22 Temmuz 2012 Pazar

Bittiler#3

En son biten ürünleri Mart ayında yazmışım. Teee o zamandan beri biten ürünleri bekletiyorum. Ne yani bu kadar zamanda bu kadar az mı ürün bitirebildim? Anladım ki performansımı yükseltmeliyim. Sürekli sürüp sürüştürmeliyim:) Arada çok tester ürün de bitirdim o ayrı. Onları ayrı bir postta yayınlayacağım (işallah:)

Bakalım neler bitirmişim,


1. Dermalogica Ultracalming Cleanser: Bu temizleyiciden şuradaki yazımda bahsetmiştim. Çok memnun kaldım, kesinlikle tekrar alacağım.

2. La Roche Posay Physiological Micellar Solution: Bu temizleyiciden de şuradaki yazımda bahsetmiştim. Bundan da çok memnun kalmıştım ama şu an bunun yerine Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum ve çok memnunum. Bioderma'yı kullanmaya devam edeceğim.

3. Avene Termal Su: Bunu da Sensibio H2O'dan sonra durulama amaçlı kullanıyorum. Banyodan sonra cildimi ferahlatmak için ayrıca bu sıcakta bunaldıkça da kullanıyorum. Çok memnunum. Şu an büyük boyunu kullanıyorum ve bittikçe alacağım.


4. Organicum Şampuan (Kuru ve Normal Saçlar İçin): Saç dökülmemin arttığı dönemlerde almıştım. Saç dökülmesini azalttığını söylüyor ama ben şampuanların saç dökülmesini azaltacağına pek inanmıyorum. Dökülmeyi daha çok arttırmasın yeter. Dökülme genelde içten gelen birşey. Nitekim bendeki de demir eksikliğinden kaynaklanıyormuş. Paraben, SLS, SLES, renklendirici ve silikon içermiyor. Silikon içermemesi almamdaki en büyük etkendi bu arada. Saçları sertleştirmiyor. Fanta gibi kokuyor, bazıları beğenmeyebilir ama bence sıkıntı yok. Genel olarak memnun kaldım.  Şu an ikincisini kullanıyorum. İçeriğine aşağıdaki resimlerden bakabilirsiniz.



5. Sally Hansen Nails&Cuticles Hand Creme: Üzerinde özellikle tırnak ve tırnak etleri için olduğu yazınca almıştım ama tırnak etlerinde aman aman bir etkisi yok diyebilirim. Daha uygun fiyatlı kremlerden aynı etki alınabilir bence. Tekrar almayı düşünmüyorum.

6. Estee Lauder Pleasures Intense Parfum: Kokusunu çok severek kullandım. Tam olarak bitmedi ama zamanla sıkıldım. Alalı da çok zaman olduğu için sanki kokusu değişti gibi geldi.

7. Fresh Line Orpheus and Eurydice Vücut Losyonu: Bunun kokusu da süperdi ama zamanla bundan da sıkıldığım için tekrar almam. 



6 yorum:

  1. ohh gelsin şimdi yeniler:) güzel ürünler denemişsin tatlım, bende sıkılırsam uzun süre yeniden almam ürünlerimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özge'cim gelsin yeniler:)bitenler yazılarından sonra eskileri atıyorsun ya bir ferahlama bir ferahlama:)

      Sil
  2. Ben de kendıme bi türlü cilt bakım ürünü oluşturamıyorum. Süreklı yenı ürünler deneme arzum yüzünden cildim dengesini şaşırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni ürün denemeye bayılıyorum canım. Eğer çok çok memnun kalırsam tekrar alıyorum.Yoksa değiştirip duruyorum:)

      Sil
  3. Yazın sıcakta birşey süremeyince hiçbir şey bitmiyor canım :) Ben ürün bitirip biriktirmeye bayılırım ama son 1 ayda duş jelinden başka birşey bitiremedim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Onur'cum bu sıcakta hiç birşey sürülmüyor dolayısıyla performans da düşüyor:) Aynen ben de ürün bitirmeye bayılıyorum. Biriktirip hepsini atınca tadından yenmiyor:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

22 Temmuz 2012 Pazar

Bittiler#3

En son biten ürünleri Mart ayında yazmışım. Teee o zamandan beri biten ürünleri bekletiyorum. Ne yani bu kadar zamanda bu kadar az mı ürün bitirebildim? Anladım ki performansımı yükseltmeliyim. Sürekli sürüp sürüştürmeliyim:) Arada çok tester ürün de bitirdim o ayrı. Onları ayrı bir postta yayınlayacağım (işallah:)

Bakalım neler bitirmişim,


1. Dermalogica Ultracalming Cleanser: Bu temizleyiciden şuradaki yazımda bahsetmiştim. Çok memnun kaldım, kesinlikle tekrar alacağım.

2. La Roche Posay Physiological Micellar Solution: Bu temizleyiciden de şuradaki yazımda bahsetmiştim. Bundan da çok memnun kalmıştım ama şu an bunun yerine Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum ve çok memnunum. Bioderma'yı kullanmaya devam edeceğim.

3. Avene Termal Su: Bunu da Sensibio H2O'dan sonra durulama amaçlı kullanıyorum. Banyodan sonra cildimi ferahlatmak için ayrıca bu sıcakta bunaldıkça da kullanıyorum. Çok memnunum. Şu an büyük boyunu kullanıyorum ve bittikçe alacağım.


4. Organicum Şampuan (Kuru ve Normal Saçlar İçin): Saç dökülmemin arttığı dönemlerde almıştım. Saç dökülmesini azalttığını söylüyor ama ben şampuanların saç dökülmesini azaltacağına pek inanmıyorum. Dökülmeyi daha çok arttırmasın yeter. Dökülme genelde içten gelen birşey. Nitekim bendeki de demir eksikliğinden kaynaklanıyormuş. Paraben, SLS, SLES, renklendirici ve silikon içermiyor. Silikon içermemesi almamdaki en büyük etkendi bu arada. Saçları sertleştirmiyor. Fanta gibi kokuyor, bazıları beğenmeyebilir ama bence sıkıntı yok. Genel olarak memnun kaldım.  Şu an ikincisini kullanıyorum. İçeriğine aşağıdaki resimlerden bakabilirsiniz.



5. Sally Hansen Nails&Cuticles Hand Creme: Üzerinde özellikle tırnak ve tırnak etleri için olduğu yazınca almıştım ama tırnak etlerinde aman aman bir etkisi yok diyebilirim. Daha uygun fiyatlı kremlerden aynı etki alınabilir bence. Tekrar almayı düşünmüyorum.

6. Estee Lauder Pleasures Intense Parfum: Kokusunu çok severek kullandım. Tam olarak bitmedi ama zamanla sıkıldım. Alalı da çok zaman olduğu için sanki kokusu değişti gibi geldi.

7. Fresh Line Orpheus and Eurydice Vücut Losyonu: Bunun kokusu da süperdi ama zamanla bundan da sıkıldığım için tekrar almam. 



6 yorum:

  1. ohh gelsin şimdi yeniler:) güzel ürünler denemişsin tatlım, bende sıkılırsam uzun süre yeniden almam ürünlerimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özge'cim gelsin yeniler:)bitenler yazılarından sonra eskileri atıyorsun ya bir ferahlama bir ferahlama:)

      Sil
  2. Ben de kendıme bi türlü cilt bakım ürünü oluşturamıyorum. Süreklı yenı ürünler deneme arzum yüzünden cildim dengesini şaşırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni ürün denemeye bayılıyorum canım. Eğer çok çok memnun kalırsam tekrar alıyorum.Yoksa değiştirip duruyorum:)

      Sil
  3. Yazın sıcakta birşey süremeyince hiçbir şey bitmiyor canım :) Ben ürün bitirip biriktirmeye bayılırım ama son 1 ayda duş jelinden başka birşey bitiremedim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Onur'cum bu sıcakta hiç birşey sürülmüyor dolayısıyla performans da düşüyor:) Aynen ben de ürün bitirmeye bayılıyorum. Biriktirip hepsini atınca tadından yenmiyor:)

      Sil