızdayım. Yine biten ürünleri biriktirip biriktirip artık boş kutulara yer kalmayınca yazı yazmaya karar verdim.

Bakalım neleri bitirmişim;


Bioderma Sensibio H2O: Bugüne kadar gittiğim bütün dermatologlar yüzümü temizlemem için bunu önermişti. Cildim çok hassas, genelde de yüz temizleyicileri cildimi kurutur ve daha da hassaslaştırır. Bunda öyle bir problem olmadı. Çok severek kullandım.  Şu an başka bir şişeyi daha yarıladım. Bitmesini istemediğim ender ürünlerden biri kendisi. Zira biterse yine aynısını alacağım (çok sıkıcı). Bu arada su gibi olmasına rağmen bence gayet uzun bir süre gidiyor.
En son dermatologuma gittiğimde eczaneye başka bir tonik hazırlattırdı. Şu sıralar yüzümü temizlemek için o toniği, göz makyajını temizlemek için de bu ürünü kullanıyorum.

Bioderna Sensibio Light Nemlendirici: Normal ve karma hassas ciltler için olan akışkan yapıda ince bir nemlendirici. Bunu da doktor önermişti ve ben de severek kullandım. Parfüm ve paraben içermemesi güzel. İçeriğine buradan bakabilirsiniz. Ben kışın kullanmama rağmen nemlendirmesini yeterli bulmuştum.

La Roche-Posay Toleriane Ultra: Bu nemlendirici de hassas ve alerjik ciltlere göre üretilmiş. Bioderma Sensibio Light'dan daha kıvamlı diye hatırlıyorum. Bitireli bayağı bir uzun süre oldu. Bende herhangi bir hassasiyet veya sivilce yapmadı. Nemlendirmesi de iyiydi. Ben bunu kullanırken Bioderma'yı alıp kullanmaya başlamıştım.  Bioderma'yı biraz daha fazla sevmiştim.  Tekrar alacak olsam Bioderma'yı tercih ederdim herhalde.  Bu da parfüm ve paraben içermiyor. İçeriğine buradan bakabilirsiniz.

Shiseido White Lucency Göz Kremi: Bu kremden şu yazımda bahsetmiştim. Severek kullandım. Göz altı morluklarını tedavi edici bir özelliğini görmedim ama sürüldüğünde göz çevresini güzel aydınlatıyor.
Bioderma Photoderm AR SPF50+ Güneş Koruyucu: Hassas kızaran ciltler için yatıştırıcı etkili olduğunu söylüyor. Ben yatıştırıcı bir etkisini görmedim ama yüzümde herhangi bir hassasiyet, kızarıklık veya sivilce yapmadı. Bu da bana yeter de artar bile. Çok az renk vermesi ve parfümsüz olması da güzel. Belli belirsiz bir renk veriyor ama kesinlikle kapatıcılık beklememek lazım. Tek sevmediğim yanı sürdükten sonra özellikle burun ve çene bölgesinde parlama yaptı. Ama ben daha parlama yapmayan bir güneş koruyucusu ile tanışamadım zaten:( Varsa bir öneriniz beklerim.. 


Bath&Body Works Sea Island Cotton  ve Pomegranate Citrus Vücut Losyonu: İkisinin kokusunu da çok sevdim. Yapış yapış değillerdi ve nemlendirmeleri yeterliydi.

Calvin Klein Euphoria Duş Jeli: Parfümünün bulunduğu bir setten çıkmıştı. Kokusunu seviyorum ama bayılmıyorum doğrusu. Duş jeli neyse de parfümü biraz ağır geldi bana. Duş jelini severek kullandım.


Organix Macadamia Oil Şampuan ve Saç Kremi: Organix'in ürünlerini genel olarak seviyorum. Şampuan ortalama bir üründü, çok bir artı özelliğini görmedim. Saç kremini daha çok beğendim. Her ikisi de saçlarımı yumuşak yaptı. Kullanırken dökülme falan artmadı.


Organicum Şampuan ve Saç Kremi: Şampuandan daha önce bir şişe daha bitirip şu bitenler yazımda bahsetmiştm. İkisinden de memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bitkisel olmalarına rağmen saçlarımı sert yapmadılar. Bir de fanta gibi kokuyorlardı:)

Başka bir bitenler yazısında daha görüşmek üzere.

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. bişiler bitince çok seviniyorum ben :)şimdi bunların yerine yenilerini almak gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin yerine yenisi alındı bile gonca'cım:) valla ben de ürün bitirince çok seviniyorum hele boş kutuları atınca bir hafifleme bir hafifleme:)

      Sil
  2. Sanki La Roche ürününü yazmamışsın ben mi göremedim.Güzel bir yazı olmuş tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun ben nasıl görmemişim:) hemen yazıp ekleyeyim:) teşekkürler...

      Sil
  3. gelsin yeniler diyoruz o zaman:)

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler geldi bile:)zaten birşeyler bitirmenin en güzel tarafı yenilerini almak:)

      Sil
  4. parlamayan bir güneş kremi bilen ve yazan olursa gerçekten hayra geçer, ellerine sağlık güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Ecz.imis skincode önermiş aşağıdaki yoruma bakabilirsin:)

      Sil
  5. Oh, gözün aydın. Darısı da başımıza diyeyim. :) Güneş kremi olarak skincode spf 50+ yı da deneyebilirsin bence. ;) Benim cildim yağlıya dönük karma. Ve bu zamana kadar denediklerim içerisinde parlama yapmadığına kanaat getirdiğim tek güneş kremi. ;) Geçen sene 3-5-10 kez ablamdan kullanmıştım ben de. :) Şu tembellik ve cimriligi üzerimden atabilirsem alıcam inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir bakayım o ürüne:) hassas ciltlere uygun mu biliyor musun bir de tam adı skincode essentials spf50+ değil mi?

      Sil
  6. Organixin hic bir urununu sevmemistim. Sacimi nasil kotu yaptilar. ABD de de ucuz degil hani. Dus sampuani niyetine kullandim bitirdim. Bu biodermayi sonunda alacagim amazondan bulum . Iyice merak ettim. Eline saglik. Darisi yeni cicilere ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben organix'in daha çok saç kremlerini ve saç şekillendirme için olan kuru yağlarını beğendim. Aslında saç kremlerinin çok artı bir özelliği yok ama benim kullandıklarımı saçlarımı yumuşak yaptı:) bence de biodermayı deneyebilirsin. Her ürünü güzeldeğil ama ben bu yazıda yazdıklarımı beğendim. Teşekkür ecerim canım darısı senin de başına:) bol bol ürün bitirelim gelsin yeniler:)

      Sil
  7. ben shiseidonun başka bir göz çevresini kullanıyorum çok iyi nem vermediğini düşünüyorum bu üründede aklım kaldı aydınlık göstermesi hoş olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu göz kreminin verdiği nemi yeterli buldum ben. Sürüldüğü anda da gözlere aydınlık bir görüntü veriyor:) tedavi edici bir özelliği yok ama. Sen de bi deneyebilirsin:)

      Sil
  8. organixi bende coks eviyorum :) ben hind.cevizli ve kahvelisinden kullanmıstım. banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kahveli şampuanını hiç görmemiştim. Kokusu ilginç olmuştur:) blogunu izliyordum ki ben:)

      Sil
    2. Tebrik ederim, keşke bende bişeyler bitirebilsem :) Bu arada yeni keşfettim bloğunu, geç olsun güç olmasın diyorum :)

      Sil
    3. Sen de bitirirsin bol bol sür sürüştür:)ben de senin blogunu yeni gördüm iyi de oldu çok beğendim izlemedeyim:)

      Sil
  9. organix Macadamia yı ben hiç begenmedim üstelik sampuan sac kremi yanında bakım maskesi ve yagınıda almıstım bitirene kadar canım cıktı Hiç istedigim gibi nemlendirmedi. Elseve arginine aldım simdi cok memnunum yumusacık yapıyor.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesf organix ürünleri tr'de çok pahal:( şampuanın çok artı bir özelliğini görmedim ben de krem saçları yumuşak yaptığı için biraz daha iyi geldi bana..amabence de fyatına göre beklenti yüksek oluyor haliyle..teşekkürler canım yorumun için:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Şubat 2013 Pazartesi

Bittiler ki#4


Uzun bir aradan sonra bir bitenler yazısı ile tekrar karşınızdayım. Yine biten ürünleri biriktirip biriktirip artık boş kutulara yer kalmayınca yazı yazmaya karar verdim.

Bakalım neleri bitirmişim;


Bioderma Sensibio H2O: Bugüne kadar gittiğim bütün dermatologlar yüzümü temizlemem için bunu önermişti. Cildim çok hassas, genelde de yüz temizleyicileri cildimi kurutur ve daha da hassaslaştırır. Bunda öyle bir problem olmadı. Çok severek kullandım.  Şu an başka bir şişeyi daha yarıladım. Bitmesini istemediğim ender ürünlerden biri kendisi. Zira biterse yine aynısını alacağım (çok sıkıcı). Bu arada su gibi olmasına rağmen bence gayet uzun bir süre gidiyor.
En son dermatologuma gittiğimde eczaneye başka bir tonik hazırlattırdı. Şu sıralar yüzümü temizlemek için o toniği, göz makyajını temizlemek için de bu ürünü kullanıyorum.

Bioderna Sensibio Light Nemlendirici: Normal ve karma hassas ciltler için olan akışkan yapıda ince bir nemlendirici. Bunu da doktor önermişti ve ben de severek kullandım. Parfüm ve paraben içermemesi güzel. İçeriğine buradan bakabilirsiniz. Ben kışın kullanmama rağmen nemlendirmesini yeterli bulmuştum.

La Roche-Posay Toleriane Ultra: Bu nemlendirici de hassas ve alerjik ciltlere göre üretilmiş. Bioderma Sensibio Light'dan daha kıvamlı diye hatırlıyorum. Bitireli bayağı bir uzun süre oldu. Bende herhangi bir hassasiyet veya sivilce yapmadı. Nemlendirmesi de iyiydi. Ben bunu kullanırken Bioderma'yı alıp kullanmaya başlamıştım.  Bioderma'yı biraz daha fazla sevmiştim.  Tekrar alacak olsam Bioderma'yı tercih ederdim herhalde.  Bu da parfüm ve paraben içermiyor. İçeriğine buradan bakabilirsiniz.

Shiseido White Lucency Göz Kremi: Bu kremden şu yazımda bahsetmiştim. Severek kullandım. Göz altı morluklarını tedavi edici bir özelliğini görmedim ama sürüldüğünde göz çevresini güzel aydınlatıyor.
Bioderma Photoderm AR SPF50+ Güneş Koruyucu: Hassas kızaran ciltler için yatıştırıcı etkili olduğunu söylüyor. Ben yatıştırıcı bir etkisini görmedim ama yüzümde herhangi bir hassasiyet, kızarıklık veya sivilce yapmadı. Bu da bana yeter de artar bile. Çok az renk vermesi ve parfümsüz olması da güzel. Belli belirsiz bir renk veriyor ama kesinlikle kapatıcılık beklememek lazım. Tek sevmediğim yanı sürdükten sonra özellikle burun ve çene bölgesinde parlama yaptı. Ama ben daha parlama yapmayan bir güneş koruyucusu ile tanışamadım zaten:( Varsa bir öneriniz beklerim.. 


Bath&Body Works Sea Island Cotton  ve Pomegranate Citrus Vücut Losyonu: İkisinin kokusunu da çok sevdim. Yapış yapış değillerdi ve nemlendirmeleri yeterliydi.

Calvin Klein Euphoria Duş Jeli: Parfümünün bulunduğu bir setten çıkmıştı. Kokusunu seviyorum ama bayılmıyorum doğrusu. Duş jeli neyse de parfümü biraz ağır geldi bana. Duş jelini severek kullandım.


Organix Macadamia Oil Şampuan ve Saç Kremi: Organix'in ürünlerini genel olarak seviyorum. Şampuan ortalama bir üründü, çok bir artı özelliğini görmedim. Saç kremini daha çok beğendim. Her ikisi de saçlarımı yumuşak yaptı. Kullanırken dökülme falan artmadı.


Organicum Şampuan ve Saç Kremi: Şampuandan daha önce bir şişe daha bitirip şu bitenler yazımda bahsetmiştm. İkisinden de memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bitkisel olmalarına rağmen saçlarımı sert yapmadılar. Bir de fanta gibi kokuyorlardı:)

Başka bir bitenler yazısında daha görüşmek üzere.

