26 Aralık 2012 Çarşamba

Sally Hansen Insta-Dri Oje Kurutucu Cila



Aslında oje sürmeyi seviyorum ama genelde üşeniyorum.  Oje sürerken beni en çok zorlayan şey oje tam kurumadan oraya buraya dokununca ojenin bozulması ve tekrar tekrar sürmek zorunda kalmak. Öylece hareketsiz ojenin kurumasını beklemek zaten çok zor benim için. Bu yüzden mutlaka ojeyi hızlı kurutan bir şeyler kullanıyorum. En son olarak Sally Hansen Insta-Dri'yi kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. 

Ürünün üzerinde ojeyi sürdükten sonra 2 dakika bekleyip bu kurutucu cilayı sürün diyor. Ben iki elime de ojeyi sürdükten sonra, ilk ojeyi sürdüğüm tırnağa beklemeden bunu sürüyorum ve devam ediyorum. Yeterince beklemiş oluyorum. Yine ürünün üzerinde sürdükten 30 saniye sonra ojeniz kuruyacaktır yazıyor. Ben garanti olsun diye biraz daha bekliyorum. Bu sürenin sonunda istediğimi yapıyorum ohh ne rahat:) Hiç bilinmeyen bir şeyi açıklıyormuşum gibi uzun uzun anlattım ama olsun belki bu tür ürünleri bilmeyen vardır:)

Daha önce Rival De Loop'un fısfıslı kurutucusunu kullanıyordum. Sally Hansen'a göre çok daha ucuz olsa da çok çabuk bittiğinden daha pahalıya denk geliyor bence. Sally Hansen oje gibi olduğu için bitmesi çok zor belki bitmeden kurur veya bozulur bilemiyorum. Tek eksi yanı fiyatı gibi görünse de çabuk bitmeyeceği için diğer fısfıslı ürünlere tercih edilebilir. Bu arada fiyatı 26 TL civarında.

Yine ürünün üzerinde anti-chip yazıyor. Ojenin soyulmasını engelliyormuş yani. Ben bunu test edemedim:( Çünkü ojeyi tırnağımda en fazla 2 gün hadi bilemedin 3 gün tutup sonra 1-2 gün mutlaka havalandırıyorum. Sapsarı tırnaklar kabusumdur. O derece de takıntılıyımdır yani:)

Siz neler kullanıyorsunuz bayanlar? Bana başka önerebileceğiniz marka var mı? 

11 yorum:

  1. Rival de Loop'u ben de sevmiştim ama 2 haftada bitti :( Ben de en kötü 2 günde bir oje yenilerim... O yüzden, bir daha almayı düşünmüyorum.

    Sally Hansen aklımda olsun. Ben Seche Vite kullandığımda hayran olmuştum! Bir daha alacağım Seche Vite'den, başka hiçbir ürün beni o kadar mutlu etmedi...

    YanıtlaSil
  2. Evet canım rival de loop çok çabuk bitiyor ben de almam bir daha. Seche vite'yi ben de merak ediyordum memnun kaldıysan ben de bi deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  3. Seche Vite'i ben ilk Amzon'dan almıştım, arkadaşım Amerika'dan gelirken bana getirmişti. Yarısına kadar harikaydı, sonra ıvamı yoğunlaştı ve bitiremeden atmak zorunda kaldım. Belki de satın aldığım bozuktu; bilmiyorum. Ama, yarıya gelene kadar bayılmıştım. Hem gerçekten 1-2 dk'da ojeyi kurutuyordu; hem de tırnak darbe bile alsa oje bozulmuyordu. Cilalı görüntüsü de cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki zamanla bozulmuştur. Ojelerin genelde ömrü açıldıktan sonra 6 aydı galiba bu sally hansen'ın biraz daha uzun 24 ay ama bence o kadar dayanmaz:) Bi de seche vite'yi burada bulmak da zor herhalde..

      Sil
  4. Ben Demert kullanıyorum, sprey şeklinde, dev bir kutusu var, fiyatı 9,50 TL ve beli 20-30 kere kullandım tüp azalmadı bile!
    Bunu da kullanıyorum ama sürmek zahmetli geliyor. Bir de bazı ojelerle özellikle China Glaze'lerle anlaşamıyor, ojeye çektirme yapıyor. Hatta bir seferinde bir CG ojem, bunu sürdükten sonra 2 saat içinde hooop dedi, kalkıp tümüyle tırnağımdan düştü!!! hayatımda böyle şey görmedim.

    Onun dışında ben de seviyorum ama Demert'i bulabildiğim sürece bir daha almam.

    YanıtlaSil
  5. Sally hansen'da mı oldu bu oje düşme işi? Çok ilginç! Ben demert markasını daha önce hiç duymamıştım burada bulunuyor mu ki?

    YanıtlaSil
  6. Evet evet, Sally Hansen'da oldu! Aynı ojeyi sonra tek başına denedim, hiiç öyle bir sorun olmadı. Base coat da uygulamamıştım üstelik.

    Demert burada yok aslında ama İstanbul Eminönü'nde Filiz Kozmetik satıyor. Ben gidince oradan alıyorum. Zaten yabancı bloglarda methini çok duymuştum. Görünce hazine bulmuş gibi sevinmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok ilginç ojeler uyuşamamış demek ki:) ben de bulursam demerti bi alayım teşekkürler önerin için:*

      Sil
  7. Kalyonun oje kurutucusunu da tavsiye ederim, sprey şeklinde, aynı zamanda tırnak etlerini de besliyor. Fiyatı 6-7 tl idi sanırım. Çok da bereketli :)

    www.aylininkozmetikgunlugu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi hiç görmemiştim, hemen bakayım çok teşekkür ederim öneri için:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

26 Aralık 2012 Çarşamba

Sally Hansen Insta-Dri Oje Kurutucu Cila



Aslında oje sürmeyi seviyorum ama genelde üşeniyorum.  Oje sürerken beni en çok zorlayan şey oje tam kurumadan oraya buraya dokununca ojenin bozulması ve tekrar tekrar sürmek zorunda kalmak. Öylece hareketsiz ojenin kurumasını beklemek zaten çok zor benim için. Bu yüzden mutlaka ojeyi hızlı kurutan bir şeyler kullanıyorum. En son olarak Sally Hansen Insta-Dri'yi kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. 

Ürünün üzerinde ojeyi sürdükten sonra 2 dakika bekleyip bu kurutucu cilayı sürün diyor. Ben iki elime de ojeyi sürdükten sonra, ilk ojeyi sürdüğüm tırnağa beklemeden bunu sürüyorum ve devam ediyorum. Yeterince beklemiş oluyorum. Yine ürünün üzerinde sürdükten 30 saniye sonra ojeniz kuruyacaktır yazıyor. Ben garanti olsun diye biraz daha bekliyorum. Bu sürenin sonunda istediğimi yapıyorum ohh ne rahat:) Hiç bilinmeyen bir şeyi açıklıyormuşum gibi uzun uzun anlattım ama olsun belki bu tür ürünleri bilmeyen vardır:)

Daha önce Rival De Loop'un fısfıslı kurutucusunu kullanıyordum. Sally Hansen'a göre çok daha ucuz olsa da çok çabuk bittiğinden daha pahalıya denk geliyor bence. Sally Hansen oje gibi olduğu için bitmesi çok zor belki bitmeden kurur veya bozulur bilemiyorum. Tek eksi yanı fiyatı gibi görünse de çabuk bitmeyeceği için diğer fısfıslı ürünlere tercih edilebilir. Bu arada fiyatı 26 TL civarında.

Yine ürünün üzerinde anti-chip yazıyor. Ojenin soyulmasını engelliyormuş yani. Ben bunu test edemedim:( Çünkü ojeyi tırnağımda en fazla 2 gün hadi bilemedin 3 gün tutup sonra 1-2 gün mutlaka havalandırıyorum. Sapsarı tırnaklar kabusumdur. O derece de takıntılıyımdır yani:)

Siz neler kullanıyorsunuz bayanlar? Bana başka önerebileceğiniz marka var mı? 

11 yorum:

  1. Rival de Loop'u ben de sevmiştim ama 2 haftada bitti :( Ben de en kötü 2 günde bir oje yenilerim... O yüzden, bir daha almayı düşünmüyorum.

    Sally Hansen aklımda olsun. Ben Seche Vite kullandığımda hayran olmuştum! Bir daha alacağım Seche Vite'den, başka hiçbir ürün beni o kadar mutlu etmedi...

    YanıtlaSil
  2. Evet canım rival de loop çok çabuk bitiyor ben de almam bir daha. Seche vite'yi ben de merak ediyordum memnun kaldıysan ben de bi deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  3. Seche Vite'i ben ilk Amzon'dan almıştım, arkadaşım Amerika'dan gelirken bana getirmişti. Yarısına kadar harikaydı, sonra ıvamı yoğunlaştı ve bitiremeden atmak zorunda kaldım. Belki de satın aldığım bozuktu; bilmiyorum. Ama, yarıya gelene kadar bayılmıştım. Hem gerçekten 1-2 dk'da ojeyi kurutuyordu; hem de tırnak darbe bile alsa oje bozulmuyordu. Cilalı görüntüsü de cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki zamanla bozulmuştur. Ojelerin genelde ömrü açıldıktan sonra 6 aydı galiba bu sally hansen'ın biraz daha uzun 24 ay ama bence o kadar dayanmaz:) Bi de seche vite'yi burada bulmak da zor herhalde..

      Sil
  4. Ben Demert kullanıyorum, sprey şeklinde, dev bir kutusu var, fiyatı 9,50 TL ve beli 20-30 kere kullandım tüp azalmadı bile!
    Bunu da kullanıyorum ama sürmek zahmetli geliyor. Bir de bazı ojelerle özellikle China Glaze'lerle anlaşamıyor, ojeye çektirme yapıyor. Hatta bir seferinde bir CG ojem, bunu sürdükten sonra 2 saat içinde hooop dedi, kalkıp tümüyle tırnağımdan düştü!!! hayatımda böyle şey görmedim.

    Onun dışında ben de seviyorum ama Demert'i bulabildiğim sürece bir daha almam.

    YanıtlaSil
  5. Sally hansen'da mı oldu bu oje düşme işi? Çok ilginç! Ben demert markasını daha önce hiç duymamıştım burada bulunuyor mu ki?

    YanıtlaSil
  6. Evet evet, Sally Hansen'da oldu! Aynı ojeyi sonra tek başına denedim, hiiç öyle bir sorun olmadı. Base coat da uygulamamıştım üstelik.

    Demert burada yok aslında ama İstanbul Eminönü'nde Filiz Kozmetik satıyor. Ben gidince oradan alıyorum. Zaten yabancı bloglarda methini çok duymuştum. Görünce hazine bulmuş gibi sevinmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok ilginç ojeler uyuşamamış demek ki:) ben de bulursam demerti bi alayım teşekkürler önerin için:*

      Sil
  7. Kalyonun oje kurutucusunu da tavsiye ederim, sprey şeklinde, aynı zamanda tırnak etlerini de besliyor. Fiyatı 6-7 tl idi sanırım. Çok da bereketli :)

    www.aylininkozmetikgunlugu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi hiç görmemiştim, hemen bakayım çok teşekkür ederim öneri için:)

      Sil