17 Aralık 2012 Pazartesi

Eczanemizde Alışverişim


Alışverişi çok sevdiğimden midir nedir bloglarda alışveriş yazılarını okumayı çok seviyorum. Siz de seviyor musunuz? 

Cevabınız evetse bakalım bakalım en son Eczanemizde'den neler almışım;




1. Avene Termal Su: Yüzümü Bioderma Sensibio H2O ile temizledikten sonra Avene Termal Su ile duruluyorum ve pamukla kuruluyorum. Ben bunu hep yapıyorum ve gidip gidip bu termal suyu alıyorum!

2. Bioderma Sensibio AR Compact-SPF30/Light: Bu üründe %50 indirim vardı. Kayıtsız kalamadım:) Yüze hem renk verirken hem de kızarıklıkları azaltmayı vaad ediyor? Daha denemedim, bakalım işallah beğenirim. Yüzümdeki hassasiyetten dolayı pek makyaj yapamıyorum, renkli nemlendirici bile sürmeye çekiniyorum aslında ama nasıl kullanacaksam bakalım:(


3. Solante Tele-Rubor Tinted-SPF 50+ Güneş Koruyucu: Bunu doktor önerdi. Özellikle kırcal damar çatlaması ve kızarıklık için üretilmiş. Testerını kullandım. Hem renkli, çok hafif kapatıcılık sağlıyor hem de güneşten koruyor. Sivilce, alerji vs. yapmadı. Kısacası memnunum. Cildinde kırcal damar çatlaması veya kızarıklık olanlara tavsiye ederim.


4. La Roche-Posay Hydreane BB Cream/Light: Hassas ciltlere uygun bir BB Krem olduğunu söylüyor ben de aldım gitti. Deneyip göreceğiz:)


5. Bunlar da Eczanemizde'nin gönderdiği testerlar. Buradan kendilerine çok teşekkür ediyorum. Bu siteden daha önce de alışveriş yapıp memnun kalmıştım. Yine çok hızlılardı yine hiç bir aksilik yaşanmadı:) 

Sevgiler,
Yelda

9 yorum:

  1. güle güle kullan Yeldacım, Solante'i hiç duymamıştım yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onur'cum:* genel olarak memnunum canım, biraz daha kullanıpyazısını yazayım. Sen istersin de ben yazmaz mıyım:)

      Sil
    2. <3 <3 <3 teşekkürler canımmm

      Sil
  2. Pek iştah açıcı görünüyorlar.
    LRP BB creamden memnun kalacağını düşünüyorum, benim blogumda detaylı bir yazısı ve hatta karşılaştırması vardı. Almadan önce bakmış mıydın, bilmiyorum. :)
    Oyy ne güzel kutu dolusu yeni ürün! :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) senin yazını görmemiştim hemen bakayım:)

      Sil
  3. Merhaba cnm. Bende bu siteden çok memnunum. Blogumdada bahsettim. Banada beklerim cnm.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum:) teşekkürler yorumun için:)

      Sil
  4. 07.03.2013 tarihinde bende alışveriş yaptım fakat ödemesini yaptığım ürünlerim eksik geldi.Üstelik firmaya hiçbir şekilde ulaşamıyorum.Ne maillerime ne de telefonlarıma cevap veriliyor..Alışveriş için fiyatları uygun gibi gözükse de gördüğüm kadarıyla birçok yerde şikayet var ürünlerin eksik gelişiyle fiyat arasını kapatıyorlar anlaşılan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Bu site hakkında hiç olumsuz birşey duymamıştım. Sana da geçmiş olsun o zaman. Umarım firmaya ulaşabilirsin..

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

17 Aralık 2012 Pazartesi

Eczanemizde Alışverişim


Alışverişi çok sevdiğimden midir nedir bloglarda alışveriş yazılarını okumayı çok seviyorum. Siz de seviyor musunuz? 

Cevabınız evetse bakalım bakalım en son Eczanemizde'den neler almışım;




1. Avene Termal Su: Yüzümü Bioderma Sensibio H2O ile temizledikten sonra Avene Termal Su ile duruluyorum ve pamukla kuruluyorum. Ben bunu hep yapıyorum ve gidip gidip bu termal suyu alıyorum!

2. Bioderma Sensibio AR Compact-SPF30/Light: Bu üründe %50 indirim vardı. Kayıtsız kalamadım:) Yüze hem renk verirken hem de kızarıklıkları azaltmayı vaad ediyor? Daha denemedim, bakalım işallah beğenirim. Yüzümdeki hassasiyetten dolayı pek makyaj yapamıyorum, renkli nemlendirici bile sürmeye çekiniyorum aslında ama nasıl kullanacaksam bakalım:(


3. Solante Tele-Rubor Tinted-SPF 50+ Güneş Koruyucu: Bunu doktor önerdi. Özellikle kırcal damar çatlaması ve kızarıklık için üretilmiş. Testerını kullandım. Hem renkli, çok hafif kapatıcılık sağlıyor hem de güneşten koruyor. Sivilce, alerji vs. yapmadı. Kısacası memnunum. Cildinde kırcal damar çatlaması veya kızarıklık olanlara tavsiye ederim.


4. La Roche-Posay Hydreane BB Cream/Light: Hassas ciltlere uygun bir BB Krem olduğunu söylüyor ben de aldım gitti. Deneyip göreceğiz:)


5. Bunlar da Eczanemizde'nin gönderdiği testerlar. Buradan kendilerine çok teşekkür ediyorum. Bu siteden daha önce de alışveriş yapıp memnun kalmıştım. Yine çok hızlılardı yine hiç bir aksilik yaşanmadı:) 

Sevgiler,
Yelda

9 yorum:

  1. güle güle kullan Yeldacım, Solante'i hiç duymamıştım yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onur'cum:* genel olarak memnunum canım, biraz daha kullanıpyazısını yazayım. Sen istersin de ben yazmaz mıyım:)

      Sil
    2. <3 <3 <3 teşekkürler canımmm

      Sil
  2. Pek iştah açıcı görünüyorlar.
    LRP BB creamden memnun kalacağını düşünüyorum, benim blogumda detaylı bir yazısı ve hatta karşılaştırması vardı. Almadan önce bakmış mıydın, bilmiyorum. :)
    Oyy ne güzel kutu dolusu yeni ürün! :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) senin yazını görmemiştim hemen bakayım:)

      Sil
  3. Merhaba cnm. Bende bu siteden çok memnunum. Blogumdada bahsettim. Banada beklerim cnm.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum:) teşekkürler yorumun için:)

      Sil
  4. 07.03.2013 tarihinde bende alışveriş yaptım fakat ödemesini yaptığım ürünlerim eksik geldi.Üstelik firmaya hiçbir şekilde ulaşamıyorum.Ne maillerime ne de telefonlarıma cevap veriliyor..Alışveriş için fiyatları uygun gibi gözükse de gördüğüm kadarıyla birçok yerde şikayet var ürünlerin eksik gelişiyle fiyat arasını kapatıyorlar anlaşılan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Bu site hakkında hiç olumsuz birşey duymamıştım. Sana da geçmiş olsun o zaman. Umarım firmaya ulaşabilirsin..

      Sil