5 Aralık 2012 Çarşamba

Mimlendim Ben:) Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri


Sevgili Dofa'cım mimlemiş beni. Buradan kendisine sevgilerimi iletiyorum:)

Bana göre fiyatı uygun başarılı makyaj ürünleri neymiş bir bakalım;


  • Garnier Roll-On Göz Altı Kapatıcısı
  • TheBalm Frat Boy Allık
  • TheBalm Sexy Mama Transparan Pudra
  • Maybelline Color Tattoo Far

  • TheBalm-Balm Shelter Renkli Nemlendirici
  • TheBalm Girls Ruj
  • The Body Shop Ruj
  • Blistex Lip Tone Renkli Dudak Koruyucu

 Ben de sevgili Özge'yi, DörtDörtlükBlogu ve Miskin Kek'i mimliyorum.


Sevgiler,
Yelda


8 yorum:

  1. color tattoo, balm allık, garnier kapatıcı ortak. :)
    color tattoo ve balm allıklarda ikileme düştüm hangilerini seçsem diye sen de o ikilemdeki seçilemeyenleri seçmişsin. çok başarılılar. :)
    balm shelter da cidden güzel. o niye gelmedi benim aklıma. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet dofacım color tattoo'ların diğer renkleri ve thebalm allıklar çok güzel:) örnek olarak bunları seçtim ben de..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım en kısa zamanda yapıcam öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum özge'cim:)

    YanıtlaSil
  5. the balm ürünleri çok neşeli ve güzel =)

    YanıtlaSil
  6. Evet canım çok eğlenceliler kullanmasan da al bak eğlen:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş! 3 ürünümüz ortak! demek ki, gerçekten isabetli ürünler seçmişiz. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım seçtiğimiz ürünler demek ki gerçekten başarılıymış:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

5 Aralık 2012 Çarşamba

Mimlendim Ben:) Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri


Sevgili Dofa'cım mimlemiş beni. Buradan kendisine sevgilerimi iletiyorum:)

Bana göre fiyatı uygun başarılı makyaj ürünleri neymiş bir bakalım;


  • Garnier Roll-On Göz Altı Kapatıcısı
  • TheBalm Frat Boy Allık
  • TheBalm Sexy Mama Transparan Pudra
  • Maybelline Color Tattoo Far

  • TheBalm-Balm Shelter Renkli Nemlendirici
  • TheBalm Girls Ruj
  • The Body Shop Ruj
  • Blistex Lip Tone Renkli Dudak Koruyucu

 Ben de sevgili Özge'yi, DörtDörtlükBlogu ve Miskin Kek'i mimliyorum.


Sevgiler,
Yelda


8 yorum:

  1. color tattoo, balm allık, garnier kapatıcı ortak. :)
    color tattoo ve balm allıklarda ikileme düştüm hangilerini seçsem diye sen de o ikilemdeki seçilemeyenleri seçmişsin. çok başarılılar. :)
    balm shelter da cidden güzel. o niye gelmedi benim aklıma. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet dofacım color tattoo'ların diğer renkleri ve thebalm allıklar çok güzel:) örnek olarak bunları seçtim ben de..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım en kısa zamanda yapıcam öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum özge'cim:)

    YanıtlaSil
  5. the balm ürünleri çok neşeli ve güzel =)

    YanıtlaSil
  6. Evet canım çok eğlenceliler kullanmasan da al bak eğlen:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş! 3 ürünümüz ortak! demek ki, gerçekten isabetli ürünler seçmişiz. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım seçtiğimiz ürünler demek ki gerçekten başarılıymış:)

      Sil