15 Ocak 2013 Salı

2012'nin Favori Makyaj Ürünleri


Bu yazı sevgili Dofa için gelsin.. 2012 biteli çok oldu ama yazıyı ancak yazabildim:(

Öncelikle şunu belirteyim çok fazla makyaj yapmıyorum. Sabahları evden çok acele çıktığımdan genelde fırsatım olmuyor. Sabah uykusunu hiç birşeye değişmem:) Hafta içi genelde sadece göz altı kapatıcısı, güneş koruyucusu cildimi çok parlatırsa matlaştıran birşeyler ve lip balm/lip gloss kullanıyorum. Üşenmezsem bir de allık ve rimel sürüyorum. Haftasonu bu ürünler artıyor tabi. Ne kadar az makyaj yapsam da makyaj ürünlerini almayı ve denemeyi çok seviyorum.

Bakalım 2012'de en çok neleri sevmişim, (Bazılarını yılın son zamanlarında aldım ama hemen favori listesine eklenmeye hak kazandılar)


Ten Makyajı;



1. La Roche Posay Hydreane BB Cream: Bu BB krem aslında renkli nemlendiriciye benziyor kapatıcılığı renkli nemlendirici gibi. "Tek bir adımda cildi nemlendirir, yatıştırır ve korur" diyor tanıtımında. Nemlendirmesi iyi, SPF 20 güneş koruması var, ama yatıştırması hakkında birşey diyemeyeceğim. Benim cildimi yatıştırmadı. Ben doğal durduğu ve cildi daha canlı gösterdiği, rengi cilt rengime uyduğu ve hassas ciltlere uygun olduğu için sevdim. İçinde parfüm ve silica olması pek hoşuma gitmedi ama cildimde sorun yaratmadığı için favori listesine girebilir.
2. The Balm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder: Özellikle yazın güneş koruyucu sürünce çok parlayan burun ve çene bölgesini matlaştırmak için sık sık-neredeyse hergün kullandım.
3. Dior Skin Crystal Nude Natural Matte Skin Perfector-001 Invisible: Bunu da matlaştırma için kullandım. Çok sevmeme rağmen gözenekleri tıkar diye korktuğum için çok sık kullandım diyemem. Bir de en kötü özelliği toz toplaması. Ama her şeye rağmen çok sevdim. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.
4. Benefit The Porefessional: Gözeneklerin görünümünü azaltmak için çok iyi bir ürün. Yine gözenekleri tıkar diye korktuğumdan çok sevmeme rağmen çok sık kullanamadım malesef.



Dior ve Benefit'i kullandığımda siyah noktalarda bir artış olmadı. Daha sık kullansaydım artış olur muydu açıkçası bilmiyorum. Bu konuda deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim:)

Dudaklar:



5.The Balm Mail Billsbepaid Ruj: Nude tonlarda sevdiğim bir ruj.
6. Clinique Chubby Stick-Oversized Orange ve Woppin' Watermelon: Bunlara bayılıyorum çok doğal duruyorlar. Yazısı için buraya lütfen. Yazıda Oversized Orange yok malesef.
7. The Balm-Balm Shelter Tinted Gloss-Dream Girl: Bunu da yılın son zamanlarında aldım ve nude renginden dolayı çok sevdim.

 Aydınlatıcı ve Bronzer (Bu gruptaki ürünleri çok sevsem de çok sık kullanamıyorum)



8. Nars Albatross Aydınlatıcı: Yılın son zamanlarında alındı ama verdiği aydınlık görüntüyü beğendim.
9. Hard Candy So Baked Bronzer-129 Tiki: Bunun renk vermesi Nars'a göre daha az. Bu yüzden benim için günlük kullanıma daha uygun. Bunu da çok sevdim.
10. Nars Laguna Bronzer: Konturleme işine daha yeni yeni başlıyorum, Nars da iyi bir başlangıç oldu.
11. Benefit High Beam Aydınlatıcı: Bu arkadaşı da daha çok kaş kemiği ve göz pınarını aydınlatmada kullanıyorum. Bu da çok güzel aydınlık bir görüntü veriyor. Yüzde denemedim ama güzel olacağına eminim.



