18 Kasım 2012 Pazar

Benefit Erase Paste Göz Altı Kapatıcısı

Uzun süredir blogumla ilgilenemedim. Tatilden sonra sonbaharla birlikte canım hiçbir şeyle ilgilenmek istemedi. Depresyondan çıkar çıkmaz da hemen buraya geldim:) Çünkü sizi çoook özledim:)

Bu yazıyı da çok önceden yazmıştım ama yayınlamaya fırsat bulamadım.

Benefit'in Erase Paste Aydınlatıcı Göz Altı Kapatıcısından bahsetmek istiyorum. Aslında sadece göz altında değil yüzdeki lekeleri kapatmak içinde kullanıyormuş. Ben hiç denemedim.


Kapatıcılığı iyi diyebilirim ve uygulandığında göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor. Ama bence çok fazla katı kıvamlı bir ürün. Bu yüzden yayması çok zor oluyor. Ben mutlaka altına nemlendirici uyguluyorum. Göz altlarım çok kuru olduğu için tek başına uyguladığımda yaymakta iyice zorlanıyorum. Bendeki kapatıcı bir setten çıkmıştı ve setin içerisinde bu ürüne özel bir de fırça var. Ben bu fırçayla uygulayıp sonra elimle hafifçe yayıyorum. Ama yaymakta oldukça zorlanıyorum. Söz konusu bir de göz altları gibi hassas bir bölge olunca zarar vereceğim diye korkuyorum.

Uyguladıktan sonraki görüntü güzel, göz altı morluklarını kapatıyor ve aydınlatıyor. Ama kalıcılığı çok fazla değil ve göz altındaki kırışıklıklara doluyor. Normalde çok da belli olmayan çizgiler daha da belirgin hale geliyor. Kalıcılığını arttırmak ve çizgilere dolmasını engellemek için belki üzerine pudra geçilebilir ama bence bu kadar zahmete gerek yok. Göz altımdaki morluklar çok kötü olmadığı için bu kadar zahmete girmek istemiyorum doğrusu.

3 rengi var, bendeki rengi 2 Medium. Pembe alt tonlu bir kapatıcı. Çok beyaz bir insan olarak rengi bana gayet güzel uydu.  

Bendeki ürün setten çıktığı için ufacık 3,2 gram. Normalde 4,4 grammış. Ama kullanamadığım için pek bitirebileceğimi sanmıyorum. Biraz da olsun bitirebilmek için bazen kullanıyorum. Ama dediğim gibi pek tercih ettiğim bir ürün değil.

4 yorum:

  1. valla dürüstçe yazan bi insanmışsın reklamlardan uzak durdugun için sagol blogunu takip edeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sürekli reklam yapan bloglardan hiç hoşlanmıyorum

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

18 Kasım 2012 Pazar

Benefit Erase Paste Göz Altı Kapatıcısı

Uzun süredir blogumla ilgilenemedim. Tatilden sonra sonbaharla birlikte canım hiçbir şeyle ilgilenmek istemedi. Depresyondan çıkar çıkmaz da hemen buraya geldim:) Çünkü sizi çoook özledim:)

Bu yazıyı da çok önceden yazmıştım ama yayınlamaya fırsat bulamadım.

Benefit'in Erase Paste Aydınlatıcı Göz Altı Kapatıcısından bahsetmek istiyorum. Aslında sadece göz altında değil yüzdeki lekeleri kapatmak içinde kullanıyormuş. Ben hiç denemedim.


Kapatıcılığı iyi diyebilirim ve uygulandığında göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor. Ama bence çok fazla katı kıvamlı bir ürün. Bu yüzden yayması çok zor oluyor. Ben mutlaka altına nemlendirici uyguluyorum. Göz altlarım çok kuru olduğu için tek başına uyguladığımda yaymakta iyice zorlanıyorum. Bendeki kapatıcı bir setten çıkmıştı ve setin içerisinde bu ürüne özel bir de fırça var. Ben bu fırçayla uygulayıp sonra elimle hafifçe yayıyorum. Ama yaymakta oldukça zorlanıyorum. Söz konusu bir de göz altları gibi hassas bir bölge olunca zarar vereceğim diye korkuyorum.

Uyguladıktan sonraki görüntü güzel, göz altı morluklarını kapatıyor ve aydınlatıyor. Ama kalıcılığı çok fazla değil ve göz altındaki kırışıklıklara doluyor. Normalde çok da belli olmayan çizgiler daha da belirgin hale geliyor. Kalıcılığını arttırmak ve çizgilere dolmasını engellemek için belki üzerine pudra geçilebilir ama bence bu kadar zahmete gerek yok. Göz altımdaki morluklar çok kötü olmadığı için bu kadar zahmete girmek istemiyorum doğrusu.

3 rengi var, bendeki rengi 2 Medium. Pembe alt tonlu bir kapatıcı. Çok beyaz bir insan olarak rengi bana gayet güzel uydu.  

Bendeki ürün setten çıktığı için ufacık 3,2 gram. Normalde 4,4 grammış. Ama kullanamadığım için pek bitirebileceğimi sanmıyorum. Biraz da olsun bitirebilmek için bazen kullanıyorum. Ama dediğim gibi pek tercih ettiğim bir ürün değil.

4 yorum:

  1. valla dürüstçe yazan bi insanmışsın reklamlardan uzak durdugun için sagol blogunu takip edeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sürekli reklam yapan bloglardan hiç hoşlanmıyorum

      Sil