9 Ocak 2013 Çarşamba

Betty Boop Oje Çıkarıcı Pedler


Hakkında yazılacak onca ürün beklerken bu ürün hakkında yazayım mı yazmayayım diye düşündüm açıkçası. Ama bu işe yaramaz ürünü almayın, paranız boşa gitmesin diye yazmak istedim. Betty Boop'u çok severim ve üzerinde sırf Betty Boop var diye aldım bu ürünü.

Ped şeklindeki oje çıkarıcılar aslında oje çıkarma işini oldukça kolaylaştırıyor. Ama bu daha çok zorlaştırdı.Ürünü ilk açtığımda kupkuru geldi. Acaba birisi açtı da kurudu mu dedim ama üzerinde ürün koruma bandı vardı diye hatırlıyorum. Bazı ojeleri çıkartır gibi oldu sanki ama bazı ojeleri hiç ama hiç çıkarmadı. Ne kadar bastırırsan bastır sıfır!! Tırnağın üzerinde kayıp gidiyor.
Bir de aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi yaprakları tam kesmemişler insanı tam deli etmelik! Artık kullanmayı bıraktım ben de onunla mı uğraşacağım!!



En güzel özelliği asetonsuz olması ama neye yarar ojeyi çıkarmadıktan sonra. Fiyatı Gratis'te 6,5 TL civarı.

Bunu kullanan, benim gibi çok zorlanan var mı merak ettim doğrusu..

2 yorum:

  1. çok iyi olduğu yazdığın canım, ben bunun şişede olanını görmüştüm oda mı kötü acaba üstü pompalı oluşu hoşuma gitmişti hatta. flormardan aldığım tam bahsettiğin gibi çıkmıştı.dış pakedini ben açmasam biri açmış kapatmış kurumuş derdim o kadar kötüydü düşün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o pompalı şişedekini görmüştüm. O sıvı olduğu için belki kötü değildir. Ben de denemek istiyorum aslında pompası hoşuma gitti. Denersen bana haber verir misin canım? Flormara da yaklaşmayalım o zaman saol:*

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Ocak 2013 Çarşamba

Betty Boop Oje Çıkarıcı Pedler


Hakkında yazılacak onca ürün beklerken bu ürün hakkında yazayım mı yazmayayım diye düşündüm açıkçası. Ama bu işe yaramaz ürünü almayın, paranız boşa gitmesin diye yazmak istedim. Betty Boop'u çok severim ve üzerinde sırf Betty Boop var diye aldım bu ürünü.

Ped şeklindeki oje çıkarıcılar aslında oje çıkarma işini oldukça kolaylaştırıyor. Ama bu daha çok zorlaştırdı.Ürünü ilk açtığımda kupkuru geldi. Acaba birisi açtı da kurudu mu dedim ama üzerinde ürün koruma bandı vardı diye hatırlıyorum. Bazı ojeleri çıkartır gibi oldu sanki ama bazı ojeleri hiç ama hiç çıkarmadı. Ne kadar bastırırsan bastır sıfır!! Tırnağın üzerinde kayıp gidiyor.
Bir de aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi yaprakları tam kesmemişler insanı tam deli etmelik! Artık kullanmayı bıraktım ben de onunla mı uğraşacağım!!



En güzel özelliği asetonsuz olması ama neye yarar ojeyi çıkarmadıktan sonra. Fiyatı Gratis'te 6,5 TL civarı.

Bunu kullanan, benim gibi çok zorlanan var mı merak ettim doğrusu..

2 yorum:

  1. çok iyi olduğu yazdığın canım, ben bunun şişede olanını görmüştüm oda mı kötü acaba üstü pompalı oluşu hoşuma gitmişti hatta. flormardan aldığım tam bahsettiğin gibi çıkmıştı.dış pakedini ben açmasam biri açmış kapatmış kurumuş derdim o kadar kötüydü düşün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o pompalı şişedekini görmüştüm. O sıvı olduğu için belki kötü değildir. Ben de denemek istiyorum aslında pompası hoşuma gitti. Denersen bana haber verir misin canım? Flormara da yaklaşmayalım o zaman saol:*

      Sil