20 Ocak 2013 Pazar

Bu Hafta Sonu=Yine Alışveriş Yine Alışveriş!! (Inglot, Gratis vs.)


Bu indirimler devam ettikçe alışveriş yazıları da bitmeyecek herhalde. Kendime bir dur demenin zamanı geldi de geçiyor bile!!

Inglot indirimi devam ediyormuş hala. Hatta 5 ürün alana %60 indirim yapıyorlar. Ben 4 ürün aldım ama kasadaki bir bayan tek ürün almak istiyormuş, rica etti alışverişlerimizi birleştirdik. Böylece %60 indirimi kaptık:)
Aldıklarım (Yazdığım fiyatlar %60 indirimli)
Inglot Kirpik Kıvırıcı: 15,6 TL
Sleeks VLC Lip Gloss-67: 11,6 TL
Sleeks Cream Lip Paint-95: 11,6 TL
19P Fırça: 18 TL
Inglot alışverişim çok karlıymış değil mi:))

17-18 Ocak'da Gratis'te, Gratis'e özel ürünlerde %40 indirim vardı. Asıl amacım The Balm Nude Tude Paleti almaktı, bulamayınca aşağıdaki şeyleri sırf indirimde diye aldım:( Gratis indirimine bir gıcık kaptım. Balm'da hiç birşey kalmıyor, gitmişken de bir sürü gereksiz şey alıyorsun..
Yazdığım fiyatlar %40 indirimli.
Benri pamuklar: 1,25 ve 2 TL.
Amazing Shine Tırnak Parlatıcı: 1,25 TL
Matchbox Küççük Tırnak Törpüleri: 0,5 TL
Crystal Body Deodorant Stick: 3 TL
Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendili: Fırçalarımı Inglot Fırça Temizleyicisi ile birlikte temizlemek için aldım. 2,25 TL
Makyaj Çantası delisi olduğumdan gereksiz ve çok şirin bir çanta: 5,75 TL
The Library Of Fragrance Pure Soap Cologne Spray: Kokusunu beğendim, evde kullanıyorum 7,5 TL.

Biliyorsunuzdur Flormar yeni mat ojeler çıkardı. Bunlar ve Sephora'daki oje çıkarıcı indirimde değildi.
Flormar Matte Ojeler: Fiyatları 3 TL civarındaydı.
Flormar Dudak Kalemi: Rengini çok sevdim. Meğerse evde buna çok yakın renkte Inglot dudak kalemi varmış:( Fiyatı çok ucuzdu-3 TL civarı diye hatırlıyorum.
Sephora Express Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Sevgili Nimo önermişti, oje çıkarma işlemini kolaylaştırır diye aldım. 19,9 TL.

Bunlar da kozmetikle alakası olmayanlar. Hepsini çok çok sevdim, indirimi sakın kaçırmayın!

Yargıcı'da şu sıralar tüm ürünlerde %50 indirim var. Bence süper:) Bunlar da benim aldığım aksesuarlar.
Bu da benim Oysho'dan aldığım Snoopy Terliklerim. Çok güzel değiller mi?
Bir alışveriş de böyleydi işte. Bazıları çok karlı, bazıları çok gereksiz, bazıları da baktıkça mutlu ediciydi:) 

Sevgiler,
Yelda


34 yorum:

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:*

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan, terliklere bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) Sorma ben de bayıldım gördüğüm an bu benim dedim:))

      Sil
    2. nerden bulabilirim terlikleri??

      Sil
    3. terlikleri tekrar nerden bulabilirim yardımcı olurmusunuz??

      Sil
    4. Bunu ocak 2013'de oysho'dan almıştım. Şimdi bulamayabilirsiniz.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler almışsın :) inglot kirpik kıvırıcıdan sen de memnun kalacak mısın merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de kirpik kıvırıcıyı sende görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. Bir kere kullandım gayet memnunum öyle sert değil. Kirpiklere zarar vermeyecek gibi. Ben hep korkardım bunu rahat kullandım:*

      Sil
  4. güle güle kullan tatlim hepsi çok güzel inglot a gidip bi türlü bakamadım içim kan ağlıyo :( balm ürünlerini indirimde bulmak olay nude tude çok güzel bi tane kaptım önceki indirimden bnde balm jovi arıyorum ve son olarak oysho snoopy lerine bittim bnde baktım ama ayağıma uygun numara yoktu sen güzelce kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Inglot inditiminde pek birşey kalmamış ama sen yinede bi bak istersen. Umarım sen de balm joviye kavuşursun:) terliklerin numarasının olmamasına üzüldüm bak..

      Sil
  5. hepsi çok cici güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm alışverişlerin karlı olmuş ^^ Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan Yelda'cım :)

    Flormar ojenin aynı rengini almışız (mor) :)

    Bu arada, çantaya, aksesuarlara ve terliğe de bayıldım!!!!

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) aaa aynı rengini mi almışız güzel ama mor ben beğendim..valla diğer aksesuarlara ben de bayıldım. Öpüyorummmm

      Sil
  8. çantaa:)

    Hepsi çok güzelmiş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) çantayı fotoğrafa tam sığdıramadım.. Ben de çantayı çok beğendim, çok gereksizdi ama olsun dayanamadım:)

      Sil
  9. güle güle kullan fıstık oje çıkartıcıyı umarım beğenirsin :) Bu arada kirpik kıvırıcı yorumunu bekliyorum sehporadan aldım hiiiç memnun değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nimocummm:) kirpik kıvırıcıdan şimdilik memnun kaldım sanki kirpiklere zarar vermeyecek gibi:)

      Sil
  10. güzel günlerde kullan yeldacım,ınglotları hangi mağazasından aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özge'cim:* armada inglottan aldım sen de ürünler tamamen bitmeden bi git hatta beni de götür:)

      Sil
    2. çok küsel olur canım ama armada bana çok ters geliyor:( başka bir alışverişi birlikte yapalım ok mi?

      Sil
    3. Tamam bitanem öpüyorummmm:)

      Sil
  11. Çok karlı ve güzel bir alışveriş olmuş Yelda'cım, güle güle kullan.
    Terliklerini ben de çok sevdim.
    Ama artık bir dur hakikaten! :P

    YanıtlaSil
  12. canım benim çok teşekkür ederim. Haklısın durmam lazım ama napıyım tam alışveriş yapmayacağım diyorum ya bir marka yeni koleksiyon çıkarıyor ya da indirim oluyor:) Öpüyorumm kuzuum:*

    YanıtlaSil
  13. takipteyim...
    yeni cicilerin hayırlı olsun canım...

    küçük çantana
    taçlarına
    ve o şirin terliğine bayıldım :))
    severek kullan canım...

    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    sevgiler........

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Snoopy li terliklere bayildim! Hersey cok guzel. iyi gunlerde mutlulukla kullan Yeldacigim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:*

      Sil
  16. Güle güle kullan (: yargıcı çantan çok güzel (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de çantayı çok beğenerek aldım..

      Sil
  17. terlikler çoookk şeker :) güzel günlerde kullanılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Ocak 2013 Pazar

Bu Hafta Sonu=Yine Alışveriş Yine Alışveriş!! (Inglot, Gratis vs.)


Bu indirimler devam ettikçe alışveriş yazıları da bitmeyecek herhalde. Kendime bir dur demenin zamanı geldi de geçiyor bile!!

Inglot indirimi devam ediyormuş hala. Hatta 5 ürün alana %60 indirim yapıyorlar. Ben 4 ürün aldım ama kasadaki bir bayan tek ürün almak istiyormuş, rica etti alışverişlerimizi birleştirdik. Böylece %60 indirimi kaptık:)
Aldıklarım (Yazdığım fiyatlar %60 indirimli)
Inglot Kirpik Kıvırıcı: 15,6 TL
Sleeks VLC Lip Gloss-67: 11,6 TL
Sleeks Cream Lip Paint-95: 11,6 TL
19P Fırça: 18 TL
Inglot alışverişim çok karlıymış değil mi:))

17-18 Ocak'da Gratis'te, Gratis'e özel ürünlerde %40 indirim vardı. Asıl amacım The Balm Nude Tude Paleti almaktı, bulamayınca aşağıdaki şeyleri sırf indirimde diye aldım:( Gratis indirimine bir gıcık kaptım. Balm'da hiç birşey kalmıyor, gitmişken de bir sürü gereksiz şey alıyorsun..
Yazdığım fiyatlar %40 indirimli.
Benri pamuklar: 1,25 ve 2 TL.
Amazing Shine Tırnak Parlatıcı: 1,25 TL
Matchbox Küççük Tırnak Törpüleri: 0,5 TL
Crystal Body Deodorant Stick: 3 TL
Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendili: Fırçalarımı Inglot Fırça Temizleyicisi ile birlikte temizlemek için aldım. 2,25 TL
Makyaj Çantası delisi olduğumdan gereksiz ve çok şirin bir çanta: 5,75 TL
The Library Of Fragrance Pure Soap Cologne Spray: Kokusunu beğendim, evde kullanıyorum 7,5 TL.

Biliyorsunuzdur Flormar yeni mat ojeler çıkardı. Bunlar ve Sephora'daki oje çıkarıcı indirimde değildi.
Flormar Matte Ojeler: Fiyatları 3 TL civarındaydı.
Flormar Dudak Kalemi: Rengini çok sevdim. Meğerse evde buna çok yakın renkte Inglot dudak kalemi varmış:( Fiyatı çok ucuzdu-3 TL civarı diye hatırlıyorum.
Sephora Express Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Sevgili Nimo önermişti, oje çıkarma işlemini kolaylaştırır diye aldım. 19,9 TL.

Bunlar da kozmetikle alakası olmayanlar. Hepsini çok çok sevdim, indirimi sakın kaçırmayın!

Yargıcı'da şu sıralar tüm ürünlerde %50 indirim var. Bence süper:) Bunlar da benim aldığım aksesuarlar.
Bu da benim Oysho'dan aldığım Snoopy Terliklerim. Çok güzel değiller mi?
Bir alışveriş de böyleydi işte. Bazıları çok karlı, bazıları çok gereksiz, bazıları da baktıkça mutlu ediciydi:) 

Sevgiler,
Yelda


34 yorum:

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:*

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan, terliklere bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) Sorma ben de bayıldım gördüğüm an bu benim dedim:))

      Sil
    2. nerden bulabilirim terlikleri??

      Sil
    3. terlikleri tekrar nerden bulabilirim yardımcı olurmusunuz??

      Sil
    4. Bunu ocak 2013'de oysho'dan almıştım. Şimdi bulamayabilirsiniz.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler almışsın :) inglot kirpik kıvırıcıdan sen de memnun kalacak mısın merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de kirpik kıvırıcıyı sende görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. Bir kere kullandım gayet memnunum öyle sert değil. Kirpiklere zarar vermeyecek gibi. Ben hep korkardım bunu rahat kullandım:*

      Sil
  4. güle güle kullan tatlim hepsi çok güzel inglot a gidip bi türlü bakamadım içim kan ağlıyo :( balm ürünlerini indirimde bulmak olay nude tude çok güzel bi tane kaptım önceki indirimden bnde balm jovi arıyorum ve son olarak oysho snoopy lerine bittim bnde baktım ama ayağıma uygun numara yoktu sen güzelce kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Inglot inditiminde pek birşey kalmamış ama sen yinede bi bak istersen. Umarım sen de balm joviye kavuşursun:) terliklerin numarasının olmamasına üzüldüm bak..

      Sil
  5. hepsi çok cici güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm alışverişlerin karlı olmuş ^^ Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan Yelda'cım :)

    Flormar ojenin aynı rengini almışız (mor) :)

    Bu arada, çantaya, aksesuarlara ve terliğe de bayıldım!!!!

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) aaa aynı rengini mi almışız güzel ama mor ben beğendim..valla diğer aksesuarlara ben de bayıldım. Öpüyorummmm

      Sil
  8. çantaa:)

    Hepsi çok güzelmiş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) çantayı fotoğrafa tam sığdıramadım.. Ben de çantayı çok beğendim, çok gereksizdi ama olsun dayanamadım:)

      Sil
  9. güle güle kullan fıstık oje çıkartıcıyı umarım beğenirsin :) Bu arada kirpik kıvırıcı yorumunu bekliyorum sehporadan aldım hiiiç memnun değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nimocummm:) kirpik kıvırıcıdan şimdilik memnun kaldım sanki kirpiklere zarar vermeyecek gibi:)

      Sil
  10. güzel günlerde kullan yeldacım,ınglotları hangi mağazasından aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özge'cim:* armada inglottan aldım sen de ürünler tamamen bitmeden bi git hatta beni de götür:)

      Sil
    2. çok küsel olur canım ama armada bana çok ters geliyor:( başka bir alışverişi birlikte yapalım ok mi?

      Sil
    3. Tamam bitanem öpüyorummmm:)

      Sil
  11. Çok karlı ve güzel bir alışveriş olmuş Yelda'cım, güle güle kullan.
    Terliklerini ben de çok sevdim.
    Ama artık bir dur hakikaten! :P

    YanıtlaSil
  12. canım benim çok teşekkür ederim. Haklısın durmam lazım ama napıyım tam alışveriş yapmayacağım diyorum ya bir marka yeni koleksiyon çıkarıyor ya da indirim oluyor:) Öpüyorumm kuzuum:*

    YanıtlaSil
  13. takipteyim...
    yeni cicilerin hayırlı olsun canım...

    küçük çantana
    taçlarına
    ve o şirin terliğine bayıldım :))
    severek kullan canım...

    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    sevgiler........

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Snoopy li terliklere bayildim! Hersey cok guzel. iyi gunlerde mutlulukla kullan Yeldacigim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:*

      Sil
  16. Güle güle kullan (: yargıcı çantan çok güzel (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de çantayı çok beğenerek aldım..

      Sil
  17. terlikler çoookk şeker :) güzel günlerde kullanılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil