4 Mayıs 2012 Cuma

Lilakutu Alışverişim


Yeni bir alışveriş postu daha...bu sefer kaynak Lilakutu...aldığım şey Marrakesh Oil Hair Styling Elixir... Argan yağı içeren saç şekillendirici. İlk olarak Lilakutu'dan çıkmıştı. Denedim ve çok beğendim. Daha önce saçımı şekillendirmek için köpük kullanıyordum. Fakat köpük saçımı sertleştiriyor ve ıslak bir görünüm veriyordu. Bu yüzden köpük veya jöleyi pek sevmiyorum. Bu saç şekillendirici saçımı yumuşak yaptığı ve argan yağı içerdiği için gönlümü çeldi, ben de aldım gittii. Argan yağı içerdiği için saçıma zarar vermez diye düşündüm. Tek eksi yönü fiyatı biraz tuzlu ama uzun süre gider bi de saça zarar vermiyor yaaaa, neyse 78 TL.


Lilakutu'nun alışveriş kısmından da çok memnun kaldım. Ben sadece Marrakesh Oil'i sipariş verdim ve resimdeki hediyeler benim oldu. Sipariş verirken bir tane tester seçebiliyorsun, ben Philip Kingsley Şampuan, Saç Kremi ve Maskeyi seçtim. Diğerlerini Lilakutu ayrıca hediye etti. Gelenler Nivea Krem, Petal Fresh Şampuan, Flormar parfüm ve Cosmed tüy azaltıcı ve selülit serum/losyonlarının testerları. 


Ayrıca kargo ücretsiz ve alışverişlerde Lilapuan kazanıyorsun. Ben bu alışverişimden 66 lilapuan yani 6,6 TL kazandım..Ayrıca gönderim hızları çok iyi. Siparişim Ankara'ya 1 günde geldi. Siz de Lilakutu'dan alışveriş yapmak isterseniz buyrun efendim.


Vallaaa güzel bir alışverişti. Hem Lilakutu'yu hem de Marrakesh Oil'i tavsiye ederim..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan Yelda :) Güzel bir alışveriş olmuş, Petal Fresh şampuanları ben de merak ediyorum, yorumlarını bekliyorum, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Onur'cum.. deneyince yorumlarımı paylaşırım.

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim özgecim:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

4 Mayıs 2012 Cuma

Lilakutu Alışverişim


Yeni bir alışveriş postu daha...bu sefer kaynak Lilakutu...aldığım şey Marrakesh Oil Hair Styling Elixir... Argan yağı içeren saç şekillendirici. İlk olarak Lilakutu'dan çıkmıştı. Denedim ve çok beğendim. Daha önce saçımı şekillendirmek için köpük kullanıyordum. Fakat köpük saçımı sertleştiriyor ve ıslak bir görünüm veriyordu. Bu yüzden köpük veya jöleyi pek sevmiyorum. Bu saç şekillendirici saçımı yumuşak yaptığı ve argan yağı içerdiği için gönlümü çeldi, ben de aldım gittii. Argan yağı içerdiği için saçıma zarar vermez diye düşündüm. Tek eksi yönü fiyatı biraz tuzlu ama uzun süre gider bi de saça zarar vermiyor yaaaa, neyse 78 TL.


Lilakutu'nun alışveriş kısmından da çok memnun kaldım. Ben sadece Marrakesh Oil'i sipariş verdim ve resimdeki hediyeler benim oldu. Sipariş verirken bir tane tester seçebiliyorsun, ben Philip Kingsley Şampuan, Saç Kremi ve Maskeyi seçtim. Diğerlerini Lilakutu ayrıca hediye etti. Gelenler Nivea Krem, Petal Fresh Şampuan, Flormar parfüm ve Cosmed tüy azaltıcı ve selülit serum/losyonlarının testerları. 


Ayrıca kargo ücretsiz ve alışverişlerde Lilapuan kazanıyorsun. Ben bu alışverişimden 66 lilapuan yani 6,6 TL kazandım..Ayrıca gönderim hızları çok iyi. Siparişim Ankara'ya 1 günde geldi. Siz de Lilakutu'dan alışveriş yapmak isterseniz buyrun efendim.


Vallaaa güzel bir alışverişti. Hem Lilakutu'yu hem de Marrakesh Oil'i tavsiye ederim..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan Yelda :) Güzel bir alışveriş olmuş, Petal Fresh şampuanları ben de merak ediyorum, yorumlarını bekliyorum, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Onur'cum.. deneyince yorumlarımı paylaşırım.

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim özgecim:)

    YanıtlaSil