12 Mayıs 2012 Cumartesi

The Body Shop Chocomania Body Butter

Bu body butter'ı kokusuna bayılarak aldım. Gerçekten çikolata gibi kokuyor, insanın iştahını kabartıyor. Çikolata sevenler kesinlikle bu seriye bir baksın derim. Duş kremi, body lotion, lip balm ve sabunları da var.
Cildim çok kuru olduğu için body butter almıştım. İşyerinde ellerim için kullanıyorum. Sürünce önce ellerim pas pas parlıyor. Cilde çok çabuk emilmiyor sanki. Emilince parlıklığı geçiyor ama açıkçası beni biraz rahatsız etti. Daha önce Body Shop'un body butterlarından kullanmıştım ama böyle bir rahatsızlık hissetmemiştim. Buna özgü birşey mi yoksa diğerleri de böyle mi acaba?

*Resim TBS'nin web sitesinden alınmıştır.

3 yorum:

  1. bende lip balmını kullanıyorum,bence diğerlerinden farkı,biraz daha yağlı,bana öyle geldi.

    YanıtlaSil
  2. İlk çıktığında deli gibi almak istemiştim ben de canım, ama kokusu ağır gelmişti bana, ablam severek kullanıyor :)

    YanıtlaSil
  3. evet özgecim çok yağlı geldi bana da..

    onurcum ben de başta sevdim ama sonra kokusundan sıkıldım..

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

12 Mayıs 2012 Cumartesi

The Body Shop Chocomania Body Butter

Bu body butter'ı kokusuna bayılarak aldım. Gerçekten çikolata gibi kokuyor, insanın iştahını kabartıyor. Çikolata sevenler kesinlikle bu seriye bir baksın derim. Duş kremi, body lotion, lip balm ve sabunları da var.
Cildim çok kuru olduğu için body butter almıştım. İşyerinde ellerim için kullanıyorum. Sürünce önce ellerim pas pas parlıyor. Cilde çok çabuk emilmiyor sanki. Emilince parlıklığı geçiyor ama açıkçası beni biraz rahatsız etti. Daha önce Body Shop'un body butterlarından kullanmıştım ama böyle bir rahatsızlık hissetmemiştim. Buna özgü birşey mi yoksa diğerleri de böyle mi acaba?

*Resim TBS'nin web sitesinden alınmıştır.

3 yorum:

  1. bende lip balmını kullanıyorum,bence diğerlerinden farkı,biraz daha yağlı,bana öyle geldi.

    YanıtlaSil
  2. İlk çıktığında deli gibi almak istemiştim ben de canım, ama kokusu ağır gelmişti bana, ablam severek kullanıyor :)

    YanıtlaSil
  3. evet özgecim çok yağlı geldi bana da..

    onurcum ben de başta sevdim ama sonra kokusundan sıkıldım..

    YanıtlaSil