30 Aralık 2012 Pazar

Sigma Siparişim Geldi:)

 
23 Kasım'da Black Friday dolayısıyla Sigma'da kargo ücretsizdi. Siparişim tam 1 ayda geldi ama beklediğime de değdi. Herhalde yılbaşından dolayı bu kadar uzun sürdü bilmiyorum. Artık gelmeyecek herhalde diye düşünmeye başlamıştım doğrusu.

 
Malumunuz yurt dışından kozmetik satın alma yasağı var (!) fırçalar neyse ki bu yasağa takılmıyor. Umarım bu da değişmez.

 
Ben fırça çantası ve 3 tane fırça aldım. Onlar da 1 tane göz fırçasını hediye olarak göndermişler:)
 
 

 
Aldığım Fırçalar: (soldan sağa)
 
F35 Tapered Highlighter-Aydınlatıcı Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz. Fiyatı 18$.
F40 Large Angled Contour-Açılı Kontur Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz.Fiyatı 16$.
F05 Small Contour-Küçük Kontur Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz. Fiyatı 16$.
 
Bu da aldığım fırça çantası. Bunu da buradan inceleyebilirsiniz. 15 tane fırçalık yeri var. Fiyatı 22$.



En son resimde bütün fırça yerlerini fotoğrafa sığdıramadım:(
 
Bu arada bu yılın son yazısı oldu. Hepinizin yeni yılını kutluyorum. Yeni yıl hepinize sağlık ve mutluluk getirsin!!
 
Mutlu Yıllar:)

8 yorum:

  1. güle güle kullan Yeldacım, fırça çantası çok hoş. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de çanta fırçasına bayıldım:) sana da musmutlu yıllar!!

      Sil
  2. Çok güzel güle güle kullan canım!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı'cım:)

      Sil
  3. çok güzel görünüyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 1 ay bekleyince kavuşmak daha tatlı oluyor:)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan canım ^^ Beklediğine değmiştir o kadar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:* vallaa beklediğime değdi yine olsa yine alırım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

30 Aralık 2012 Pazar

Sigma Siparişim Geldi:)

 
23 Kasım'da Black Friday dolayısıyla Sigma'da kargo ücretsizdi. Siparişim tam 1 ayda geldi ama beklediğime de değdi. Herhalde yılbaşından dolayı bu kadar uzun sürdü bilmiyorum. Artık gelmeyecek herhalde diye düşünmeye başlamıştım doğrusu.

 
Malumunuz yurt dışından kozmetik satın alma yasağı var (!) fırçalar neyse ki bu yasağa takılmıyor. Umarım bu da değişmez.

 
Ben fırça çantası ve 3 tane fırça aldım. Onlar da 1 tane göz fırçasını hediye olarak göndermişler:)
 
 

 
Aldığım Fırçalar: (soldan sağa)
 
F35 Tapered Highlighter-Aydınlatıcı Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz. Fiyatı 18$.
F40 Large Angled Contour-Açılı Kontur Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz.Fiyatı 16$.
F05 Small Contour-Küçük Kontur Fırçası: Buradan inceleyebilirsiniz. Fiyatı 16$.
 
Bu da aldığım fırça çantası. Bunu da buradan inceleyebilirsiniz. 15 tane fırçalık yeri var. Fiyatı 22$.



En son resimde bütün fırça yerlerini fotoğrafa sığdıramadım:(
 
Bu arada bu yılın son yazısı oldu. Hepinizin yeni yılını kutluyorum. Yeni yıl hepinize sağlık ve mutluluk getirsin!!
 
Mutlu Yıllar:)

8 yorum:

  1. güle güle kullan Yeldacım, fırça çantası çok hoş. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de çanta fırçasına bayıldım:) sana da musmutlu yıllar!!

      Sil
  2. Çok güzel güle güle kullan canım!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı'cım:)

      Sil
  3. çok güzel görünüyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 1 ay bekleyince kavuşmak daha tatlı oluyor:)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan canım ^^ Beklediğine değmiştir o kadar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:* vallaa beklediğime değdi yine olsa yine alırım:)

      Sil