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. bişiler bitince çok seviniyorum ben :)şimdi bunların yerine yenilerini almak gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin yerine yenisi alındı bile gonca'cım:) valla ben de ürün bitirince çok seviniyorum hele boş kutuları atınca bir hafifleme bir hafifleme:)

      Sil
  2. Sanki La Roche ürününü yazmamışsın ben mi göremedim.Güzel bir yazı olmuş tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun ben nasıl görmemişim:) hemen yazıp ekleyeyim:) teşekkürler...

      Sil
  3. gelsin yeniler diyoruz o zaman:)

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler geldi bile:)zaten birşeyler bitirmenin en güzel tarafı yenilerini almak:)

      Sil
  4. parlamayan bir güneş kremi bilen ve yazan olursa gerçekten hayra geçer, ellerine sağlık güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Ecz.imis skincode önermiş aşağıdaki yoruma bakabilirsin:)

      Sil
  5. Oh, gözün aydın. Darısı da başımıza diyeyim. :) Güneş kremi olarak skincode spf 50+ yı da deneyebilirsin bence. ;) Benim cildim yağlıya dönük karma. Ve bu zamana kadar denediklerim içerisinde parlama yapmadığına kanaat getirdiğim tek güneş kremi. ;) Geçen sene 3-5-10 kez ablamdan kullanmıştım ben de. :) Şu tembellik ve cimriligi üzerimden atabilirsem alıcam inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir bakayım o ürüne:) hassas ciltlere uygun mu biliyor musun bir de tam adı skincode essentials spf50+ değil mi?

      Sil
  6. Organixin hic bir urununu sevmemistim. Sacimi nasil kotu yaptilar. ABD de de ucuz degil hani. Dus sampuani niyetine kullandim bitirdim. Bu biodermayi sonunda alacagim amazondan bulum . Iyice merak ettim. Eline saglik. Darisi yeni cicilere ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben organix'in daha çok saç kremlerini ve saç şekillendirme için olan kuru yağlarını beğendim. Aslında saç kremlerinin çok artı bir özelliği yok ama benim kullandıklarımı saçlarımı yumuşak yaptı:) bence de biodermayı deneyebilirsin. Her ürünü güzeldeğil ama ben bu yazıda yazdıklarımı beğendim. Teşekkür ecerim canım darısı senin de başına:) bol bol ürün bitirelim gelsin yeniler:)

      Sil
  7. ben shiseidonun başka bir göz çevresini kullanıyorum çok iyi nem vermediğini düşünüyorum bu üründede aklım kaldı aydınlık göstermesi hoş olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu göz kreminin verdiği nemi yeterli buldum ben. Sürüldüğü anda da gözlere aydınlık bir görüntü veriyor:) tedavi edici bir özelliği yok ama. Sen de bi deneyebilirsin:)

      Sil
  8. organixi bende coks eviyorum :) ben hind.cevizli ve kahvelisinden kullanmıstım. banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kahveli şampuanını hiç görmemiştim. Kokusu ilginç olmuştur:) blogunu izliyordum ki ben:)

      Sil
    2. Tebrik ederim, keşke bende bişeyler bitirebilsem :) Bu arada yeni keşfettim bloğunu, geç olsun güç olmasın diyorum :)

      Sil
    3. Sen de bitirirsin bol bol sür sürüştür:)ben de senin blogunu yeni gördüm iyi de oldu çok beğendim izlemedeyim:)

      Sil
  9. organix Macadamia yı ben hiç begenmedim üstelik sampuan sac kremi yanında bakım maskesi ve yagınıda almıstım bitirene kadar canım cıktı Hiç istedigim gibi nemlendirmedi. Elseve arginine aldım simdi cok memnunum yumusacık yapıyor.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesf organix ürünleri tr'de çok pahal:( şampuanın çok artı bir özelliğini görmedim ben de krem saçları yumuşak yaptığı için biraz daha iyi geldi bana..amabence de fyatına göre beklenti yüksek oluyor haliyle..teşekkürler canım yorumun için:)

      Sil