28 Kasım 2012 Çarşamba

Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF15-Renkli Nemlendirici




Dermalogica Sheer Tint Moisture, cilde hafif renk veren, SPF15 güneş korumalı, yağsız bir nemlendirici. Kapatıcılığı diğer renkli nemlendiricilere göre çok daha az. İlk elinize aldığınızda çok renk verir diye düşünüyorsunuz ama çok çok hafif bir renk veriyor. Cilt rengini hafif düzeltip daha sağlıklı bir görüntü veriyor. Günlük kullanıma çok uygun. Bana renkli nemlendirici bile ağır geldiğinden bu tam bana göre aslında.





SPF15 yaz için yeterli değil benim için. Ben özellikle kış için aldım.

Cildimde hiç bir probleme neden olmadı, hassas ciltlere uygun. Suni koku ve renklendirici içermiyor. Yağsız olması çok güzel.

Aslında kış için tam benlik bir nemlendirici ama tek sevmediğim yanı içinde simler var. Resimlerde de bu simleri görebilirsiniz. Çok net görünmüyorlar ama olsun:) Genelde Dermalogica ürünlerini çok sevdiğimden bu nemlendiriciyi de gözüm kapalı almıştım. Aslında elimde denemiştim ama sanırım gözüm gerçekten kapalıymış. Çünkü içindeki simleri görmemişim. Cilde sürünce o simler tek tek öyle gözüme çarpıyor ki bir daha kullanasım gelmiyor. Aslında cilde aydınlık görüntü veren nemlendiricileri severim ama bunu simlerle yapmasaydı :) Simler çok abartılı değil ama yine de ben sevemedim. Mutlaka sevenleri vardır. Eğer sizin için simler problem değilse ve hafif renkli, hassas ciltlere uygun bir nemlendirici arıyorsanız deneyebilirsiniz. Resimlerde nemlendiriciyi koluma tam yedirmedim. Tam yedirildiğinde kapatıcılığı ve verdiği renk çok çok az.





Üç rengi var, bendeki en açık olan Light rengi.

40 ml ve fiyatı 135 TL civarında. Eczanelerden ve online eczanelerden alabilirsiniz.

İçeriği (Görebilirseniz:)



Sevgiler,
Yelda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Kasım 2012 Çarşamba

Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF15-Renkli Nemlendirici




Dermalogica Sheer Tint Moisture, cilde hafif renk veren, SPF15 güneş korumalı, yağsız bir nemlendirici. Kapatıcılığı diğer renkli nemlendiricilere göre çok daha az. İlk elinize aldığınızda çok renk verir diye düşünüyorsunuz ama çok çok hafif bir renk veriyor. Cilt rengini hafif düzeltip daha sağlıklı bir görüntü veriyor. Günlük kullanıma çok uygun. Bana renkli nemlendirici bile ağır geldiğinden bu tam bana göre aslında.





SPF15 yaz için yeterli değil benim için. Ben özellikle kış için aldım.

Cildimde hiç bir probleme neden olmadı, hassas ciltlere uygun. Suni koku ve renklendirici içermiyor. Yağsız olması çok güzel.

Aslında kış için tam benlik bir nemlendirici ama tek sevmediğim yanı içinde simler var. Resimlerde de bu simleri görebilirsiniz. Çok net görünmüyorlar ama olsun:) Genelde Dermalogica ürünlerini çok sevdiğimden bu nemlendiriciyi de gözüm kapalı almıştım. Aslında elimde denemiştim ama sanırım gözüm gerçekten kapalıymış. Çünkü içindeki simleri görmemişim. Cilde sürünce o simler tek tek öyle gözüme çarpıyor ki bir daha kullanasım gelmiyor. Aslında cilde aydınlık görüntü veren nemlendiricileri severim ama bunu simlerle yapmasaydı :) Simler çok abartılı değil ama yine de ben sevemedim. Mutlaka sevenleri vardır. Eğer sizin için simler problem değilse ve hafif renkli, hassas ciltlere uygun bir nemlendirici arıyorsanız deneyebilirsiniz. Resimlerde nemlendiriciyi koluma tam yedirmedim. Tam yedirildiğinde kapatıcılığı ve verdiği renk çok çok az.





Üç rengi var, bendeki en açık olan Light rengi.

40 ml ve fiyatı 135 TL civarında. Eczanelerden ve online eczanelerden alabilirsiniz.

İçeriği (Görebilirseniz:)



Sevgiler,
Yelda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder