21 Nisan 2012 Cumartesi

Favori Rimelim: Benefit They're Real! Mascara

Son zamanlardaki favori rimelim Benefit They're Real Mascara.
Benim bir rimelde aradığım ilk özellik kirpiklerime dolgunluk vermesi. Kirpiklerim malesef çok seyrek. Bu rimel çok güzel dolgunluk veriyor. Aynı zamanda uzatıyor. Kirpiklerimin uzunluğu bana göre yeterli. Bu iyice uzattı. Hatta bu rimeli sürünce kirpiklerim gözlüklerime değiyor. Çok komik:)
Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor.
Bir kaç kat sürünce takma kirpik gibi oluyor gerçekten. Ben çok sevdim.
Sürerken bulaşmıyor. Sürümü kolay. Rimelin ucu top gibi şekilde görmüşsünüzdür. Bununla kenardaki kirpiklere sürülmesi kolaylaşıyor.
Temizlenmesi de kolay. Ben Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum. Birkaç pamukla tamamen silinebiliyor.
Sephora'dan 69 TL'ye aldım. Tavsiye ederim...

*Resim Benefit'in web sitesinden alınmıştır.

2 yorum:

  1. maskaralarımı kullanıp azaltma çabasındayım, hepsini bitirince lancome dramayı çok sevdiğim için o kalacak ve yanına bu maskarayı ekleyeceğim :) birkaç blogta okudum güzel diye, sende beğendiysen maskaralarımı azaltınca alacağım :))

    YanıtlaSil
  2. al özgecim al:) denenmesi gereken bir maskara.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Nisan 2012 Cumartesi

Favori Rimelim: Benefit They're Real! Mascara

Son zamanlardaki favori rimelim Benefit They're Real Mascara.
Benim bir rimelde aradığım ilk özellik kirpiklerime dolgunluk vermesi. Kirpiklerim malesef çok seyrek. Bu rimel çok güzel dolgunluk veriyor. Aynı zamanda uzatıyor. Kirpiklerimin uzunluğu bana göre yeterli. Bu iyice uzattı. Hatta bu rimeli sürünce kirpiklerim gözlüklerime değiyor. Çok komik:)
Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor.
Bir kaç kat sürünce takma kirpik gibi oluyor gerçekten. Ben çok sevdim.
Sürerken bulaşmıyor. Sürümü kolay. Rimelin ucu top gibi şekilde görmüşsünüzdür. Bununla kenardaki kirpiklere sürülmesi kolaylaşıyor.
Temizlenmesi de kolay. Ben Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum. Birkaç pamukla tamamen silinebiliyor.
Sephora'dan 69 TL'ye aldım. Tavsiye ederim...

*Resim Benefit'in web sitesinden alınmıştır.

2 yorum:

  1. maskaralarımı kullanıp azaltma çabasındayım, hepsini bitirince lancome dramayı çok sevdiğim için o kalacak ve yanına bu maskarayı ekleyeceğim :) birkaç blogta okudum güzel diye, sende beğendiysen maskaralarımı azaltınca alacağım :))

    YanıtlaSil
  2. al özgecim al:) denenmesi gereken bir maskara.

    YanıtlaSil