6 Ocak 2013 Pazar

The Body Shop ve Yves Rocher İndiriminden Kaptıklarım!



Şu günlerde The Body Shop ve Yves Rocher'de bazı ürünlerde %50'ye varan indirimler var. Ben hep %50 indirim olanları aldım yani çok karlı bir alışverişti:) Hazır indirim devam ederken ben de aldıklarımı paylaşayım dedim.

Neler almışım bir bakalım. Önce The Body Shop'tan alınanlar;


1. Ginger Sparkle-Zencefilli Duş Jeli: Zencefil kokusunu çok severim. Hazır evdeki duş jelleri azalmışken aldım gitti. %50 indirimle 8,95 TL.
2. Cranberry Joy Lip Balm: Daha önce zencefillisini almıştım. Topiş şeklini çok seviyorum. %50 indirimle 7,45 TL.
3. Vanilla Bliss El Kremi: Daha önce zencefilli olan el kremini almıştım ve çok beğenmiştim. İyi bir el kremi arayanlara tavsiye ederim. %50 indirimle 7,45 TL.
4. Satsuma El Yıkama Jeli: Bunun da kokusuna bayıldım. %50 indirimle 7,45 TL.
5. 4 Step Smokey Eyes-Dumanlı Göz Makyajı İçin Far Paleti: Belki daha sonra bu far paleti ile ilgili detayları paylaşmaya fırsat olmaz. Hazır palet elimdeyken daha detaylı fotoğraflar çektim. Bunda da %50 indirim vardı. İndirimli fiyatı 24,95 TL. Ben de bu sıralar farlara takmışken bu fırsatı kaçırmadım:) İçinde 4 tane far, 2 tane de fırça var.




Veee Yves Rocher'den alınanlar;


1. Yorgun Bacaklar İçin Rahatlatıcı ve Ferahlatıcı Losyon: Bunu alırken bacaklarım gerçekten çok yorgundu:) Rahatlatmasını bilemem ama bacakları çok güzel ferahlatıyor. Aynı vicks gibi mentollü bir kokusu var. Sırf kokusu için aldım itiraf edeyim. %50 indirimle 11,95 TL.
2. Purple Lilac Duş Jeli: Mis gibi çok güzel bir leylak kokusu var. Ba-yıl-dım:) %50 indirimle 10 TL'ye aldım.

Siz bir şeyler aldınız mı, almayı planlıyor musunuz kuzucuklar?






18 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan Yeldacım:) Çok uyguna almışsın.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :) şu TBS makyaj setinde benim de aklım kaldı ama ev hep bu tonlardan dolu karar veremedim ☺
    yılbaşı serisi el kremleri nasıl alsam mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı renklerde farların varsa gerek yok boşver başka birşey alırsın:) el kremlerini çok sevdim ben hazır indirimdeyken mutlaka al bir tane. Bendeki hand cream, bir de hand lotion var onu bilmiyorum nasıl.:*

      Sil
    2. yapısı yoğun mu?
      losyon olanından alıcam sanırım ☺

      Sil
    3. Bu kremin yapısı oldukça yoğun ben çok sevdim valla. Kolay kolay el kremlerini beğenmem bunu sevdim. Losyonu daha hafiftir herhalde:*

      Sil
  3. TBS'ye gidemedim daha ama bu hafta gidersem cilt bakım serisinden %50 indirime giren birşeyler varsa ona bakacağım..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) cilt bakım ürünlerinde indirim var mıydı hiç bakmadım:(

      Sil
  4. Lip balmlar da indirimde miydi? Onu fark etmemişim; almak istiyordum halbuki, tüh... neyse :)

    Far paletinin rengi çok güzel. Bu ara çılgınca far almış olduğum için almadım. Sen güle güle kullan!

    Bir de, o lavantalı ayak/bacak losyonunun kokusuna ben de bayılıyorum! Hmm, fiyatı da uygunmuş; bir uğradığımda bakayım :D

    Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim devam ediyordur hala alabilirsin canım:) bacak losyonu lavantalı değil mentollü ama çok güzel kokuyor. Teşekkür ederim canım:*

      Sil
  5. güle güle kullan Yeldacım, vanilyalı el kremi nasıl kokuyor şekerli mi yoksa hafif mi? Fırsat bulabilirsem indirim bitmeden ben de birşeyler almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur'cum senin için hemen gittim kokladım. Ben de çok ağır şekerli kokuları sevmem. Bu öyle çok ağır değil tabi söz konusu vanilya olunca çokda hafif değil. Tam kıvamında bence. Gidince bi de zencefillisine bak o da çok güzel kokuyor:*

      Sil
  6. güzel günlerde kullan tatlım bu farın rengini bende çok beğenmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım farın rengi çok güzel bence de, teşekkür ederim:*

      Sil
  7. Body shopta söle lollopop gibi yaptıkları balmlardan vardı. Çok hosuma gitmişti. Onlarda da indirim varmıydı?
    U.D primer potion alasım var sephoradan. Birde alakasız olacak ama Zara indirimden hala birsey alamadım hep bedenleri bitmiş içime oturdu:) Haftasonu umarım bende birsey bulup kapabilirim :/

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O lip balmlar indirimde miydi bakmadım maalesef benim de sonradan aklıma geldi. U.D primer potion benim de aklımda. Aynen hafta sonu indirimler bizi bekler. Umarım istediğin şeyleri bulursun canım:)

      Sil
  8. Bu far paletine baktım az önce, 40 tl dediler :( her şube farklı mı puf :( güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu far paletini geçen sene ocak ayında almıştım. Şimdi 40 tl olabilir:(

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

6 Ocak 2013 Pazar

The Body Shop ve Yves Rocher İndiriminden Kaptıklarım!



Şu günlerde The Body Shop ve Yves Rocher'de bazı ürünlerde %50'ye varan indirimler var. Ben hep %50 indirim olanları aldım yani çok karlı bir alışverişti:) Hazır indirim devam ederken ben de aldıklarımı paylaşayım dedim.

Neler almışım bir bakalım. Önce The Body Shop'tan alınanlar;


1. Ginger Sparkle-Zencefilli Duş Jeli: Zencefil kokusunu çok severim. Hazır evdeki duş jelleri azalmışken aldım gitti. %50 indirimle 8,95 TL.
2. Cranberry Joy Lip Balm: Daha önce zencefillisini almıştım. Topiş şeklini çok seviyorum. %50 indirimle 7,45 TL.
3. Vanilla Bliss El Kremi: Daha önce zencefilli olan el kremini almıştım ve çok beğenmiştim. İyi bir el kremi arayanlara tavsiye ederim. %50 indirimle 7,45 TL.
4. Satsuma El Yıkama Jeli: Bunun da kokusuna bayıldım. %50 indirimle 7,45 TL.
5. 4 Step Smokey Eyes-Dumanlı Göz Makyajı İçin Far Paleti: Belki daha sonra bu far paleti ile ilgili detayları paylaşmaya fırsat olmaz. Hazır palet elimdeyken daha detaylı fotoğraflar çektim. Bunda da %50 indirim vardı. İndirimli fiyatı 24,95 TL. Ben de bu sıralar farlara takmışken bu fırsatı kaçırmadım:) İçinde 4 tane far, 2 tane de fırça var.




Veee Yves Rocher'den alınanlar;


1. Yorgun Bacaklar İçin Rahatlatıcı ve Ferahlatıcı Losyon: Bunu alırken bacaklarım gerçekten çok yorgundu:) Rahatlatmasını bilemem ama bacakları çok güzel ferahlatıyor. Aynı vicks gibi mentollü bir kokusu var. Sırf kokusu için aldım itiraf edeyim. %50 indirimle 11,95 TL.
2. Purple Lilac Duş Jeli: Mis gibi çok güzel bir leylak kokusu var. Ba-yıl-dım:) %50 indirimle 10 TL'ye aldım.

Siz bir şeyler aldınız mı, almayı planlıyor musunuz kuzucuklar?






18 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan Yeldacım:) Çok uyguna almışsın.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :) şu TBS makyaj setinde benim de aklım kaldı ama ev hep bu tonlardan dolu karar veremedim ☺
    yılbaşı serisi el kremleri nasıl alsam mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı renklerde farların varsa gerek yok boşver başka birşey alırsın:) el kremlerini çok sevdim ben hazır indirimdeyken mutlaka al bir tane. Bendeki hand cream, bir de hand lotion var onu bilmiyorum nasıl.:*

      Sil
    2. yapısı yoğun mu?
      losyon olanından alıcam sanırım ☺

      Sil
    3. Bu kremin yapısı oldukça yoğun ben çok sevdim valla. Kolay kolay el kremlerini beğenmem bunu sevdim. Losyonu daha hafiftir herhalde:*

      Sil
  3. TBS'ye gidemedim daha ama bu hafta gidersem cilt bakım serisinden %50 indirime giren birşeyler varsa ona bakacağım..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) cilt bakım ürünlerinde indirim var mıydı hiç bakmadım:(

      Sil
  4. Lip balmlar da indirimde miydi? Onu fark etmemişim; almak istiyordum halbuki, tüh... neyse :)

    Far paletinin rengi çok güzel. Bu ara çılgınca far almış olduğum için almadım. Sen güle güle kullan!

    Bir de, o lavantalı ayak/bacak losyonunun kokusuna ben de bayılıyorum! Hmm, fiyatı da uygunmuş; bir uğradığımda bakayım :D

    Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim devam ediyordur hala alabilirsin canım:) bacak losyonu lavantalı değil mentollü ama çok güzel kokuyor. Teşekkür ederim canım:*

      Sil
  5. güle güle kullan Yeldacım, vanilyalı el kremi nasıl kokuyor şekerli mi yoksa hafif mi? Fırsat bulabilirsem indirim bitmeden ben de birşeyler almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur'cum senin için hemen gittim kokladım. Ben de çok ağır şekerli kokuları sevmem. Bu öyle çok ağır değil tabi söz konusu vanilya olunca çokda hafif değil. Tam kıvamında bence. Gidince bi de zencefillisine bak o da çok güzel kokuyor:*

      Sil
  6. güzel günlerde kullan tatlım bu farın rengini bende çok beğenmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım farın rengi çok güzel bence de, teşekkür ederim:*

      Sil
  7. Body shopta söle lollopop gibi yaptıkları balmlardan vardı. Çok hosuma gitmişti. Onlarda da indirim varmıydı?
    U.D primer potion alasım var sephoradan. Birde alakasız olacak ama Zara indirimden hala birsey alamadım hep bedenleri bitmiş içime oturdu:) Haftasonu umarım bende birsey bulup kapabilirim :/

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O lip balmlar indirimde miydi bakmadım maalesef benim de sonradan aklıma geldi. U.D primer potion benim de aklımda. Aynen hafta sonu indirimler bizi bekler. Umarım istediğin şeyleri bulursun canım:)

      Sil
  8. Bu far paletine baktım az önce, 40 tl dediler :( her şube farklı mı puf :( güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu far paletini geçen sene ocak ayında almıştım. Şimdi 40 tl olabilir:(

      Sil