Allıklar (En Sevdiğim Grup)

12. Benefit Sugarbomb Allık: Allıklara bayılırım hatta allık hastasıyım diyebiliriz. Mümkün olsa bütün güzel allıkları alacağım. Bunu yılın son zamanlarında aldım ama zaten çok beğeniyordum ve deli gibi istiyordum!! Çok doğal bir duruşu var, rengi süpper:)
13. Benefit Coralista Allık: Allık kullanacağım zaman şeftali tonlarını istiyorsam elim hep buna gidiyor. Tek kelimeyle bayılıyorum diyebiliriz.
14. Nars Orgasm Allık: Bu allık zaten çok bilinen ve çok sevilen bir allık. Ben de çok severek kullanıyorum.



Göz Altı Kapatıcıları ve Pudraları:

15. Laura Mercier Secret Brightening Powder-1: Üzerinde ufak ufak ışıltılar var. Kesinlikle ciltte abartılı durmuyor. Günlük kullanıma uygun. Özellikle göz çevresi için üretildiğinden ben daha bir güvenle kullanıyorum. Göz çevresi dışında lokal olarak aydınlatmak istenilen bölgede kullanılabilir ama ürün tanıtımında beyaz pigment içerdiği için tüm yüzde kullanılmamalı yazıyor .
16. Laura Mercier Undercover Pot-2: Bunun içinde yok yok. Üç parçadan oluşuyor.
Soldaki Secret Camouflage: Ciltteki leke, sivilce gibi kusurları kapatmak için kullanılıyor. İstenirse göz altında da kullanılabilir. Ben daha hiç kullanmadım.
Sağdaki Secret Concealer: Göz altı kapatıcısı. En sevdiğim kapatıcı olduğuna karar verdim.
Attaki ise Loose Setting Powder: Tüm yüzde makyajı sabitlemek ve matlaştırmak için kullanılıyor. Bayıldım!
17. Benefit Ooh La Lift: Kapatıcı kullanmadığım zaman doğal duruşu ve verdiği aydınlık görüntü için çok seviyorum. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.
18. Bobbi Brown Corrector-Light to Medium Bisque: Aslında kapatıcı değil düzeltici (corrector) ama ben tek başına kullanıyorum ve çok seviyorum.



Göz Makyajı:

19. Clinique Eye Defining Liquid Liner-01 Black: İlk eye liner'ım desem:) Sürümü kolay olduğu için seviyorum. Elim genelde buna gidiyor.
20. Essence Kajal Pencil-08 Teddy: Yılın son zamanlarında alındı ama yumuşaklığı ve rengi sayesinde favori listesine eklendi.
21. Dior Diorshow Iconic Maskara-698 Koyu Kahve: Kirpiklere aman aman bir hacim vermese de çok sevdim. Sürekli kullanıyorum.
22. Benefit They're Real Maskara: Yedeklediğim tek rimel. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Hepsini çok sevdiğimden aslında hepsi hakkında da teker teker yazı yazmak istiyorum. Umarım yapabilirim.

Sizin merak ettiğiniz bir ürün varsa lütfen yorum olarak bırakın önceliği onlara vereyim. 

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. Yeldacim Listeni cok begendim. LM ozellikle concealer olarak gayet iyidir. Nars allik ikiside var bende daha yaz icin bana gore. Mutlaka dene dedigim Armani Mascara ve Guerlain Kohl eksik burda. Urban Decay Primer potionu da tavsiye ediyorum. Gule gule guzel mutlu gunlerde kullanmaya devam et hepsini :)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Armani mascara eyes to kill mi? Ben onu çok arayıp bulamamıştım. Artık almak farz oldu:) ud primer potion ufak boy var bende ama pek far kullanamadığım için onu da çok az kullanıyorum. Guerlain kohl kalem galiba onu da hiç duymamıştım bir bakayım:*

      Sil
  2. Favori ürünlerini ben de çook beğendim! Benefit allıklarını da epey merak ediyorum doğrusu; bu ara da indirim var ya, hadi hayırlısı :))

    Gratis'te "hırpalanmamışını" bulduğum zaman Essence Teddy'den de alacağım bir tane :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit allıklarına tek kelimeyle bayılıyorum canım. İndirim sadece hervanada var mutlaka al derim. Essence teddy'e bir bakayım. Çok teşekkür ederim:*

      Sil
  3. bütün ürünler çok güzel benefit allıklara bayıldım tabi.. bazı ürünler benim de istek listemde..güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benefit allıklara ben de bayılıyorum en çok da yazıda ismi geçenlere:)

      Sil
  4. hepsi çok güzel ürünler canım özellikle benefitin aydınlatıcısını çok merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) benefitin aydınlatıcısı yok bende ama nars veya hard candy olabilir mi? Onlarsa en kısa sürede yazayım:*

      Sil
  5. nars kalp ben hepside çok güzeller btnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ah sorma ben de nars'ın ürünlerine bayılıyorum elimde olsa bütün standı alacağım:) teşekkür ederim kuzuum:*

      Sil
  6. çok güzel favorilerin :) benefit they're real benim de merak ettiklerimdendi ama ancak 2013 sonlarında alabileceğim. senelik high end maskara kotamı doldurdum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) they're real süper bir maskara ben çok seviyorum. Senin aldıkların daçok güzel lancome hypnose starı ben de çok merak ediyorum. Ben de onu ancak 2013'ün sonunda alabilirim herhalde. Tam karar vermedim ama sırada armani var:)

      Sil
  7. Yeldacım favorilerini ben de çok beğendim. Laura Mercier kapatıcı ve Hard Candy bronzer'ı öncelikli olarak okumak isterim. Henüz sahip değilim ama They're Real maskara benim de favorim. denedim ve aşık oldum. Diğer bir çok favorine de katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. They're real maskarayı ben de çok seviyorum en çok da hacim verme özelliğini:) önceliği istediklerine veriyorum o zaman. Öpüyorummmm..

      Sil
  8. bu liste agzimin suyunu akitti :) bir kismi benim de favori listemde. laura mercier benim de favori markalarimdan. benefit ve nars'a zaten bise diyemiyorum :) zevklerimiz benziyormus yeldacim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) zevklerimizin benzemesi ne güzel!

      Sil
  9. Merhabalar..seni mimledim :)
    http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/2013/01/mimlenmisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım:)

      Sil
  10. merhaba:) benim tarafımdan mimlendiniz:)
    http://kozmetikkedisi.blogspot.com/2013/01/mimlendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu da beni aynı konuda mimlemişti. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yazmaya çalışacağım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Ocak 2013 Salı

2012'nin Favori Makyaj Ürünleri


Bu yazı sevgili Dofa için gelsin.. 2012 biteli çok oldu ama yazıyı ancak yazabildim:(

Öncelikle şunu belirteyim çok fazla makyaj yapmıyorum. Sabahları evden çok acele çıktığımdan genelde fırsatım olmuyor. Sabah uykusunu hiç birşeye değişmem:) Hafta içi genelde sadece göz altı kapatıcısı, güneş koruyucusu cildimi çok parlatırsa matlaştıran birşeyler ve lip balm/lip gloss kullanıyorum. Üşenmezsem bir de allık ve rimel sürüyorum. Haftasonu bu ürünler artıyor tabi. Ne kadar az makyaj yapsam da makyaj ürünlerini almayı ve denemeyi çok seviyorum.

Bakalım 2012'de en çok neleri sevmişim, (Bazılarını yılın son zamanlarında aldım ama hemen favori listesine eklenmeye hak kazandılar)


Ten Makyajı;



1. La Roche Posay Hydreane BB Cream: Bu BB krem aslında renkli nemlendiriciye benziyor kapatıcılığı renkli nemlendirici gibi. "Tek bir adımda cildi nemlendirir, yatıştırır ve korur" diyor tanıtımında. Nemlendirmesi iyi, SPF 20 güneş koruması var, ama yatıştırması hakkında birşey diyemeyeceğim. Benim cildimi yatıştırmadı. Ben doğal durduğu ve cildi daha canlı gösterdiği, rengi cilt rengime uyduğu ve hassas ciltlere uygun olduğu için sevdim. İçinde parfüm ve silica olması pek hoşuma gitmedi ama cildimde sorun yaratmadığı için favori listesine girebilir.
2. The Balm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder: Özellikle yazın güneş koruyucu sürünce çok parlayan burun ve çene bölgesini matlaştırmak için sık sık-neredeyse hergün kullandım.
3. Dior Skin Crystal Nude Natural Matte Skin Perfector-001 Invisible: Bunu da matlaştırma için kullandım. Çok sevmeme rağmen gözenekleri tıkar diye korktuğum için çok sık kullandım diyemem. Bir de en kötü özelliği toz toplaması. Ama her şeye rağmen çok sevdim. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.
4. Benefit The Porefessional: Gözeneklerin görünümünü azaltmak için çok iyi bir ürün. Yine gözenekleri tıkar diye korktuğumdan çok sevmeme rağmen çok sık kullanamadım malesef.



Dior ve Benefit'i kullandığımda siyah noktalarda bir artış olmadı. Daha sık kullansaydım artış olur muydu açıkçası bilmiyorum. Bu konuda deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim:)

Dudaklar:



5.The Balm Mail Billsbepaid Ruj: Nude tonlarda sevdiğim bir ruj.
6. Clinique Chubby Stick-Oversized Orange ve Woppin' Watermelon: Bunlara bayılıyorum çok doğal duruyorlar. Yazısı için buraya lütfen. Yazıda Oversized Orange yok malesef.
7. The Balm-Balm Shelter Tinted Gloss-Dream Girl: Bunu da yılın son zamanlarında aldım ve nude renginden dolayı çok sevdim.

 Aydınlatıcı ve Bronzer (Bu gruptaki ürünleri çok sevsem de çok sık kullanamıyorum)



8. Nars Albatross Aydınlatıcı: Yılın son zamanlarında alındı ama verdiği aydınlık görüntüyü beğendim.
9. Hard Candy So Baked Bronzer-129 Tiki: Bunun renk vermesi Nars'a göre daha az. Bu yüzden benim için günlük kullanıma daha uygun. Bunu da çok sevdim.
10. Nars Laguna Bronzer: Konturleme işine daha yeni yeni başlıyorum, Nars da iyi bir başlangıç oldu.
11. Benefit High Beam Aydınlatıcı: Bu arkadaşı da daha çok kaş kemiği ve göz pınarını aydınlatmada kullanıyorum. Bu da çok güzel aydınlık bir görüntü veriyor. Yüzde denemedim ama güzel olacağına eminim.



Allıklar (En Sevdiğim Grup)

12. Benefit Sugarbomb Allık: Allıklara bayılırım hatta allık hastasıyım diyebiliriz. Mümkün olsa bütün güzel allıkları alacağım. Bunu yılın son zamanlarında aldım ama zaten çok beğeniyordum ve deli gibi istiyordum!! Çok doğal bir duruşu var, rengi süpper:)
13. Benefit Coralista Allık: Allık kullanacağım zaman şeftali tonlarını istiyorsam elim hep buna gidiyor. Tek kelimeyle bayılıyorum diyebiliriz.
14. Nars Orgasm Allık: Bu allık zaten çok bilinen ve çok sevilen bir allık. Ben de çok severek kullanıyorum.



Göz Altı Kapatıcıları ve Pudraları:

15. Laura Mercier Secret Brightening Powder-1: Üzerinde ufak ufak ışıltılar var. Kesinlikle ciltte abartılı durmuyor. Günlük kullanıma uygun. Özellikle göz çevresi için üretildiğinden ben daha bir güvenle kullanıyorum. Göz çevresi dışında lokal olarak aydınlatmak istenilen bölgede kullanılabilir ama ürün tanıtımında beyaz pigment içerdiği için tüm yüzde kullanılmamalı yazıyor .
16. Laura Mercier Undercover Pot-2: Bunun içinde yok yok. Üç parçadan oluşuyor.
Soldaki Secret Camouflage: Ciltteki leke, sivilce gibi kusurları kapatmak için kullanılıyor. İstenirse göz altında da kullanılabilir. Ben daha hiç kullanmadım.
Sağdaki Secret Concealer: Göz altı kapatıcısı. En sevdiğim kapatıcı olduğuna karar verdim.
Attaki ise Loose Setting Powder: Tüm yüzde makyajı sabitlemek ve matlaştırmak için kullanılıyor. Bayıldım!
17. Benefit Ooh La Lift: Kapatıcı kullanmadığım zaman doğal duruşu ve verdiği aydınlık görüntü için çok seviyorum. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.
18. Bobbi Brown Corrector-Light to Medium Bisque: Aslında kapatıcı değil düzeltici (corrector) ama ben tek başına kullanıyorum ve çok seviyorum.



Göz Makyajı:

19. Clinique Eye Defining Liquid Liner-01 Black: İlk eye liner'ım desem:) Sürümü kolay olduğu için seviyorum. Elim genelde buna gidiyor.
20. Essence Kajal Pencil-08 Teddy: Yılın son zamanlarında alındı ama yumuşaklığı ve rengi sayesinde favori listesine eklendi.
21. Dior Diorshow Iconic Maskara-698 Koyu Kahve: Kirpiklere aman aman bir hacim vermese de çok sevdim. Sürekli kullanıyorum.
22. Benefit They're Real Maskara: Yedeklediğim tek rimel. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Hepsini çok sevdiğimden aslında hepsi hakkında da teker teker yazı yazmak istiyorum. Umarım yapabilirim.

Sizin merak ettiğiniz bir ürün varsa lütfen yorum olarak bırakın önceliği onlara vereyim. 

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. Yeldacim Listeni cok begendim. LM ozellikle concealer olarak gayet iyidir. Nars allik ikiside var bende daha yaz icin bana gore. Mutlaka dene dedigim Armani Mascara ve Guerlain Kohl eksik burda. Urban Decay Primer potionu da tavsiye ediyorum. Gule gule guzel mutlu gunlerde kullanmaya devam et hepsini :)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Armani mascara eyes to kill mi? Ben onu çok arayıp bulamamıştım. Artık almak farz oldu:) ud primer potion ufak boy var bende ama pek far kullanamadığım için onu da çok az kullanıyorum. Guerlain kohl kalem galiba onu da hiç duymamıştım bir bakayım:*

      Sil
  2. Favori ürünlerini ben de çook beğendim! Benefit allıklarını da epey merak ediyorum doğrusu; bu ara da indirim var ya, hadi hayırlısı :))

    Gratis'te "hırpalanmamışını" bulduğum zaman Essence Teddy'den de alacağım bir tane :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit allıklarına tek kelimeyle bayılıyorum canım. İndirim sadece hervanada var mutlaka al derim. Essence teddy'e bir bakayım. Çok teşekkür ederim:*

      Sil
  3. bütün ürünler çok güzel benefit allıklara bayıldım tabi.. bazı ürünler benim de istek listemde..güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benefit allıklara ben de bayılıyorum en çok da yazıda ismi geçenlere:)

      Sil
  4. hepsi çok güzel ürünler canım özellikle benefitin aydınlatıcısını çok merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) benefitin aydınlatıcısı yok bende ama nars veya hard candy olabilir mi? Onlarsa en kısa sürede yazayım:*

      Sil
  5. nars kalp ben hepside çok güzeller btnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ah sorma ben de nars'ın ürünlerine bayılıyorum elimde olsa bütün standı alacağım:) teşekkür ederim kuzuum:*

      Sil
  6. çok güzel favorilerin :) benefit they're real benim de merak ettiklerimdendi ama ancak 2013 sonlarında alabileceğim. senelik high end maskara kotamı doldurdum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) they're real süper bir maskara ben çok seviyorum. Senin aldıkların daçok güzel lancome hypnose starı ben de çok merak ediyorum. Ben de onu ancak 2013'ün sonunda alabilirim herhalde. Tam karar vermedim ama sırada armani var:)

      Sil
  7. Yeldacım favorilerini ben de çok beğendim. Laura Mercier kapatıcı ve Hard Candy bronzer'ı öncelikli olarak okumak isterim. Henüz sahip değilim ama They're Real maskara benim de favorim. denedim ve aşık oldum. Diğer bir çok favorine de katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. They're real maskarayı ben de çok seviyorum en çok da hacim verme özelliğini:) önceliği istediklerine veriyorum o zaman. Öpüyorummmm..

      Sil
  8. bu liste agzimin suyunu akitti :) bir kismi benim de favori listemde. laura mercier benim de favori markalarimdan. benefit ve nars'a zaten bise diyemiyorum :) zevklerimiz benziyormus yeldacim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) zevklerimizin benzemesi ne güzel!

      Sil
  9. Merhabalar..seni mimledim :)
    http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/2013/01/mimlenmisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım:)

      Sil
  10. merhaba:) benim tarafımdan mimlendiniz:)
    http://kozmetikkedisi.blogspot.com/2013/01/mimlendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu da beni aynı konuda mimlemişti. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yazmaya çalışacağım:)

      Sil