17 Mayıs 2012 Perşembe

En Sevdiğim: Eubos Sensitive Lotion

Bu losyona ben kısaca mucizevi kremim diyorum ve kıyamadığım için sadece ellerime sürüyorum. İlk olarak testerı Eczaonline'dan gelmişti. Daha önce bu markayı hiç duymadığım için öylesine bi deneyeyim dedim. Ama bir süre sonra baktım ellerim süper yumuşak oluyor ve tırnak etlerim süper bir şekilde yumuşuyor. Hatta her gün düzenli kullandığımda tırnak etlerim nerdeyse manikür yaptırmış kadar güzel oluyor. Önceden tırnak etleri için düzenli olarak Burt's Bees'in tırnak eti kremini kullanırdım.  Bunu kullanmaya başladıktan sonra eskisi kadar tırnak eti kremine ihtiyaç duymuyorum.
Kokusu çok hafif, fresh bir kokusu var. 
Diğer güzel yanı paraben içermiyor ve malesef açıldıktan sonra 9 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
Ürünün üzerinde "Güneş Sonrası Kullanımı için de özellikle önerilir." yazıyor. 
Sadece eczanelerde satılıyor. Online eczanelerde de bulabilirsiniz. Eczaonline'da incelemek için buyrun lütfen.
Ben aldığımda online eczanelerde bulamamıştım hepsiburada'dan almıştım :)
Fiyatı el kremlerine ve vücut losyonlarına göre biraz fazla 51 TL. Fakat bitince kesinlikle tekrar tekrar alırım. Umarım piyasadan kalkmaz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

17 Mayıs 2012 Perşembe

En Sevdiğim: Eubos Sensitive Lotion

Bu losyona ben kısaca mucizevi kremim diyorum ve kıyamadığım için sadece ellerime sürüyorum. İlk olarak testerı Eczaonline'dan gelmişti. Daha önce bu markayı hiç duymadığım için öylesine bi deneyeyim dedim. Ama bir süre sonra baktım ellerim süper yumuşak oluyor ve tırnak etlerim süper bir şekilde yumuşuyor. Hatta her gün düzenli kullandığımda tırnak etlerim nerdeyse manikür yaptırmış kadar güzel oluyor. Önceden tırnak etleri için düzenli olarak Burt's Bees'in tırnak eti kremini kullanırdım.  Bunu kullanmaya başladıktan sonra eskisi kadar tırnak eti kremine ihtiyaç duymuyorum.
Kokusu çok hafif, fresh bir kokusu var. 
Diğer güzel yanı paraben içermiyor ve malesef açıldıktan sonra 9 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
Ürünün üzerinde "Güneş Sonrası Kullanımı için de özellikle önerilir." yazıyor. 
Sadece eczanelerde satılıyor. Online eczanelerde de bulabilirsiniz. Eczaonline'da incelemek için buyrun lütfen.
Ben aldığımda online eczanelerde bulamamıştım hepsiburada'dan almıştım :)
Fiyatı el kremlerine ve vücut losyonlarına göre biraz fazla 51 TL. Fakat bitince kesinlikle tekrar tekrar alırım. Umarım piyasadan kalkmaz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder