25 Kasım 2012 Pazar

Burt's Bees Coconut Ayak Kremi


Aslında ayak kremi kullanmaya hep üşenmişimdir. Ama bu kremle tanıştıktan sonra herşey değişti:) Banyodan sonra ayaklarıma sürüyorum ve ayaklarım tatataataaa yumuşacık:) Reklam gibi oldu di mi? Merak etmeyin reklam değil, ürünü firma da göndermedi.


Öncelikle ayaklardaki kuru ve sertleşmiş deriyi yumuşacık yapıyor. Düzenli kullanımdan sonra farkı hemen görüyorsunuz. Ben banyodan sonra sürüyorum, sonra da pamuklu bir çorap giyiyorum. Etkisi daha da artıyor. Zaten çorap giymezsen çok yağlı olduğundan her an düşme tehlikesiyle karşı karşıyasın.


Oldukça yağlı ve merhem kıvamında bir krem. Ben kokusunu çok sevdim. Hafif mentollü ve doğal bir kokusu var. Öyle sentetik sentetik parfüm kokmuyor.


İçeriği de buram buram doğallık kokuyor:) Zaten Burt's Bees ürünlerini bu yüzden daha da bir seviyorum. Bu krem %99.40 doğalmış. Süpper di mi?


123 gr ve fiyatı genelde 60-65 TL civarında.

Sevgiler..
Yelda

2 yorum:

  1. Bir de nereden aldığını yazsaydın tam süper olacaktı. :$

    YanıtlaSil
  2. Mathilda Ames: Yazmayı unutmuşum:) Ben Amerika'dan almıştım. Türkiye'de Boyner'de, bazı eczanelerde ve eczanemizde.com gibi bazı online eczanelerde satılıyor.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Kasım 2012 Pazar

Burt's Bees Coconut Ayak Kremi


Aslında ayak kremi kullanmaya hep üşenmişimdir. Ama bu kremle tanıştıktan sonra herşey değişti:) Banyodan sonra ayaklarıma sürüyorum ve ayaklarım tatataataaa yumuşacık:) Reklam gibi oldu di mi? Merak etmeyin reklam değil, ürünü firma da göndermedi.


Öncelikle ayaklardaki kuru ve sertleşmiş deriyi yumuşacık yapıyor. Düzenli kullanımdan sonra farkı hemen görüyorsunuz. Ben banyodan sonra sürüyorum, sonra da pamuklu bir çorap giyiyorum. Etkisi daha da artıyor. Zaten çorap giymezsen çok yağlı olduğundan her an düşme tehlikesiyle karşı karşıyasın.


Oldukça yağlı ve merhem kıvamında bir krem. Ben kokusunu çok sevdim. Hafif mentollü ve doğal bir kokusu var. Öyle sentetik sentetik parfüm kokmuyor.


İçeriği de buram buram doğallık kokuyor:) Zaten Burt's Bees ürünlerini bu yüzden daha da bir seviyorum. Bu krem %99.40 doğalmış. Süpper di mi?


123 gr ve fiyatı genelde 60-65 TL civarında.

Sevgiler..
Yelda

2 yorum:

  1. Bir de nereden aldığını yazsaydın tam süper olacaktı. :$

    YanıtlaSil
  2. Mathilda Ames: Yazmayı unutmuşum:) Ben Amerika'dan almıştım. Türkiye'de Boyner'de, bazı eczanelerde ve eczanemizde.com gibi bazı online eczanelerde satılıyor.

    YanıtlaSil