24 Mart 2012 Cumartesi

Benefit Ooh La Lift

Ooo la laaa…demek istiyorum bu ürünü her gördüğümde. Kendisi bir göz altı aydınlatıcısı. Ve ben onu çok seviyorum. Neden mi?
En önemlisi göz altı kapatıcılarından daha doğal duruyor. Kapatıcılığı pek fazla değil ama ben en fazla doğal duruşunu seviyorum. Tek başına kullanabildiğiniz gibi makyaj bazı olarak veya kapatıcının üzerine de kullanabilirsiniz.
Sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor, göz altlarınızda morluk probleminiz varsa rengini daha açık gösteriyor. Paketinde yazdığına göre ışığı yansıtan pigmentlere sahipmiş.
Kırışıklıklara kapatıcı gibi dolmuyor. Bu da çok sevdiğim diğer bir özelliği.
Çok fazla kalıcı değil ama olsun ben yine de hayranım kendisine.  Bitince daha doğrusu süresi dolunca mutlaka tekrar alırım. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay. 6 ayda biter mi bilmiyorum. Biraz daha uzun olsaydı keşkeJ
Aşağıdaki resimlerde rengini göstermeye çalıştım. Pek becerememiş olabilirim. Pembemsi bir renk. Göz altlarına sürüldüğünde resimdeki gibi beyaz durmuyor. Zaten en sevmediğim şey göz altlarının bembeyaz olmasıdır.


 

İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Ben açıkçası makyaj malzemelerinde pek içeriğe dikkat edemiyorum. Sürüldüğünde alerji falan yapmasın yeter. Bende yağ butonu, alerji vs. yapmadı.


Sephora’dan 72 TL'ye bu güzelliğe sahip olabilirsiniz diyerek herkese mutlu hafta sonları diliyorum.

Sevgiler,
Yelda

19 Mart 2012 Pazartesi

Bittiler #2

Bu ürünleri bir önceki yazımdan sonra bitirdim ve o günden beri biriktiriyorum. Bakalım neleri bitirmeyi başarmışımJ


1.    Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Saç Kremi: Bu saç kremi hasar görmüş saçlar için üretilmiş. Aslında memnun kaldım, saçlarımı güzel yumuşattı ama fiyatına göre daha yüksek performans beklerdim. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım ama pek olmadı:(

2-3. John Frieda Frizz Ease Şampuan ve Saç Kremi: Bunları da saçlarımın elektriklenmesine, kabarmasına iyi gelir diye aldım. Elektriklenmeye falan iyi gelmedi ama saçlarımı güzel yumuşattı diyebilirim. Fakat bu şampuan ve saç kremini bitirmeye yakın saçlarım bir dökülmeye başladı, öyle böyle değil evde her yer saç oluyordu ve taradığımda bir avuç içi saç dökülüyordu. Artık bu şampuan veya saç kreminden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum. Ama bir daha almam. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İlk dikkatimi çeken şampuanın içinde dimethicone yani silikon var. Bir rivayete göre silikon gözenekleri tıkayıp saç dökülmesine neden olabiliyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ayrıca içinde paraben, sodium laureth sulfate, dmdm hydantion da var. Aslında içerik konusunda uzman değilim sadece internetten edindiğim bilgiler doğrultusunda bu içeriklerden mümkün olduğunca uzak durulması gerektiğini biliyorum. Fakat her zaman mümkün olmuyor bu. Bu şampuanı alırken de hiç dikkat etmemiştim. Saç kreminin içeriği biraz daha masum gibi...


4.    Avene Termal Su: İyice hassaslaşan ve Rosacea’lı cildime bir umut iyi gelir, cildimi biraz olsun yatıştırır diye aldım. Memnun da kaldım. Daha çok banyodan sonra cildimi ferahlatmak için kullandım. Rosacea’nın en büyük düşmanlarından biri de sıcak banyo maalesef. Artık alışkanlık oldu banyodan sonra avene termal suya ihtiyaç duyuyorum. Bir tane daha aldım bile.
Şu sıralar akşamları cildimi su kullanmadan temizlemeye başladım.  Şimdilik La Roche Posay Micellar Solution kullanıyorum. Bittikten sonra doktorun önerisiyle Bioderma Sensibio H2O’ya başlayacağım. Suyla temizlemeye çok fena alışmışım. Bu yüzden en son aşama yüzüme yine de Avene termal suyu sıkıp pamukla siliyorum.  Bir nevi durulama yaniJ
5.    Thierry Mugler Alien Parfüm: Bence parfüm seçimi tamamen zevke kalmış bir mesele. Kokuyu tarif etmekte de çok kötüyüm, bu işten hiç anlamıyorum. Ben çok severek kullandım. 
6.    Vaseline Repairing Moisture El Kremi: Bol petrolatum’lu bir krem. Petrolatum ile ilgili yazım için tık tık.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İçinde yok yok: Petrolatum, Dimethicone, Triethanolamine, Paraben.  İçeriklere dikkat etmediğim bir dönemde almıştım. Bir daha almam herhalde. İçerik dışında güzel bir kremdi, elleri yapış yapış yapmıyor, nemlendirmesi güzel. 

Bunların dışında bir sürü minnak tester bitirdim ama yazı çok uzun oldu, onlar da başka bir yazının konusu olsun bari J

3 Mart 2012 Cumartesi

Dermalogica Ultracalming Cleanser

Bugün sizlere 3 aydır kullandığım hassas ciltler için olan bir temizleyiciden bahsedeceğim, Dermalogica Ultracalming Cleanser.

Öncelikle bakalım Dermalogica bu temizleyici ile ilgili neler demiş:

Son derece nazik jel krem temizleyici, su ile durulanabildiği gibi kağıt mendil ile de ciltten temizlenebilir. Hava kirliliği, sert iklim koşulları, stres, hormonal değişimler ve kozmetik allerjisinden cildi korumaya yardımcı olur. Suni koku ve renklendirici içermez.


Nazik, köpürmeyen temizleyici cilt yüzeyinde nazikçe kayarak ciltteki yangıyı azaltır. İritasyona sebep olabilecek kalıntı bırakmaz. Lavanta ve Ekinezya cildi sakinleştirmeye ve yatıştırmaya yardımcı olurken; Salatalık yangıyı giderir. Suya dahi hassasiyeti olan ciltlerde pamuk ile temizlenir.

Temizleyici jel-krem kıvamında ve köpürmüyor. Su kullanmadan bir pamuk yardımıyla ciltten temizlenebiliyormuş ama ben hiç böyle kullanmadım. Ben hep suyla temizliyorum.
Bence hassas ciltlere çok uygun bir temizleyici. Cildimi hiç kurutmadı. Temizleme performansı da gayet iyi. Hassas ciltler için olduğu için temizlemesi iyi değildir diye düşünerek akşamları bunu kullanmıyordum, sadece sabahları kullanıyordum. Ama cildim çok hassaslaştığı için doktorun da önerisiyle artık sabah akşam bunu kullanıyorum. Çok da memnunum. Haksızlık etmişim kendisine :)

İçeriği şöyle;

Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Bisabolol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Fumaria Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Fumaric Acid, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Echinacea Purpurea Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetyl Trimethyl Ammonium Chloride, Salix Alba Bark Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Glyceryl Caprylate, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Aminomethyl Propanol.

Görüldüğü gibi içinde parfüm, paraben, SLS yok. Dermalogica'nın web sitesinden ürünü inceleyebilirsiniz.

Online eczanelerde fiyatı 100 TL civarında. Hassas ciltli bayanlara tavsiyemdir.

Sevgiler,
Yelda

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Mart 2012 Cumartesi

Benefit Ooh La Lift

Ooo la laaa…demek istiyorum bu ürünü her gördüğümde. Kendisi bir göz altı aydınlatıcısı. Ve ben onu çok seviyorum. Neden mi?
En önemlisi göz altı kapatıcılarından daha doğal duruyor. Kapatıcılığı pek fazla değil ama ben en fazla doğal duruşunu seviyorum. Tek başına kullanabildiğiniz gibi makyaj bazı olarak veya kapatıcının üzerine de kullanabilirsiniz.
Sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor, göz altlarınızda morluk probleminiz varsa rengini daha açık gösteriyor. Paketinde yazdığına göre ışığı yansıtan pigmentlere sahipmiş.
Kırışıklıklara kapatıcı gibi dolmuyor. Bu da çok sevdiğim diğer bir özelliği.
Çok fazla kalıcı değil ama olsun ben yine de hayranım kendisine.  Bitince daha doğrusu süresi dolunca mutlaka tekrar alırım. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay. 6 ayda biter mi bilmiyorum. Biraz daha uzun olsaydı keşkeJ
Aşağıdaki resimlerde rengini göstermeye çalıştım. Pek becerememiş olabilirim. Pembemsi bir renk. Göz altlarına sürüldüğünde resimdeki gibi beyaz durmuyor. Zaten en sevmediğim şey göz altlarının bembeyaz olmasıdır.


 

İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Ben açıkçası makyaj malzemelerinde pek içeriğe dikkat edemiyorum. Sürüldüğünde alerji falan yapmasın yeter. Bende yağ butonu, alerji vs. yapmadı.


Sephora’dan 72 TL'ye bu güzelliğe sahip olabilirsiniz diyerek herkese mutlu hafta sonları diliyorum.

Sevgiler,
Yelda

19 Mart 2012 Pazartesi

Bittiler #2

Bu ürünleri bir önceki yazımdan sonra bitirdim ve o günden beri biriktiriyorum. Bakalım neleri bitirmeyi başarmışımJ


1.    Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Saç Kremi: Bu saç kremi hasar görmüş saçlar için üretilmiş. Aslında memnun kaldım, saçlarımı güzel yumuşattı ama fiyatına göre daha yüksek performans beklerdim. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım ama pek olmadı:(

2-3. John Frieda Frizz Ease Şampuan ve Saç Kremi: Bunları da saçlarımın elektriklenmesine, kabarmasına iyi gelir diye aldım. Elektriklenmeye falan iyi gelmedi ama saçlarımı güzel yumuşattı diyebilirim. Fakat bu şampuan ve saç kremini bitirmeye yakın saçlarım bir dökülmeye başladı, öyle böyle değil evde her yer saç oluyordu ve taradığımda bir avuç içi saç dökülüyordu. Artık bu şampuan veya saç kreminden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum. Ama bir daha almam. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İlk dikkatimi çeken şampuanın içinde dimethicone yani silikon var. Bir rivayete göre silikon gözenekleri tıkayıp saç dökülmesine neden olabiliyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ayrıca içinde paraben, sodium laureth sulfate, dmdm hydantion da var. Aslında içerik konusunda uzman değilim sadece internetten edindiğim bilgiler doğrultusunda bu içeriklerden mümkün olduğunca uzak durulması gerektiğini biliyorum. Fakat her zaman mümkün olmuyor bu. Bu şampuanı alırken de hiç dikkat etmemiştim. Saç kreminin içeriği biraz daha masum gibi...


4.    Avene Termal Su: İyice hassaslaşan ve Rosacea’lı cildime bir umut iyi gelir, cildimi biraz olsun yatıştırır diye aldım. Memnun da kaldım. Daha çok banyodan sonra cildimi ferahlatmak için kullandım. Rosacea’nın en büyük düşmanlarından biri de sıcak banyo maalesef. Artık alışkanlık oldu banyodan sonra avene termal suya ihtiyaç duyuyorum. Bir tane daha aldım bile.
Şu sıralar akşamları cildimi su kullanmadan temizlemeye başladım.  Şimdilik La Roche Posay Micellar Solution kullanıyorum. Bittikten sonra doktorun önerisiyle Bioderma Sensibio H2O’ya başlayacağım. Suyla temizlemeye çok fena alışmışım. Bu yüzden en son aşama yüzüme yine de Avene termal suyu sıkıp pamukla siliyorum.  Bir nevi durulama yaniJ
5.    Thierry Mugler Alien Parfüm: Bence parfüm seçimi tamamen zevke kalmış bir mesele. Kokuyu tarif etmekte de çok kötüyüm, bu işten hiç anlamıyorum. Ben çok severek kullandım. 
6.    Vaseline Repairing Moisture El Kremi: Bol petrolatum’lu bir krem. Petrolatum ile ilgili yazım için tık tık.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İçinde yok yok: Petrolatum, Dimethicone, Triethanolamine, Paraben.  İçeriklere dikkat etmediğim bir dönemde almıştım. Bir daha almam herhalde. İçerik dışında güzel bir kremdi, elleri yapış yapış yapmıyor, nemlendirmesi güzel. 

Bunların dışında bir sürü minnak tester bitirdim ama yazı çok uzun oldu, onlar da başka bir yazının konusu olsun bari J

3 Mart 2012 Cumartesi

Dermalogica Ultracalming Cleanser

Bugün sizlere 3 aydır kullandığım hassas ciltler için olan bir temizleyiciden bahsedeceğim, Dermalogica Ultracalming Cleanser.

Öncelikle bakalım Dermalogica bu temizleyici ile ilgili neler demiş:

Son derece nazik jel krem temizleyici, su ile durulanabildiği gibi kağıt mendil ile de ciltten temizlenebilir. Hava kirliliği, sert iklim koşulları, stres, hormonal değişimler ve kozmetik allerjisinden cildi korumaya yardımcı olur. Suni koku ve renklendirici içermez.


Nazik, köpürmeyen temizleyici cilt yüzeyinde nazikçe kayarak ciltteki yangıyı azaltır. İritasyona sebep olabilecek kalıntı bırakmaz. Lavanta ve Ekinezya cildi sakinleştirmeye ve yatıştırmaya yardımcı olurken; Salatalık yangıyı giderir. Suya dahi hassasiyeti olan ciltlerde pamuk ile temizlenir.

Temizleyici jel-krem kıvamında ve köpürmüyor. Su kullanmadan bir pamuk yardımıyla ciltten temizlenebiliyormuş ama ben hiç böyle kullanmadım. Ben hep suyla temizliyorum.
Bence hassas ciltlere çok uygun bir temizleyici. Cildimi hiç kurutmadı. Temizleme performansı da gayet iyi. Hassas ciltler için olduğu için temizlemesi iyi değildir diye düşünerek akşamları bunu kullanmıyordum, sadece sabahları kullanıyordum. Ama cildim çok hassaslaştığı için doktorun da önerisiyle artık sabah akşam bunu kullanıyorum. Çok da memnunum. Haksızlık etmişim kendisine :)

İçeriği şöyle;

Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Bisabolol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Fumaria Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Fumaric Acid, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Echinacea Purpurea Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetyl Trimethyl Ammonium Chloride, Salix Alba Bark Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Glyceryl Caprylate, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Aminomethyl Propanol.

Görüldüğü gibi içinde parfüm, paraben, SLS yok. Dermalogica'nın web sitesinden ürünü inceleyebilirsiniz.

Online eczanelerde fiyatı 100 TL civarında. Hassas ciltli bayanlara tavsiyemdir.

Sevgiler,
Yelda