21 Aralık 2012 Cuma

Meşhur Inglot İndiriminden Aldıklarım


Çoğunuz meşhur Inglot indirimini biliyorsunuzdur. Bilmeyenler için söyleyeyim, Inglot'tan 3 ve üzeri ürün aldığınızda bütün ürünlere %50 indirim uygulanıyor. Kaçırılmayacak bu indirimden bence ilk alınması gereken fırçalar. Fırçaların normalde fiyatları oldukça yüksek, bu yüzden %50 indirim Inglot fırça almak isteyenler için iyi bir fırsat:)

Aldıklarımın toplu hatıra fotoğrafı;


Ben iki tane fırça aldım. Allık ve kontur fırçalarını merak ediyordum, 15BJF ve 3P'i aldım.


Fırçaları yeni yeni denemeye başladım ve gerçekten memnun kaldım. Kılları yumuşacık ve hiç dökülmüyor. 15BJF allık, 3P de açılı kontur/allık fırçası. Her ikisini de denemek için birer sefer kullandım ve gayet başarılı buldum. Sevgili Merve ve Başak da bu fırçaları öneriyorlardı. Yazıları için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.



Bir de 83 numaralı göz kalemini aldım. Alırken ışık çok yetersiz olduğundan herhalde daha çok gri gibi gelmişti ama eve gelince daha çok morumsu olduğunu fark ettim. Ama yine de rengini çok beğendim. Yumuşacık ve sürümü kolay. Daha gözlerime süremedim ama elimde denedim yani:)

Malesef fişini attığım için fiyatlarını bilmiyorum:( 

Siz neler aldınız, ne almak istiyorsunuz? Hazır indirim devam ederken bana başka neleri önerirsiniz?

19 yorum:

  1. 3P bende de var <3 gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. bebeğim çok teşekkür ederim çok sevindim umarım çok memnun kalırsın iyi günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim canım, sayende güzel bir allık fırçam oldu:)

      Sil
  3. güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım indirim bitmeden ve tükenmeden şu allık fırçasından bi de ben alsama aslında :)

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullan aldıklarını :*

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsini, kalemin rengine bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de rengini çok beğendim:*

      Sil
  7. Güle güle kullan Yelda :) Bu arada, ben de kalemin rengine bayıldım!!! Bu tür iki arada bir derede renkleri pek seviyorum :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de öyle renkleri çok seviyorum..

      Sil
  8. Gule gule kullan hepsi harika gorunuyor :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  9. Kalein rengi harika, güzel günlerde kullan...
    Ben de şöyle güzelll bir far paleti almak isterdim Inglot'tan :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) pek far kullanmıyorum ama benim bile aklım kaldı farlarda;)

      Sil
  10. güzel günlerde kullan canım :) ben alamadım bir şey maalesef inglot yokluğundan. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bilseydim istediklerini alır gönderirdim:*

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Aralık 2012 Cuma

Meşhur Inglot İndiriminden Aldıklarım


Çoğunuz meşhur Inglot indirimini biliyorsunuzdur. Bilmeyenler için söyleyeyim, Inglot'tan 3 ve üzeri ürün aldığınızda bütün ürünlere %50 indirim uygulanıyor. Kaçırılmayacak bu indirimden bence ilk alınması gereken fırçalar. Fırçaların normalde fiyatları oldukça yüksek, bu yüzden %50 indirim Inglot fırça almak isteyenler için iyi bir fırsat:)

Aldıklarımın toplu hatıra fotoğrafı;


Ben iki tane fırça aldım. Allık ve kontur fırçalarını merak ediyordum, 15BJF ve 3P'i aldım.


Fırçaları yeni yeni denemeye başladım ve gerçekten memnun kaldım. Kılları yumuşacık ve hiç dökülmüyor. 15BJF allık, 3P de açılı kontur/allık fırçası. Her ikisini de denemek için birer sefer kullandım ve gayet başarılı buldum. Sevgili Merve ve Başak da bu fırçaları öneriyorlardı. Yazıları için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.



Bir de 83 numaralı göz kalemini aldım. Alırken ışık çok yetersiz olduğundan herhalde daha çok gri gibi gelmişti ama eve gelince daha çok morumsu olduğunu fark ettim. Ama yine de rengini çok beğendim. Yumuşacık ve sürümü kolay. Daha gözlerime süremedim ama elimde denedim yani:)

Malesef fişini attığım için fiyatlarını bilmiyorum:( 

Siz neler aldınız, ne almak istiyorsunuz? Hazır indirim devam ederken bana başka neleri önerirsiniz?

19 yorum:

  1. 3P bende de var <3 gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. bebeğim çok teşekkür ederim çok sevindim umarım çok memnun kalırsın iyi günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim canım, sayende güzel bir allık fırçam oldu:)

      Sil
  3. güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım indirim bitmeden ve tükenmeden şu allık fırçasından bi de ben alsama aslında :)

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullan aldıklarını :*

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsini, kalemin rengine bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de rengini çok beğendim:*

      Sil
  7. Güle güle kullan Yelda :) Bu arada, ben de kalemin rengine bayıldım!!! Bu tür iki arada bir derede renkleri pek seviyorum :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) ben de öyle renkleri çok seviyorum..

      Sil
  8. Gule gule kullan hepsi harika gorunuyor :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  9. Kalein rengi harika, güzel günlerde kullan...
    Ben de şöyle güzelll bir far paleti almak isterdim Inglot'tan :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) pek far kullanmıyorum ama benim bile aklım kaldı farlarda;)

      Sil
  10. güzel günlerde kullan canım :) ben alamadım bir şey maalesef inglot yokluğundan. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bilseydim istediklerini alır gönderirdim:*

      Sil