11 Ocak 2013 Cuma

Inglot Fırça Temizleyicisi



Biliyorsunuz fırça temizliği çok önemli. Özellikle sıvı ürünleri sürmekte kullandığımız fırçalar çok sık kirleniyor ve daha çabuk bakteri üretiyor. Ben fırçalarımı genelde haftada bir kez Johnson's Bebek Şampuanı ile yıkıyorum.

Haftalık temizliğin dışında özellikle sıvı ürünleri kullandıktan sonra bakteri oluşumunu önlemek için fırçayı hemen temizlemek en iyisi. Toz ürünlerde belki hemen bakteri üremez ama temizlemeyince onlarda da renkler karışıyor. Bu durumda günlük temizlik için ben Inglot Fırça Temizleyicisi kullanıyorum. Alkollü bir ürün olduğu için bakterileri öldürüyor ve bakteri oluşumunu engelliyor. Yukarıdaki resimde içeriğini de görebilirsiniz.

Fırçayı kullandıktan sonra çok acelem yoksa hemen, varsa eve gelince bununla temizliyorum. Fırçalarımın yanına bir kutu mendil, bir de ıslak mendil koydum ki işim kolaylaşsın. Islak mendil bu arada daha iyi temizliyor. Cilt konusunda o kadar psikopatım ki makyaj temizlemede kullanılan ıslak mendilleri kullanıyorum. 

Fısfıslı (bu kelimeye çok gülüyorum ama en güzel de böyle anlatılıyor) olması güzel. Önce mendile ya da direkt fırçaya bir-iki fıs sıkıp, fırçayı mendile silerek temizliyorum. Mendile fırçadaki renk gelmemeye başlayınca işim bitiyor.

Aslında genel olarak memnunum ama sıvı ürünlerde kullandığım fırçalar özellikle kağıt mendille çok rahat temizlenmiyor ve temizlendikten sonra kaskatı oluyor. Bir yerde yanlış mı yapıyorum acaba? Bir öneriniz varsa bekliyorum.

Aşağıdaki resimlerde iki fırçayı sizin için temizledim.



1.fırça sıvı-katı kapatıcı ile kirlenmiş, 
2. ve 3. kağıt mendil kullanılarak temizlenmiş. 3. resim biraz daha uğraşılmış. Gördüğünüz gibi kağıt mendille tam temizlenmiyor.
4. ıslak mendil kullanılarak temizlenmiş. Gördüğünüz gibi ıslak mendille daha iyi temizleniyor.

Günlük temizleyici için çok fazla alternatifimiz yok aslında. Buna benzer bir de Sephora ve MAC’in var diye biliyorum. Hatta MAC’inki kullandım ama yanlış bilgi sonucu fırçayı yıkamada kullandığım için çok çabuk bitti. Sizin bildiğiniz, önerebileceğiniz başka bir marka varsa yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.

2 yorum:

  1. Ben de bu temizleyiciyi bloğumda yazmıştım ve bir izleyicim kullanımı konusunda beni uyarmıştı. Temizleyici ile fırçayı temizledikten sonra, sudan geçirmek gerekiyormuş yoksa sertleşme problemi ortaya çıkıyormuş. Ben de artık bu şekilde kullanıyorum ve sertleşme sorunu artık yok. Kullanım talimatı yazmadıkları için, yanlış kullanmamak içten değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Gerçekten insan bi kullanma talimatı koyar inglottaki mua bana böyle kullanmamı söylemişti onlar da bilmiyor. Öyle de zormuş ya hergün sudan geçirip kurutmak ama napalım yapacağız artık. Biraz önce dün temizlediğim fırçaya baktım kaskatı olmuş. Elle biraz açtım ancak öyle oldu. Tekrar teşekkür ederim canım söylediğin yöntemi deneyeyim:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Ocak 2013 Cuma

Inglot Fırça Temizleyicisi



Biliyorsunuz fırça temizliği çok önemli. Özellikle sıvı ürünleri sürmekte kullandığımız fırçalar çok sık kirleniyor ve daha çabuk bakteri üretiyor. Ben fırçalarımı genelde haftada bir kez Johnson's Bebek Şampuanı ile yıkıyorum.

Haftalık temizliğin dışında özellikle sıvı ürünleri kullandıktan sonra bakteri oluşumunu önlemek için fırçayı hemen temizlemek en iyisi. Toz ürünlerde belki hemen bakteri üremez ama temizlemeyince onlarda da renkler karışıyor. Bu durumda günlük temizlik için ben Inglot Fırça Temizleyicisi kullanıyorum. Alkollü bir ürün olduğu için bakterileri öldürüyor ve bakteri oluşumunu engelliyor. Yukarıdaki resimde içeriğini de görebilirsiniz.

Fırçayı kullandıktan sonra çok acelem yoksa hemen, varsa eve gelince bununla temizliyorum. Fırçalarımın yanına bir kutu mendil, bir de ıslak mendil koydum ki işim kolaylaşsın. Islak mendil bu arada daha iyi temizliyor. Cilt konusunda o kadar psikopatım ki makyaj temizlemede kullanılan ıslak mendilleri kullanıyorum. 

Fısfıslı (bu kelimeye çok gülüyorum ama en güzel de böyle anlatılıyor) olması güzel. Önce mendile ya da direkt fırçaya bir-iki fıs sıkıp, fırçayı mendile silerek temizliyorum. Mendile fırçadaki renk gelmemeye başlayınca işim bitiyor.

Aslında genel olarak memnunum ama sıvı ürünlerde kullandığım fırçalar özellikle kağıt mendille çok rahat temizlenmiyor ve temizlendikten sonra kaskatı oluyor. Bir yerde yanlış mı yapıyorum acaba? Bir öneriniz varsa bekliyorum.

Aşağıdaki resimlerde iki fırçayı sizin için temizledim.



1.fırça sıvı-katı kapatıcı ile kirlenmiş, 
2. ve 3. kağıt mendil kullanılarak temizlenmiş. 3. resim biraz daha uğraşılmış. Gördüğünüz gibi kağıt mendille tam temizlenmiyor.
4. ıslak mendil kullanılarak temizlenmiş. Gördüğünüz gibi ıslak mendille daha iyi temizleniyor.

Günlük temizleyici için çok fazla alternatifimiz yok aslında. Buna benzer bir de Sephora ve MAC’in var diye biliyorum. Hatta MAC’inki kullandım ama yanlış bilgi sonucu fırçayı yıkamada kullandığım için çok çabuk bitti. Sizin bildiğiniz, önerebileceğiniz başka bir marka varsa yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.

2 yorum:

  1. Ben de bu temizleyiciyi bloğumda yazmıştım ve bir izleyicim kullanımı konusunda beni uyarmıştı. Temizleyici ile fırçayı temizledikten sonra, sudan geçirmek gerekiyormuş yoksa sertleşme problemi ortaya çıkıyormuş. Ben de artık bu şekilde kullanıyorum ve sertleşme sorunu artık yok. Kullanım talimatı yazmadıkları için, yanlış kullanmamak içten değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Gerçekten insan bi kullanma talimatı koyar inglottaki mua bana böyle kullanmamı söylemişti onlar da bilmiyor. Öyle de zormuş ya hergün sudan geçirip kurutmak ama napalım yapacağız artık. Biraz önce dün temizlediğim fırçaya baktım kaskatı olmuş. Elle biraz açtım ancak öyle oldu. Tekrar teşekkür ederim canım söylediğin yöntemi deneyeyim:)

      Sil