2 Aralık 2012 Pazar

Lip Balm'ı Aşkına:)

İtiraf ediyorum, ben bir Lip Balm manyağıyım:) Evde, iş yerinde elimin altında sürekli lip balmı bulundururum. Bunlarda benim lip balm ailem.. 

Asker gibi dizdim onları:)



Aslında resimde görünenden biraz daha manyağım çünkü Clinique Chubby Stick'lerle diğer EOS'leri resimlemeyi unutmuşum..Alıp da daha açmadıklarım cabası.. 

Hepsi dudaklara çok güzel bakım yapıyorlar, dudakları yumuşacık yapıyorlar. Hepsini çok seviyorum, hepsi benim bebeklerim:)

En sevdiğim markalar doğal oluşlarından dolayı Burt's Bees ve EOS. Blistex ve The Body Shop lip balmlarını da kaçırmıyorum. Diğer markaların da lip balmlarını denemek istiyorum ama bu saydığım markalardan fırsat kalmıyor:)


Burt's Bees lip balm'larım soldan sağa Açai Berry, Bal Özlü, Narlı ve hafif renk veren Hibiscuslu (ebegümeci veya amber çiçeğiymiş).


Burt's Bees'leri sevmemin en büyük nedeni %100 doğal olmaları. Ayrıca diğerleri gibi dudaklara çok güzel bakım yapıyorlar. Bu arada yatarken dudaklarıma mutlaka lip balmı sürüyorum ki gece de bakım sürsün..

Bunlar da benim topişlerim:) Zencefilli TBS ve meyveli EOS. Çok tatlılar di mi? Resimlemeyi unuttuğum naneli EOS var ki kendisini çok severim.





Zencefilli TBS'nin kokusunu çok sevdim. EOS de %100 doğal, ayrıca %95 organik. USDA organik sertifikası da garantisi:)  

Blistex'lerim...


Soldaki Blistex hafif bir renk veriyor, verdiği doğal rengi çok seviyorum. Sağdaki de Blistex Medplus naneli. Aynı Vicks gibi kokuyor, bayılıyorum..

Burt's Bees'leri Boyner, bazı eczane ve online eczanelerde; Blistex'leri de Watsons gibi marketlerde,  bazı eczane ve online eczanelerde  bulabilirsiniz. EOS'leri Türkiye'de bulmak biraz zor ama bazı web siteleri satıyorlar. http://www.nevital.com 'dan alabilirsiniz mesela. Bu siteden daha önce hiç alışveriş yapmadım. Ne kadar güvenilir bilmiyorum:(

Sevgiler,
Yelda




25 yorum:

  1. canım hepsi çok güzel bende çok seviyorum bunları,tbs de böyle top gibi olanları hiç görmedim nereden aldın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunalı Tbs'den aldım canım. Yeni seri galiba..

      Sil
  2. Bebeklerinin hepsi çok şeker:) Bende The Body Shop frambuazlı var. Ama daha doğal bi lipbalm arıyorum.Burt Bees narlısı yoğun nemlendiriyormu? bide hoş kokuyormu yoksa kokusuz mu? merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's beeslip balmların hepsi çok güzel nemlendiriyor canım. Narlının kokusunu çok seviyorum. Çok çok hafif renk de veriyor bu yüzden daha çok gündüzleri kullanıyorum. Akşamları için renksiz olanları tercih edebilirsin

      Sil
  3. Lip balm benim de olmazsa olmazım ve Burt's Bees Beeswax favorilerim arasında :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ballıyı çok seviyorum Onur'cum:) kokusu bi değişik ama kötü değil..

    YanıtlaSil
  5. Bende tam bir lip balm delisiyim,o yüzden bayıldım seninkilere de özellikle Eos'lere çünkü bir onu deneyemedim:( burada Amerika fiyatına göre çok daha pahalıya satılıyor,ucuzlarsa alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef canım EOS'ler Amerika'ya göre çok pahalı burada:( Amerika'da 3-4$ burada 20 TL civarında.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşlar,

    yıllardır (en az 10 yıldır) severek Nivea dudak koruyucusu kullandım. Dudaklarım aşırı şekilde çatlıyordu, kanıyordu. Gece gündüz Nivea kullandım. Resmen Nivea dudak koruyucu bağımlısı oldum. 1 yıldır başka bir marka kullanıyorum ve 1 yıldır dudaklarım pürüzsüz.

    İçeriğinden de görebileceğiniz gibi Nivea dudak koruyucusu "ZAYIF ASİT" içeriyor (örneğin Citric Asit). İşte bu zayıf asitler sizin bakım yapıyorum zannetiğiniz dudaklarınızı içten içe daha çok çatlatıyor. Siz, daha çok kullandıkça da dudaklarınız daha çok çatlıyor. Ne kadar güzel değil mi?

    Eğer ingilizce biliyorsanız bu konu ile ilgili makalelere ulaşabilirsiniz (isteyene ben de gönderebilirim).

    Dudak çatlaması probleminiz varsa lütfen bir başka ürün kullanın bir süre (marka özellikle vermiyorum ama doğal ve organik ürünler diyeyim sadece. Ya da hiç bir şey sürmeyin, zeytinyağı sürün yatın). Eğer dudaklarınız iyileşiyorsa dudak çatlaklarınızın sebebinin Nivea olduğunu size de anlayacaksınız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu bir araştırayım:) Sevgiler!

      Sil
  8. Eos lari nereden bulabilirim internet dısında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hiç bilmiyorum:(

      Sil
    2. istanbul'da beyoğlu'nda Miniko shop,her renk ve çeşidini satıyor :)

      Sil
  9. Siz nereden buldunuz ?

    YanıtlaSil
  10. Şey acaba body shop'un ürünü hala satılıyor mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir zamandır Body Shop'a gitmiyorum. Belki vardır bir bakmak lazım. Sevgiler!

      Sil
  11. Merhabalar
    Burt Bees lip balmları Ankarada nerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boynerde (ankamallde yok), sephorada ve bazı eczanelerde bulabilirsiniz:)

      Sil
  12. Narlı dudak balmını nerden satın alabilirim lütfen çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's Bees Lip Balmları bazı eczanelerde veya Boyner'de bulabilirsiniz.

      Sil
  13. Harika ürünler bende istiyorum. Güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    EOS Lip Balm'ların birçok çeşidini NeVital.com 'da bulabilirsiniz.
    Ben daha önce birçok kez oradan alışveriş yaptım ; hem çok güvenilir ve ilgililer hem de siparişlerim ertesi gün harika bir pakette geldiler, çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Burt's Bees Lip Balmları nerede bulabilirim ?

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Aralık 2012 Pazar

Lip Balm'ı Aşkına:)

İtiraf ediyorum, ben bir Lip Balm manyağıyım:) Evde, iş yerinde elimin altında sürekli lip balmı bulundururum. Bunlarda benim lip balm ailem.. 

Asker gibi dizdim onları:)



Aslında resimde görünenden biraz daha manyağım çünkü Clinique Chubby Stick'lerle diğer EOS'leri resimlemeyi unutmuşum..Alıp da daha açmadıklarım cabası.. 

Hepsi dudaklara çok güzel bakım yapıyorlar, dudakları yumuşacık yapıyorlar. Hepsini çok seviyorum, hepsi benim bebeklerim:)

En sevdiğim markalar doğal oluşlarından dolayı Burt's Bees ve EOS. Blistex ve The Body Shop lip balmlarını da kaçırmıyorum. Diğer markaların da lip balmlarını denemek istiyorum ama bu saydığım markalardan fırsat kalmıyor:)


Burt's Bees lip balm'larım soldan sağa Açai Berry, Bal Özlü, Narlı ve hafif renk veren Hibiscuslu (ebegümeci veya amber çiçeğiymiş).


Burt's Bees'leri sevmemin en büyük nedeni %100 doğal olmaları. Ayrıca diğerleri gibi dudaklara çok güzel bakım yapıyorlar. Bu arada yatarken dudaklarıma mutlaka lip balmı sürüyorum ki gece de bakım sürsün..

Bunlar da benim topişlerim:) Zencefilli TBS ve meyveli EOS. Çok tatlılar di mi? Resimlemeyi unuttuğum naneli EOS var ki kendisini çok severim.





Zencefilli TBS'nin kokusunu çok sevdim. EOS de %100 doğal, ayrıca %95 organik. USDA organik sertifikası da garantisi:)  

Blistex'lerim...


Soldaki Blistex hafif bir renk veriyor, verdiği doğal rengi çok seviyorum. Sağdaki de Blistex Medplus naneli. Aynı Vicks gibi kokuyor, bayılıyorum..

Burt's Bees'leri Boyner, bazı eczane ve online eczanelerde; Blistex'leri de Watsons gibi marketlerde,  bazı eczane ve online eczanelerde  bulabilirsiniz. EOS'leri Türkiye'de bulmak biraz zor ama bazı web siteleri satıyorlar. http://www.nevital.com 'dan alabilirsiniz mesela. Bu siteden daha önce hiç alışveriş yapmadım. Ne kadar güvenilir bilmiyorum:(

Sevgiler,
Yelda




25 yorum:

  1. canım hepsi çok güzel bende çok seviyorum bunları,tbs de böyle top gibi olanları hiç görmedim nereden aldın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunalı Tbs'den aldım canım. Yeni seri galiba..

      Sil
  2. Bebeklerinin hepsi çok şeker:) Bende The Body Shop frambuazlı var. Ama daha doğal bi lipbalm arıyorum.Burt Bees narlısı yoğun nemlendiriyormu? bide hoş kokuyormu yoksa kokusuz mu? merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's beeslip balmların hepsi çok güzel nemlendiriyor canım. Narlının kokusunu çok seviyorum. Çok çok hafif renk de veriyor bu yüzden daha çok gündüzleri kullanıyorum. Akşamları için renksiz olanları tercih edebilirsin

      Sil
  3. Lip balm benim de olmazsa olmazım ve Burt's Bees Beeswax favorilerim arasında :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ballıyı çok seviyorum Onur'cum:) kokusu bi değişik ama kötü değil..

    YanıtlaSil
  5. Bende tam bir lip balm delisiyim,o yüzden bayıldım seninkilere de özellikle Eos'lere çünkü bir onu deneyemedim:( burada Amerika fiyatına göre çok daha pahalıya satılıyor,ucuzlarsa alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef canım EOS'ler Amerika'ya göre çok pahalı burada:( Amerika'da 3-4$ burada 20 TL civarında.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşlar,

    yıllardır (en az 10 yıldır) severek Nivea dudak koruyucusu kullandım. Dudaklarım aşırı şekilde çatlıyordu, kanıyordu. Gece gündüz Nivea kullandım. Resmen Nivea dudak koruyucu bağımlısı oldum. 1 yıldır başka bir marka kullanıyorum ve 1 yıldır dudaklarım pürüzsüz.

    İçeriğinden de görebileceğiniz gibi Nivea dudak koruyucusu "ZAYIF ASİT" içeriyor (örneğin Citric Asit). İşte bu zayıf asitler sizin bakım yapıyorum zannetiğiniz dudaklarınızı içten içe daha çok çatlatıyor. Siz, daha çok kullandıkça da dudaklarınız daha çok çatlıyor. Ne kadar güzel değil mi?

    Eğer ingilizce biliyorsanız bu konu ile ilgili makalelere ulaşabilirsiniz (isteyene ben de gönderebilirim).

    Dudak çatlaması probleminiz varsa lütfen bir başka ürün kullanın bir süre (marka özellikle vermiyorum ama doğal ve organik ürünler diyeyim sadece. Ya da hiç bir şey sürmeyin, zeytinyağı sürün yatın). Eğer dudaklarınız iyileşiyorsa dudak çatlaklarınızın sebebinin Nivea olduğunu size de anlayacaksınız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu bir araştırayım:) Sevgiler!

      Sil
  8. Eos lari nereden bulabilirim internet dısında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hiç bilmiyorum:(

      Sil
    2. istanbul'da beyoğlu'nda Miniko shop,her renk ve çeşidini satıyor :)

      Sil
  9. Siz nereden buldunuz ?

    YanıtlaSil
  10. Şey acaba body shop'un ürünü hala satılıyor mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir zamandır Body Shop'a gitmiyorum. Belki vardır bir bakmak lazım. Sevgiler!

      Sil
  11. Merhabalar
    Burt Bees lip balmları Ankarada nerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boynerde (ankamallde yok), sephorada ve bazı eczanelerde bulabilirsiniz:)

      Sil
  12. Narlı dudak balmını nerden satın alabilirim lütfen çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's Bees Lip Balmları bazı eczanelerde veya Boyner'de bulabilirsiniz.

      Sil
  13. Harika ürünler bende istiyorum. Güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    EOS Lip Balm'ların birçok çeşidini NeVital.com 'da bulabilirsiniz.
    Ben daha önce birçok kez oradan alışveriş yaptım ; hem çok güvenilir ve ilgililer hem de siparişlerim ertesi gün harika bir pakette geldiler, çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Burt's Bees Lip Balmları nerede bulabilirim ?

    YanıtlaSil