20 Mayıs 2012 Pazar

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Anneler gününde Gratis'te bazı ürünlerde kaçırılmaz bir %50 indirim fırsatı vardı. Ama her gün anneler günü değil midir? O zaman neden bu indirimler sürekli olmuyor??

Neyse efenimm daha önce TheBalm ürünlerini hiç kullanmamıştım ve merak ediyordum. Bu indirimi de duyunca büyük bir heyecanla Ankara'daki en zor ulaşılabilecek Gratis'e gittim. Bayanlar diğerlerini yağmalamıştır diye teeee Mamaktaki Nata Vega'daki Gratis'te soluğu aldım. 

Aldıklarıma önce toplu halde bir bakalım:


Şimdi de sırayla bakalım:)


BalmShelter Renkli Nemlendirici:  Cildim çok hassas olduğu ve baş belası rosacea sorunum olduğu için aslında renkli nemlendirici bile kullanamıyordum. Ama BalmShelter'ı sevgili MakeupAddict önermişti ve indirimde fiyatı çok uygundu.Ben de denemek için aldım. İçinde hassasiyet yaratabilecek cetearyl alcohol var. Ama parfüm içermiyor. Bu çok güzel bir özellik bence. Bir de parabensiz bir ürün. SPF18 güneş koruması var. Bu da güzel. Ben bir kez kullandım ve yüzümde herhangi bir kabarma, hassasiyet falan olmadı. Kullanmaya devam edeceğim ama çok abartmam yine de. Benim aldığım light rengi, ten rengime çok güzel uyum sağladı. Kapatıcılığı çok az ama yine de cildi daha güzel gösteriyor. İyi bir renkli nemlendirici arayanlara tavsiye edebilirim. Normalde fiyatı 40 TL ama indirimde 20 TL'ye aldım. Süper di mi:)




Balms Away Göz Makyajı Temizleyici: Aslında göz makyajını temizlemek için Bioderma Sensibio H2O'yu kullanıyorum ve çok memnunum. Bunu da sırf denemek için aldım. Değişik bir ürün vazeline benzer katı bir yapısı var. Zaten içindekiler listesinde ilk sırada vazelinin ana maddesi olan Paraffinum Liquidum (mineral oil) var. Aslında mineral oil (petrolatum) içeren ürünler kullanmak istemiyorum ama içimdeki yeni ürün deneme aşkı bana zorla aldırıyor:) Kullanımı da değişik. Önce gözünü kapatıp bir miktar ürünü dairesel hareketlerle gözüne sürüyorsun. Sonra da pamukla siliyorsun. Ben yine de rahat edemediğim için bir de H2O ile son defa temizliyorum. Bu kadar uğraşmadan sonra benim gözlerim biraz yandı ama bu üründen mi yoksa çok uğraştığımdan mı tam anlamadım.  Fiyatı %50 indirimle 16,5 TL.






FratBoy Allık: Rengi çok açık, doğal bir şeftali ve mat. Ve rengi çok güzel veriyor. %50 indirimle 17,5 TL.






Soldaki Ima Goodkisser Ruj: Güzel bir pembe ve tam yazlık bir renk. Bu tür cırt renklerdeki rujları pek kullanamıyorum ama olsun kullanacağım taktım kafayı:) 


Sağ daki Mai Billsbepaid Ruj: Çok doğal duran pembemsi nude bir ruj ve ben çok severek kullanıyorum. Rujları %50 indirimle 14 TL'ye aldım.           






Pick-Up Mini Göz Kalemleri (Soldan sağa:sugar daddy-koyu yeşil, ladies man-lacivert ve lover boy-koyu mor): Ufacıklar minnacıklar ve çok tatlılar. Zaten büyük göz kalemlerini de bitiremiyorum. Hep böyle minnacık olsalar daha iyi bence. Bir de set kalemtraş içeriyor. %50 indirimle 12,5 TL.


Bol karlı, bol renkli ve çok zevkli bir alışverişti. Gratis hep böyle indirimler yap!!

6 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım,kalemler çok şeker:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim özgecim:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, Frat Boy'u taa The Balm ürünleri Gratis'e ilk geldiğinde almıştım, tabii indirimsiz :P Kalemleri çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım. :) frat boy çok çok güzel aldığımdan beri sürekli elim ona gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim dofacım gerçekten çok güzel bence de:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba kalemler artık satılmıyor sanırım gratislerde göremiyorum :(

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Mayıs 2012 Pazar

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Anneler gününde Gratis'te bazı ürünlerde kaçırılmaz bir %50 indirim fırsatı vardı. Ama her gün anneler günü değil midir? O zaman neden bu indirimler sürekli olmuyor??

Neyse efenimm daha önce TheBalm ürünlerini hiç kullanmamıştım ve merak ediyordum. Bu indirimi de duyunca büyük bir heyecanla Ankara'daki en zor ulaşılabilecek Gratis'e gittim. Bayanlar diğerlerini yağmalamıştır diye teeee Mamaktaki Nata Vega'daki Gratis'te soluğu aldım. 

Aldıklarıma önce toplu halde bir bakalım:


Şimdi de sırayla bakalım:)


BalmShelter Renkli Nemlendirici:  Cildim çok hassas olduğu ve baş belası rosacea sorunum olduğu için aslında renkli nemlendirici bile kullanamıyordum. Ama BalmShelter'ı sevgili MakeupAddict önermişti ve indirimde fiyatı çok uygundu.Ben de denemek için aldım. İçinde hassasiyet yaratabilecek cetearyl alcohol var. Ama parfüm içermiyor. Bu çok güzel bir özellik bence. Bir de parabensiz bir ürün. SPF18 güneş koruması var. Bu da güzel. Ben bir kez kullandım ve yüzümde herhangi bir kabarma, hassasiyet falan olmadı. Kullanmaya devam edeceğim ama çok abartmam yine de. Benim aldığım light rengi, ten rengime çok güzel uyum sağladı. Kapatıcılığı çok az ama yine de cildi daha güzel gösteriyor. İyi bir renkli nemlendirici arayanlara tavsiye edebilirim. Normalde fiyatı 40 TL ama indirimde 20 TL'ye aldım. Süper di mi:)




Balms Away Göz Makyajı Temizleyici: Aslında göz makyajını temizlemek için Bioderma Sensibio H2O'yu kullanıyorum ve çok memnunum. Bunu da sırf denemek için aldım. Değişik bir ürün vazeline benzer katı bir yapısı var. Zaten içindekiler listesinde ilk sırada vazelinin ana maddesi olan Paraffinum Liquidum (mineral oil) var. Aslında mineral oil (petrolatum) içeren ürünler kullanmak istemiyorum ama içimdeki yeni ürün deneme aşkı bana zorla aldırıyor:) Kullanımı da değişik. Önce gözünü kapatıp bir miktar ürünü dairesel hareketlerle gözüne sürüyorsun. Sonra da pamukla siliyorsun. Ben yine de rahat edemediğim için bir de H2O ile son defa temizliyorum. Bu kadar uğraşmadan sonra benim gözlerim biraz yandı ama bu üründen mi yoksa çok uğraştığımdan mı tam anlamadım.  Fiyatı %50 indirimle 16,5 TL.






FratBoy Allık: Rengi çok açık, doğal bir şeftali ve mat. Ve rengi çok güzel veriyor. %50 indirimle 17,5 TL.






Soldaki Ima Goodkisser Ruj: Güzel bir pembe ve tam yazlık bir renk. Bu tür cırt renklerdeki rujları pek kullanamıyorum ama olsun kullanacağım taktım kafayı:) 


Sağ daki Mai Billsbepaid Ruj: Çok doğal duran pembemsi nude bir ruj ve ben çok severek kullanıyorum. Rujları %50 indirimle 14 TL'ye aldım.           






Pick-Up Mini Göz Kalemleri (Soldan sağa:sugar daddy-koyu yeşil, ladies man-lacivert ve lover boy-koyu mor): Ufacıklar minnacıklar ve çok tatlılar. Zaten büyük göz kalemlerini de bitiremiyorum. Hep böyle minnacık olsalar daha iyi bence. Bir de set kalemtraş içeriyor. %50 indirimle 12,5 TL.


Bol karlı, bol renkli ve çok zevkli bir alışverişti. Gratis hep böyle indirimler yap!!

6 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım,kalemler çok şeker:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim özgecim:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, Frat Boy'u taa The Balm ürünleri Gratis'e ilk geldiğinde almıştım, tabii indirimsiz :P Kalemleri çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım. :) frat boy çok çok güzel aldığımdan beri sürekli elim ona gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim dofacım gerçekten çok güzel bence de:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba kalemler artık satılmıyor sanırım gratislerde göremiyorum :(

    YanıtlaSil