13 Aralık 2012 Perşembe

Avalon Organics Biberiyeli Hacim Veren (Rosemary Volumizing) Şampuan





Daha önce bahsetmiştim, saçlarım geçen sene çok dökülmeye başladı. Dermatologa gittim, kan değerlerime bakıldı ve demir eksikliği varmış. Meğerse saçlarım demir eksikliğinden dökülüyormuş. Demir ilacı ve multivitamin kullandım hatta demir hapı bugün bitti. 15 gün sonra tekrar demir değerlerime bakılacak. 

Her ne kadar şampuanlardan dökülmeyi durdurmasını beklemesem de belki en azından daha fazla dökülmesine neden olmaz diye saç dökülmesine yönelik üretilmiş şampuanlar kullandım. Aslında bu markanın Biotin B-Complex şampuanını alacaktım ama bulamayınca biberiyeli şampuanını aldım. 

Bu şampuanın en sevdiğim yanı minimum %70'inin organik içerikli olması, paraben, sentetik koku veya renk, phthalates, Sodium Lauryl veya Laureth Sulfate ve açıklama kısmında belirtilmese de içeriğine bakıldığında silikon içermemesi. 

Bitkisel ve ferah bir kokusu var. Ben kokusunu çok seviyorum. Sevmeyenler olabilir.

Genelde bitkisel şampuanlar saçları sertleştirir ama bu şampuan hiç sertleştirmedi. Hatta aksine daha da yumuşattığını düşünüyorum. Saçları karıştırmıyor ve tarakla açılmasını zorlaştırmıyor.

Dökülmeyi azaltmak gibi bir vaadi yok. Bendeki saç dökülmesini de arttırmadı. Bu bana yeter:) Zaten saçımı kestirdikten ve demir ilacı kullandıktan sonra dökülme çok azalmıştı.

İnce telli saçları güçlendirmeyi, kalınlaştırmayı ve hacim vermeyi vaad ediyor. Saçlarım çok hacimsiz değildir hatta yıkadıktan sonra çok kabarır, belki bu yüzden hacim vermesi veya saç tellerini kalınlaştırması ile ilgili bir şey fark edemedim. 

Bu markadan memnun kaldığım için bundan sonra da Biotin B-Complex şampuanını denemek istiyorum. Eğer ondan memnun kalmazsam tekrar bunu alabilirim. 

Avalon Organics ürünlerini http://www.3ka.com.tr 'den alabilirsiniz. Bu arada bu siteden daha önce hiç alışveriş yapmadım , ne kadar güvenilir bilmiyorum. Bu şampuanı sitede şimdilik göremedim ama belki daha sonra gelir:)

Sevgiler,
Yelda









6 yorum:

  1. Avalon güzel ürünler çıkarıyor canım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de markayı beğendim. Diğer ürünlerini denemek lazım.

      Sil
  2. avalon organics'in mangolu nemlendirici şampuanını kullanmaya çalıştım ama hiç köpürmediğinden kullanamadım. fırça yıkıyorum kendisiyle hâlâ. :))
    yüz yıkama jelini beğenmiştim ben yeldacım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında köpürmemesi daha iyi ama insan şöyle bol bol köpürsün istiyor di mi canım:) ben bundan sonra biotin b- complexi almayı düşünüyorum. Bakalım o nasıl:)

      Sil
  3. Ah saç bakımında en çok bu markayı severim <3
    Uzun vadede ne kadar iyi bir şampuan olduğunu görmüştüm. Ama bu çeşidini kullanmadım, sayende bilgi edindim :)

    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Şampuan hem iyi hem de içinde zararlı içerikler yok. Diğer şampuanları da denemek lazım:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

13 Aralık 2012 Perşembe

Avalon Organics Biberiyeli Hacim Veren (Rosemary Volumizing) Şampuan





Daha önce bahsetmiştim, saçlarım geçen sene çok dökülmeye başladı. Dermatologa gittim, kan değerlerime bakıldı ve demir eksikliği varmış. Meğerse saçlarım demir eksikliğinden dökülüyormuş. Demir ilacı ve multivitamin kullandım hatta demir hapı bugün bitti. 15 gün sonra tekrar demir değerlerime bakılacak. 

Her ne kadar şampuanlardan dökülmeyi durdurmasını beklemesem de belki en azından daha fazla dökülmesine neden olmaz diye saç dökülmesine yönelik üretilmiş şampuanlar kullandım. Aslında bu markanın Biotin B-Complex şampuanını alacaktım ama bulamayınca biberiyeli şampuanını aldım. 

Bu şampuanın en sevdiğim yanı minimum %70'inin organik içerikli olması, paraben, sentetik koku veya renk, phthalates, Sodium Lauryl veya Laureth Sulfate ve açıklama kısmında belirtilmese de içeriğine bakıldığında silikon içermemesi. 

Bitkisel ve ferah bir kokusu var. Ben kokusunu çok seviyorum. Sevmeyenler olabilir.

Genelde bitkisel şampuanlar saçları sertleştirir ama bu şampuan hiç sertleştirmedi. Hatta aksine daha da yumuşattığını düşünüyorum. Saçları karıştırmıyor ve tarakla açılmasını zorlaştırmıyor.

Dökülmeyi azaltmak gibi bir vaadi yok. Bendeki saç dökülmesini de arttırmadı. Bu bana yeter:) Zaten saçımı kestirdikten ve demir ilacı kullandıktan sonra dökülme çok azalmıştı.

İnce telli saçları güçlendirmeyi, kalınlaştırmayı ve hacim vermeyi vaad ediyor. Saçlarım çok hacimsiz değildir hatta yıkadıktan sonra çok kabarır, belki bu yüzden hacim vermesi veya saç tellerini kalınlaştırması ile ilgili bir şey fark edemedim. 

Bu markadan memnun kaldığım için bundan sonra da Biotin B-Complex şampuanını denemek istiyorum. Eğer ondan memnun kalmazsam tekrar bunu alabilirim. 

Avalon Organics ürünlerini http://www.3ka.com.tr 'den alabilirsiniz. Bu arada bu siteden daha önce hiç alışveriş yapmadım , ne kadar güvenilir bilmiyorum. Bu şampuanı sitede şimdilik göremedim ama belki daha sonra gelir:)

Sevgiler,
Yelda









6 yorum:

  1. Avalon güzel ürünler çıkarıyor canım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de markayı beğendim. Diğer ürünlerini denemek lazım.

      Sil
  2. avalon organics'in mangolu nemlendirici şampuanını kullanmaya çalıştım ama hiç köpürmediğinden kullanamadım. fırça yıkıyorum kendisiyle hâlâ. :))
    yüz yıkama jelini beğenmiştim ben yeldacım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında köpürmemesi daha iyi ama insan şöyle bol bol köpürsün istiyor di mi canım:) ben bundan sonra biotin b- complexi almayı düşünüyorum. Bakalım o nasıl:)

      Sil
  3. Ah saç bakımında en çok bu markayı severim <3
    Uzun vadede ne kadar iyi bir şampuan olduğunu görmüştüm. Ama bu çeşidini kullanmadım, sayende bilgi edindim :)

    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Şampuan hem iyi hem de içinde zararlı içerikler yok. Diğer şampuanları da denemek lazım:)

    YanıtlaSil