1 Nisan 2012 Pazar

Eczaonline Siparişim #2



Yine bir eczaonline alışverişi ile karşınızdayım. Bloğu takip edenler belki bilir yüzümde rosacea problemi var. Özellikle yanaklarımda kızarıklık, hassasiyet vs. her şey mevcut.

Güneşin kendini yavaş yavaş hissettirdiği şu güzel günlerde yüksek koruma faktörlü bir güneş kremine ihtiyaç duymaya başladım. Geniş araştırmalar sonunda Bioderma Photoderm AR'de karar kıldım. Hafif renkli bir güneş kremi kendisi.

Dermalogica Ultracalming temizleyicim de bitmişken Bioderma Sensibio DS+ Cleansing Gel'i deneyeyim dedim. Bir de kızarıklık için Bioderma Sensibio AR'yi merak ediyordum.

Sipariş verirken tester göndermelerini rica etmiştim. Sağolsunlar kırmamışlar beni :)

İnternette bu ürünleri araştırırken yine Eczaonline'nın fiyat olarak en uygun olduğunu gördüm. Ayrıca ürünleri çok hızlı gönderiyorlar. Siz de bu tür dermokozmetik ürün alacaksanız bir de Eczaonline'a bakın derim.

6 yorum:

  1. cnm kullandıkça yorumlarını bekliyorum=)güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım umarım ürünler işe yarar, güle güle kullan. Benim de rosacea problemim var, nasıl bir illet olduğunu iyi bilirim. Gerçi dermatoloğumla - Acıbadem'e gidiyorum -bu konuda çok kavga ediyoruz, o diyor ki "Sende rosacea yok, sadece hassasiyet var, ama dikkat etmezsen rosacea'ya döner ileride." ben ısrar ediyorum "Hayır, yanaklarım sürekli kızarık, rosacea işte!" Neyse, herhalde doktorum daha iyi biliyor... İlk Bioderma'nın Sensibio Forte'sini kullanmıştım (dermatolog önermişti) ve bir yıl boyunca muhteşem performans gösterdi, ne zaman sürsem kızarıklık saniyeler içinde kayboluyordu... Sonradan işe yaramamaya başladı. Ben tabii yine dermatoloğa koştum. Bu sefer de Noviderm Isoteliale'yi önerdi. Krem yeşil, aslında kızarıklık karşıtı kremlerin yeşil olmasından nefret ederim ama en azından işe yarıyor. Şimdi Noviderm'in kremi ile L'occitane'ın kızarıklığı azaltıcı bir kremi var, onları kullanıyorum ve kızarıklığım şimdilik kontrol altında diyebilirim... Bir de Bioderma Photoderm AR'ı ben de kullanmıştım iki yaz önce, aslında iyi ama Bioderma'nın başka bir güneş kremi olan Photoderm Spot'dan daha memnun kaldım sanki...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten ne inatçı bir illetmiş bu:( kullanmadığım ilaç kalmadı bir türlü geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım. Söylediğin bütün ürünlere bakacağım. Sana da geçmiş olsun canım. Önerilerini her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Yeldacigim kendi blogumdada yazdim ama belki okumassin diye, burayada yazayim, sana siddetle avene thermal suyunu öneriyorum, böyle kücük 50 ml siseler var, bir alda dene onla. Sabahlari bir pamuga ve bolca yüzüne, gözüne sIk ve pamukla sil, ozaman cesme suyu degdirmemis olursun. Nemlendirici olarakda Avene asiri hassas ciltler icin kremi öneriyorum. Ayrica yanaklarindaki kuruluk icinde Avene nem maskesini sadece o bölgeye sürersin aksamlari, icine cekiyor zaten. Bak bunlari dene cok iyi gelecek, bana dua edeceksin eminim ; )

    YanıtlaSil
  6. vivacım tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Avene termal suyu kullanıyorum. Bioderma'nın nem maskesi ve Bioderma'nın 3 tane nemlendiricisi var. Daha yeni aldım, biraz bunları kullanayım mutlaka tavsiye ettiklerini alacağım canım. Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

1 Nisan 2012 Pazar

Eczaonline Siparişim #2



Yine bir eczaonline alışverişi ile karşınızdayım. Bloğu takip edenler belki bilir yüzümde rosacea problemi var. Özellikle yanaklarımda kızarıklık, hassasiyet vs. her şey mevcut.

Güneşin kendini yavaş yavaş hissettirdiği şu güzel günlerde yüksek koruma faktörlü bir güneş kremine ihtiyaç duymaya başladım. Geniş araştırmalar sonunda Bioderma Photoderm AR'de karar kıldım. Hafif renkli bir güneş kremi kendisi.

Dermalogica Ultracalming temizleyicim de bitmişken Bioderma Sensibio DS+ Cleansing Gel'i deneyeyim dedim. Bir de kızarıklık için Bioderma Sensibio AR'yi merak ediyordum.

Sipariş verirken tester göndermelerini rica etmiştim. Sağolsunlar kırmamışlar beni :)

İnternette bu ürünleri araştırırken yine Eczaonline'nın fiyat olarak en uygun olduğunu gördüm. Ayrıca ürünleri çok hızlı gönderiyorlar. Siz de bu tür dermokozmetik ürün alacaksanız bir de Eczaonline'a bakın derim.

6 yorum:

  1. cnm kullandıkça yorumlarını bekliyorum=)güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım umarım ürünler işe yarar, güle güle kullan. Benim de rosacea problemim var, nasıl bir illet olduğunu iyi bilirim. Gerçi dermatoloğumla - Acıbadem'e gidiyorum -bu konuda çok kavga ediyoruz, o diyor ki "Sende rosacea yok, sadece hassasiyet var, ama dikkat etmezsen rosacea'ya döner ileride." ben ısrar ediyorum "Hayır, yanaklarım sürekli kızarık, rosacea işte!" Neyse, herhalde doktorum daha iyi biliyor... İlk Bioderma'nın Sensibio Forte'sini kullanmıştım (dermatolog önermişti) ve bir yıl boyunca muhteşem performans gösterdi, ne zaman sürsem kızarıklık saniyeler içinde kayboluyordu... Sonradan işe yaramamaya başladı. Ben tabii yine dermatoloğa koştum. Bu sefer de Noviderm Isoteliale'yi önerdi. Krem yeşil, aslında kızarıklık karşıtı kremlerin yeşil olmasından nefret ederim ama en azından işe yarıyor. Şimdi Noviderm'in kremi ile L'occitane'ın kızarıklığı azaltıcı bir kremi var, onları kullanıyorum ve kızarıklığım şimdilik kontrol altında diyebilirim... Bir de Bioderma Photoderm AR'ı ben de kullanmıştım iki yaz önce, aslında iyi ama Bioderma'nın başka bir güneş kremi olan Photoderm Spot'dan daha memnun kaldım sanki...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten ne inatçı bir illetmiş bu:( kullanmadığım ilaç kalmadı bir türlü geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım. Söylediğin bütün ürünlere bakacağım. Sana da geçmiş olsun canım. Önerilerini her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Yeldacigim kendi blogumdada yazdim ama belki okumassin diye, burayada yazayim, sana siddetle avene thermal suyunu öneriyorum, böyle kücük 50 ml siseler var, bir alda dene onla. Sabahlari bir pamuga ve bolca yüzüne, gözüne sIk ve pamukla sil, ozaman cesme suyu degdirmemis olursun. Nemlendirici olarakda Avene asiri hassas ciltler icin kremi öneriyorum. Ayrica yanaklarindaki kuruluk icinde Avene nem maskesini sadece o bölgeye sürersin aksamlari, icine cekiyor zaten. Bak bunlari dene cok iyi gelecek, bana dua edeceksin eminim ; )

    YanıtlaSil
  6. vivacım tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Avene termal suyu kullanıyorum. Bioderma'nın nem maskesi ve Bioderma'nın 3 tane nemlendiricisi var. Daha yeni aldım, biraz bunları kullanayım mutlaka tavsiye ettiklerini alacağım canım. Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil