18 Haziran 2012 Pazartesi

Clinique Chubby Stick'lerim



Son zamanlarda Clinique Chubby Stick'lere bloglarda bol bol rastlıyoruz. Ben de çok severek kullandığım Chubby'ler hakkında birşeyler yazayım dedim. Chubby'lerin uzerinde Moisturizing Lip Colour Balm yazıyor. Yani kendilerine renkli ve nemlendiricili lip balm diyebiliriz. Benimde gönlümü bu yüzden çaldılar zaten:) Dudaklara doğal ve hafif bir renk verirken aynı zamanda nemlendiriyorlar. Hafif de parlaklık veriyorlar.


Ben ilk önce woppin' watermelon rengini aldım. Dudaklara çok güzel bir pembelik veriyor kendisi. Baktım çok güzel sonra da kırmızı tonlardaki chunky cherry ve şeftali tonlarda diyebileceğim mega melon rengini aldım. 

Aşağıdaki resimlerde Temmuz'da satışa sunulacak yeni renklerini görebilirsiniz. Ben en çok oversized orange rengini beğendim. Standlarda yerlerini almalarını sabırsızlıkla bekliyoruz efeniim:)





8 yorum:

  1. çok güzeller canım,bende iki rengi var ama heran melonuda alabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Chubby'lerini canım! Woppin' watermelon da pek bir güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar :) woppin' watermelon çok doğal bir pembe tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bunlar müthiş görünüyor:)
    peki kalıcılar mı?

    YanıtlaSil
  5. Benim bloguma da beklerim bu arada:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim undenied:) ben de çok beğenerek kullanıyorum ama çok kalicilar diyemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  7. renkler harika görünüyor kalıcı olmasalar bile sırf renkleri için denenebilir :)

    YanıtlaSil
  8. Evet renkleri çok güzel Boşnak Kızı mutlaka denenmeli:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

18 Haziran 2012 Pazartesi

Clinique Chubby Stick'lerim



Son zamanlarda Clinique Chubby Stick'lere bloglarda bol bol rastlıyoruz. Ben de çok severek kullandığım Chubby'ler hakkında birşeyler yazayım dedim. Chubby'lerin uzerinde Moisturizing Lip Colour Balm yazıyor. Yani kendilerine renkli ve nemlendiricili lip balm diyebiliriz. Benimde gönlümü bu yüzden çaldılar zaten:) Dudaklara doğal ve hafif bir renk verirken aynı zamanda nemlendiriyorlar. Hafif de parlaklık veriyorlar.


Ben ilk önce woppin' watermelon rengini aldım. Dudaklara çok güzel bir pembelik veriyor kendisi. Baktım çok güzel sonra da kırmızı tonlardaki chunky cherry ve şeftali tonlarda diyebileceğim mega melon rengini aldım. 

Aşağıdaki resimlerde Temmuz'da satışa sunulacak yeni renklerini görebilirsiniz. Ben en çok oversized orange rengini beğendim. Standlarda yerlerini almalarını sabırsızlıkla bekliyoruz efeniim:)





8 yorum:

  1. çok güzeller canım,bende iki rengi var ama heran melonuda alabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Chubby'lerini canım! Woppin' watermelon da pek bir güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar :) woppin' watermelon çok doğal bir pembe tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bunlar müthiş görünüyor:)
    peki kalıcılar mı?

    YanıtlaSil
  5. Benim bloguma da beklerim bu arada:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim undenied:) ben de çok beğenerek kullanıyorum ama çok kalicilar diyemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  7. renkler harika görünüyor kalıcı olmasalar bile sırf renkleri için denenebilir :)

    YanıtlaSil
  8. Evet renkleri çok güzel Boşnak Kızı mutlaka denenmeli:)

    YanıtlaSil