5 Aralık 2012 Çarşamba

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Çoğunuz biliyorsunuzdur 26-27 Kasım'da Gratis'de renkli kozmetikler için %50 indirim vardı. Ben bu sefer bayanlar talan etmemiştir diye Ankara'da Tepe Prime'a gittim ama bayanlar oraya da ulaşmayı başarmış. Özellikle The Balm ürünlerinde pek bir şey kalmamıştı ama ben kalanları içime canavar kaçmışçasına ne yapacağını bilmez halde kaptım:)

Aldıklarımın hiçbiri ihtiyaçtan değil zevkten malesef ama %50 indirim fırsatı da kaçırılacak gibi değildi..



Maybelline Color Tattoo Farlar: Soldaki 55-Immortal Charcoal, sağdaki 35-On and On Bronze. Renkler süper, fiyatı tam hatırlayamıyorum ama %50 indirimle 7,5 TL civarındaydı.


Lip Glosslar: En üstteki Plump Your Pucker-Tutti My Frutti, Ortadaki Balm Shelter-Girly Girl, En alttaki Balm Shelter-Dream Girl. Fiyatı %50 indirimle 7,5 TL civarındaydı.



Betty Lou Manizer Bronzer: Rengini yüzümde denemeden aldım. Yüzümde rengini pek beğenmedim:( Fiyatı %50 indirimle 20 TL.



Time Balm Kapatıcı-Light rengi. Çok beyaz olmama rağmen rengi bana açık geldi sanki ama yine de beğendim. Süngeri kullanım kolaylığı sağlıyor. Fiyatı %50 indirimle 10 TL.

Böylece bir Gratis indirimini daha değerlendirmiş olduk. Yeni indirimlerde görüşmek üzere...

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. gratis inidirimi alışverişlerini okumalara doyamadım gerçekten.. güle güle kullan.. sen kendini tutabilmişsin iyi benim aldıklarımı görsen bi de..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canım hepsi çok güzel. Ben biraz tuttum kendimi bi şaşkınlık vardı bende o gün. Şimdi şunları da alsaydım keşke dediğim oluyor:(

      Sil
  2. balm shelterların renkleri süper görünüyor tatlım hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Özge'cim. Balm Shelter'ların renkleri çok güzel ama sürünce pek belli olmuyor..

    YanıtlaSil
  4. çok iyi seçimler yapmışsın tatlım, bayıldımm hepsine, ben 2. gün gittim konak gratise balm jovinin kalmadığını görünce hevesim kaçtı, hoş pek fazla üründe kalmamıştı the balm standında, en güzel günlerde kullan, öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) balm joviyi kaçırdığına üzüldüm:( ben fazla far kullanmadığım için almadım..

      Sil
  5. Hepside çok şekerler, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu daha yeni gördüm yine de teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. canım ben bildiğin beyaz tenliyim the balmın kapatıcısı bana uyar mı. koyu gelmez değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra kullandığımda bu kapatıcıyı çok beğenmemiştim. Bir arkadaşa denemesi için verdim. Rengini de çok net hatırlamıyorum ama yazıda çok beyaz olmama rağmen renginin bana açık geldiğini yazmışım. Bence en iyisi Gratis'te deneyerek alman:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

5 Aralık 2012 Çarşamba

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Çoğunuz biliyorsunuzdur 26-27 Kasım'da Gratis'de renkli kozmetikler için %50 indirim vardı. Ben bu sefer bayanlar talan etmemiştir diye Ankara'da Tepe Prime'a gittim ama bayanlar oraya da ulaşmayı başarmış. Özellikle The Balm ürünlerinde pek bir şey kalmamıştı ama ben kalanları içime canavar kaçmışçasına ne yapacağını bilmez halde kaptım:)

Aldıklarımın hiçbiri ihtiyaçtan değil zevkten malesef ama %50 indirim fırsatı da kaçırılacak gibi değildi..



Maybelline Color Tattoo Farlar: Soldaki 55-Immortal Charcoal, sağdaki 35-On and On Bronze. Renkler süper, fiyatı tam hatırlayamıyorum ama %50 indirimle 7,5 TL civarındaydı.


Lip Glosslar: En üstteki Plump Your Pucker-Tutti My Frutti, Ortadaki Balm Shelter-Girly Girl, En alttaki Balm Shelter-Dream Girl. Fiyatı %50 indirimle 7,5 TL civarındaydı.



Betty Lou Manizer Bronzer: Rengini yüzümde denemeden aldım. Yüzümde rengini pek beğenmedim:( Fiyatı %50 indirimle 20 TL.



Time Balm Kapatıcı-Light rengi. Çok beyaz olmama rağmen rengi bana açık geldi sanki ama yine de beğendim. Süngeri kullanım kolaylığı sağlıyor. Fiyatı %50 indirimle 10 TL.

Böylece bir Gratis indirimini daha değerlendirmiş olduk. Yeni indirimlerde görüşmek üzere...

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. gratis inidirimi alışverişlerini okumalara doyamadım gerçekten.. güle güle kullan.. sen kendini tutabilmişsin iyi benim aldıklarımı görsen bi de..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canım hepsi çok güzel. Ben biraz tuttum kendimi bi şaşkınlık vardı bende o gün. Şimdi şunları da alsaydım keşke dediğim oluyor:(

      Sil
  2. balm shelterların renkleri süper görünüyor tatlım hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Özge'cim. Balm Shelter'ların renkleri çok güzel ama sürünce pek belli olmuyor..

    YanıtlaSil
  4. çok iyi seçimler yapmışsın tatlım, bayıldımm hepsine, ben 2. gün gittim konak gratise balm jovinin kalmadığını görünce hevesim kaçtı, hoş pek fazla üründe kalmamıştı the balm standında, en güzel günlerde kullan, öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) balm joviyi kaçırdığına üzüldüm:( ben fazla far kullanmadığım için almadım..

      Sil
  5. Hepside çok şekerler, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu daha yeni gördüm yine de teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. canım ben bildiğin beyaz tenliyim the balmın kapatıcısı bana uyar mı. koyu gelmez değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra kullandığımda bu kapatıcıyı çok beğenmemiştim. Bir arkadaşa denemesi için verdim. Rengini de çok net hatırlamıyorum ama yazıda çok beyaz olmama rağmen renginin bana açık geldiğini yazmışım. Bence en iyisi Gratis'te deneyerek alman:)

      Sil