5 Ocak 2013 Cumartesi

Inglot İndiriminin Son Ganimetleri Bunlar!!


Galiba Inglot indirimi bitti. Demek ki bunlar da son ganimetlerim oluyorlar. Çoğunuz biliyorsunuzdur; Inglot Freedom System ile far, allık, pudralarla vb. istediğiniz gibi bir palet oluşturabiliyorsunuz. Paleti ayrı, ürünleri ayrı alıyorsunuz. 2'li, 4'lü, 5'li gibi değişik değişik paletler var.

Son zamanlara kadar göz makyajında neredeyse hiç far kullanmıyordum. Yeni yeni farlara takmaya başladım ve hazır indirim devam ederken kendime bir far paleti oluşturdum.

Farlar konusunda pek deneyimli değilimdir ama genel olarak bu farlardan memnun kaldım. Güzel renk veriyorlar ama malesef fırçayla farları alırken tozutuyorlar. Ben renklerini ve renk verişlerini beğendiğim için bu tozutma olayına pek takılmadım açıkçası.

Kapağı mıknatıslı, açmak için tamamen kaldırmak gerekiyor ve çok kolay değil. Palet mıknatıslı, farların alt kısımları metal, bu sayede birbirlerini tutuyorlar. İstediğiniz gibi sonradan renkleri değiştirebilirsiniz.

Ben farlarda daha çok doğal renkleri seviyorum. Bakalım bakalım bu palette hangi renkleri seçmişim;






Farların numaraları şöyle;

1. D.S. 502
2. Pearl 605 
3. Rainbow 112R
4. AMC Shine 21 
5. AMC Shine 11 

Paletin tamamı %50 indirimle 65 TL civarında tuttu. Bence indirimde alınabilir ama normal zamanda bu palete 130 TL verilmez açıkçası.

Bu arada resimlerde renkleri çok iyi gösterememiş olabilirim. Üzerine tıklayıp resimleri büyütebilirsiniz. Renkler resimde göründüğünden daha canlı, AMC Shine 11 de daha altınsı, sarımsı:) 

Kusuruma bakmayın lütfen. Bu konuda acemiyiz:)

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Gule gule kullan canim :-)

    YanıtlaSil
  2. Ben de indirimden yaptım bir paletbkendime güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:* senin aldığın paleti görmüştüm çok güzeldi!!

      Sil
  3. Ooooooo, yine cok guzel renkler secmissin. Gule gule kullan. Bastaki iki renge ve uyumlarina bittim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de onları beraber kullandım çok güzel oldu:)

      Sil
  4. Gayet hos renkler, hic modasi gecmez. Kaliciliklari nasil? Gule gule iyi gunlerde kullan :) xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım kalıcılıkları gayet iyi;)

      Sil
  5. Güle güle kullann canım :)

    YanıtlaSil
  6. KULLANDIĞINIZ ÜRÜNLERİ ÇOK BEĞENDİM..BLOGUNUZUDA.. KEYİFLE KALIN..BANA DA BEKLERİM :))
    www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim..hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

5 Ocak 2013 Cumartesi

Inglot İndiriminin Son Ganimetleri Bunlar!!


Galiba Inglot indirimi bitti. Demek ki bunlar da son ganimetlerim oluyorlar. Çoğunuz biliyorsunuzdur; Inglot Freedom System ile far, allık, pudralarla vb. istediğiniz gibi bir palet oluşturabiliyorsunuz. Paleti ayrı, ürünleri ayrı alıyorsunuz. 2'li, 4'lü, 5'li gibi değişik değişik paletler var.

Son zamanlara kadar göz makyajında neredeyse hiç far kullanmıyordum. Yeni yeni farlara takmaya başladım ve hazır indirim devam ederken kendime bir far paleti oluşturdum.

Farlar konusunda pek deneyimli değilimdir ama genel olarak bu farlardan memnun kaldım. Güzel renk veriyorlar ama malesef fırçayla farları alırken tozutuyorlar. Ben renklerini ve renk verişlerini beğendiğim için bu tozutma olayına pek takılmadım açıkçası.

Kapağı mıknatıslı, açmak için tamamen kaldırmak gerekiyor ve çok kolay değil. Palet mıknatıslı, farların alt kısımları metal, bu sayede birbirlerini tutuyorlar. İstediğiniz gibi sonradan renkleri değiştirebilirsiniz.

Ben farlarda daha çok doğal renkleri seviyorum. Bakalım bakalım bu palette hangi renkleri seçmişim;






Farların numaraları şöyle;

1. D.S. 502
2. Pearl 605 
3. Rainbow 112R
4. AMC Shine 21 
5. AMC Shine 11 

Paletin tamamı %50 indirimle 65 TL civarında tuttu. Bence indirimde alınabilir ama normal zamanda bu palete 130 TL verilmez açıkçası.

Bu arada resimlerde renkleri çok iyi gösterememiş olabilirim. Üzerine tıklayıp resimleri büyütebilirsiniz. Renkler resimde göründüğünden daha canlı, AMC Shine 11 de daha altınsı, sarımsı:) 

Kusuruma bakmayın lütfen. Bu konuda acemiyiz:)

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Gule gule kullan canim :-)

    YanıtlaSil
  2. Ben de indirimden yaptım bir paletbkendime güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:* senin aldığın paleti görmüştüm çok güzeldi!!

      Sil
  3. Ooooooo, yine cok guzel renkler secmissin. Gule gule kullan. Bastaki iki renge ve uyumlarina bittim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de onları beraber kullandım çok güzel oldu:)

      Sil
  4. Gayet hos renkler, hic modasi gecmez. Kaliciliklari nasil? Gule gule iyi gunlerde kullan :) xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım kalıcılıkları gayet iyi;)

      Sil
  5. Güle güle kullann canım :)

    YanıtlaSil
  6. KULLANDIĞINIZ ÜRÜNLERİ ÇOK BEĞENDİM..BLOGUNUZUDA.. KEYİFLE KALIN..BANA DA BEKLERİM :))
    www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim..hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil