11 Nisan 2012 Çarşamba

Bioderma'larım Doğurdu :)

Belki daha önce Bioderma’nın Biobonus+ kampanyasını duymuşsunuzdur. Kampanyadan yararlanmak için aldığınız Bioderma ürünlerinin arkasındaki puan etiketini yırtıp size verilmiş olan karta yapıştırmanız gerekiyor. 10 puanı tamamladığınızda hediye ürün kazanıyorsunuz. Aşağıdaki fotoda da puan etiketlerini ve bunları yapıştıracağınız kartı görebilirsiniz.

Bir süredir doktorun tavsiyesiyle Bioderma ürünlerini kullanıyordum. Ve bir gün baktım 10 puan olmuş bile. Ben de hemen etiketleri karta yapıştırdım. Aslında pek de ümitli değildim. Eşim bile direkt hediye ürün vermezler, önce sana bir güzel ürün satarlar falan dedi. Aslında haksız da değil, dedikleri tecrübeyle sabit J Neyse ben kartı eczaneye götürdüm, hiçbir zorluk çıkarmadan hemen istediğim ürünü sordular, ben de  Sensibio Forte dedim ve ürünü bana hediye ettiler. Eğer eczaneden Bioderma’nın bir ürününü alacaksanız kampanyayı da sorun derim. Umarım uzun süre devam eder.

Gelelim şu ana kadar biriktirdiğim puanların sahipleri ürünlere (Her biri 2 puan) :

1.   Sensibio Mask:
Kendisi kısaca “Hassas ve tolerans seviyesi düşük ciltler için nemlendirici ve yatıştırmaya yardımcı bakım maskesi”. Ben memnun kaldım diyebilirim. Genelde banyodan sonra üşenmezsem cildimin nem seviyesi artsın diye maskeyi uygulayıp 5-10 dak. bekletiyorum ve yıkıyorum. Yalnız yıkamazsam rahatsız oluyorum. Ağırlık veriyor gibi oluyor. Zaten ürünün üzerinde ya pamukla silin ya da yıkayın diyor. Cildiniz çok kuruysa deneyebilirsiniz.
2.   Sensibio AR (Anti-Redness) Cream:
Bioderma bu kremle ilgili “Kızarıklık sorunu yaşayan hassas ciltler için nemlendirici bakım kremi” dediği için yanaklarımdaki kızarıklara bir umut iyi gelir diye aldım. Alalı 1,5 hafta oldu, ara ara kullanıyorum. Kızarıklıklarım geçmedi ama umudum devam ediyor.
3.   Sensibio DS+ Foaming Gel:
Dermalogica  Ultracalming Cleanser’ım bittikten sonra çok memnun kaldığım için tekrar alacaktım ki doktor bunu önerdi, ben de aldım. “Kızarıklık ve skuamlardan şikayetçi hassas ciltler için arındırıcı ve temizleyici jel”miş kendisi. Skuam anladığım kadarıyla cilt yüzeyinde pul pul dökülme veya kepeklenme şeklinde oluyor. Ben de pul pul dökülme pek yok ama Bioderma’nın hassas ciltler için tek jel temizleyicisi bu olunca bir de doktor önerince alayım bari dedi. Memnun da kaldım. Cildimde kuruma, tahriş falan yapmadı. Kullanmaya devam edeceğim.
4.   Photoderm AR SPF 50+ / UVA33
Güneş kendini yavaş yavaş hissettirince hemen güneş koruyucu aramaya başladım. Ben buna karar vermiştim zaten, doktor da bunu önerdi ve aldım ben de. Ürün tanıtımında “Kızarıklıktan şikayetçi hassas ve reaktif ciltler için yüksek koruma sağlayan güneş koruyucu.” yazıyor. Hafif bir rengi var ama ciltte pek belli olmuyor. Ben daha çok renk vermesini bekliyordum ama pek değilmiş. Kapatıcılık da beklememek lazım. Sürdükten sonra biraz parlama yapıyor ama çok rahatsız edici değil. Bazen de sürdükten sonra cildimi biraz kuru hissediyorum özellikle rosacea’lı L olan yanaklarımda. Öyle zamanlarda üzerine biraz nemlendirici sürüyorum. Problem olmayan yerlerde yeterli nem sağlıyor ama. Bunların dışında gayet güzel bir ürün, ben beğendim, kullanmaya devam edeceğim J
5.   Sensibio Light Cream:
Bu nemlendiriciyi ilk gittiğim doktor önermişti. Tanıtımında “Normal ve karma hassas ciltler için tolerans seviyesini yükseltmeye yardımcı ve nemlendirici günlük bakım kremi.” yazıyor. Ben çok memnun kaldım, cilde sürünce hemen emiliyor, çok hafif bir krem. Hafifliğine rağmen kışları bile yeteri kadar nem veriyor. Yeni ürün deneme sevdamı yenersem tekrar alırım diyorum.
Veeee hediye ürünüm:

Sensibio Forte:
Bioderma bu ürünle ilgili kısaca “Dermatolojik uygulamalardan ya da yoğun tahrişten sonra kızarıklık sorunu yaşayan hassas ciltler için yatıştırmaya yardımcı bakım kremi.” demiş. Benim cildimi yatıştırmaya pek yardımcı olamadı, yetersiz kaldı ama umutla kullanmaya devam diyorum. Malesef bunu fotoğrafa koymayı unutmuşum. Fiyatı 45-50 TL arası ve kampanyadan ücretsiz almam güzel di mi ama:)

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. Güle güle kullan, ben de daha geçenlerde bu kampanya devam ediyor mu diye merak ediyordum :) Hediye verilen ürünün de puanı toplam 10 puan içinde sayılıyor mu peki? üstünde hediye ürün 2 puan filan yazmışlar ama çok net olmamış :S

    YanıtlaSil
  2. Hayır canım hediye ürünün puanı 10 puan içinde sayılmıyor. 10 puan toplayıp götürüyorsun hediyenin puanını çıkartıp ürünü puansız olarak veriyorlar.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın bende yeni biodermanın 5 ürününü aldım 10 puan oldu ama puanları yapıştıracağım hediye kartı yok kutuların içindende çıkmadı siz hediye kartını nerden aldınız.. şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kampanya çok önceydi hala devam ediyor mu bilmiyorum açıkçası. Sanırım kart aldığım bir ürünle gelmişti. Bir eczaneye soranilirsiniz. Sevgiler!

      Sil
    2. Hediye kartlarını ürünlerin yanında veriyorlar genelde. Ama eğer sizsin kartınız yoksa, 10 puanlık ürünlerinizle eczaneye gidin, onlardan kart isteyip puanlarnızını yapıştırıp kartı doldurursunuz. Sorun çıkaracaklarını sanmıyorum. Biobonus kampanyası süre sınırlaması olmayan bi kampanya anladığım kadarıyla.

      Sil
    3. Bilgilendirme için teşekkürlet:)

      Sil
  4. canım bir sorum olacaktı sana ben bu jelden sipariş verdim asluında bioderma sebium kullanıyordum ama cildimdeki hassasiyet ve kızarıklıklar için böyle birşeuyin daha ii geleceğini düşündüm cildimde akne var ama hemde nemsizlik var.. sence bu ürün nasıldır yağlandırır mı çok _

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu jeli 2 yıl kadar önce kullanıyordum. Başlarda memnundum ama sonra pek sevmediğimi hatırlıyorum. Üzerinden çok uzun süre geçtiği için net bir yorum yapamayacağım maalesef:(

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Nisan 2012 Çarşamba

Bioderma'larım Doğurdu :)

Belki daha önce Bioderma’nın Biobonus+ kampanyasını duymuşsunuzdur. Kampanyadan yararlanmak için aldığınız Bioderma ürünlerinin arkasındaki puan etiketini yırtıp size verilmiş olan karta yapıştırmanız gerekiyor. 10 puanı tamamladığınızda hediye ürün kazanıyorsunuz. Aşağıdaki fotoda da puan etiketlerini ve bunları yapıştıracağınız kartı görebilirsiniz.

Bir süredir doktorun tavsiyesiyle Bioderma ürünlerini kullanıyordum. Ve bir gün baktım 10 puan olmuş bile. Ben de hemen etiketleri karta yapıştırdım. Aslında pek de ümitli değildim. Eşim bile direkt hediye ürün vermezler, önce sana bir güzel ürün satarlar falan dedi. Aslında haksız da değil, dedikleri tecrübeyle sabit J Neyse ben kartı eczaneye götürdüm, hiçbir zorluk çıkarmadan hemen istediğim ürünü sordular, ben de  Sensibio Forte dedim ve ürünü bana hediye ettiler. Eğer eczaneden Bioderma’nın bir ürününü alacaksanız kampanyayı da sorun derim. Umarım uzun süre devam eder.

Gelelim şu ana kadar biriktirdiğim puanların sahipleri ürünlere (Her biri 2 puan) :

1.   Sensibio Mask:
Kendisi kısaca “Hassas ve tolerans seviyesi düşük ciltler için nemlendirici ve yatıştırmaya yardımcı bakım maskesi”. Ben memnun kaldım diyebilirim. Genelde banyodan sonra üşenmezsem cildimin nem seviyesi artsın diye maskeyi uygulayıp 5-10 dak. bekletiyorum ve yıkıyorum. Yalnız yıkamazsam rahatsız oluyorum. Ağırlık veriyor gibi oluyor. Zaten ürünün üzerinde ya pamukla silin ya da yıkayın diyor. Cildiniz çok kuruysa deneyebilirsiniz.
2.   Sensibio AR (Anti-Redness) Cream:
Bioderma bu kremle ilgili “Kızarıklık sorunu yaşayan hassas ciltler için nemlendirici bakım kremi” dediği için yanaklarımdaki kızarıklara bir umut iyi gelir diye aldım. Alalı 1,5 hafta oldu, ara ara kullanıyorum. Kızarıklıklarım geçmedi ama umudum devam ediyor.
3.   Sensibio DS+ Foaming Gel:
Dermalogica  Ultracalming Cleanser’ım bittikten sonra çok memnun kaldığım için tekrar alacaktım ki doktor bunu önerdi, ben de aldım. “Kızarıklık ve skuamlardan şikayetçi hassas ciltler için arındırıcı ve temizleyici jel”miş kendisi. Skuam anladığım kadarıyla cilt yüzeyinde pul pul dökülme veya kepeklenme şeklinde oluyor. Ben de pul pul dökülme pek yok ama Bioderma’nın hassas ciltler için tek jel temizleyicisi bu olunca bir de doktor önerince alayım bari dedi. Memnun da kaldım. Cildimde kuruma, tahriş falan yapmadı. Kullanmaya devam edeceğim.
4.   Photoderm AR SPF 50+ / UVA33
Güneş kendini yavaş yavaş hissettirince hemen güneş koruyucu aramaya başladım. Ben buna karar vermiştim zaten, doktor da bunu önerdi ve aldım ben de. Ürün tanıtımında “Kızarıklıktan şikayetçi hassas ve reaktif ciltler için yüksek koruma sağlayan güneş koruyucu.” yazıyor. Hafif bir rengi var ama ciltte pek belli olmuyor. Ben daha çok renk vermesini bekliyordum ama pek değilmiş. Kapatıcılık da beklememek lazım. Sürdükten sonra biraz parlama yapıyor ama çok rahatsız edici değil. Bazen de sürdükten sonra cildimi biraz kuru hissediyorum özellikle rosacea’lı L olan yanaklarımda. Öyle zamanlarda üzerine biraz nemlendirici sürüyorum. Problem olmayan yerlerde yeterli nem sağlıyor ama. Bunların dışında gayet güzel bir ürün, ben beğendim, kullanmaya devam edeceğim J
5.   Sensibio Light Cream:
Bu nemlendiriciyi ilk gittiğim doktor önermişti. Tanıtımında “Normal ve karma hassas ciltler için tolerans seviyesini yükseltmeye yardımcı ve nemlendirici günlük bakım kremi.” yazıyor. Ben çok memnun kaldım, cilde sürünce hemen emiliyor, çok hafif bir krem. Hafifliğine rağmen kışları bile yeteri kadar nem veriyor. Yeni ürün deneme sevdamı yenersem tekrar alırım diyorum.
Veeee hediye ürünüm:

Sensibio Forte:
Bioderma bu ürünle ilgili kısaca “Dermatolojik uygulamalardan ya da yoğun tahrişten sonra kızarıklık sorunu yaşayan hassas ciltler için yatıştırmaya yardımcı bakım kremi.” demiş. Benim cildimi yatıştırmaya pek yardımcı olamadı, yetersiz kaldı ama umutla kullanmaya devam diyorum. Malesef bunu fotoğrafa koymayı unutmuşum. Fiyatı 45-50 TL arası ve kampanyadan ücretsiz almam güzel di mi ama:)

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. Güle güle kullan, ben de daha geçenlerde bu kampanya devam ediyor mu diye merak ediyordum :) Hediye verilen ürünün de puanı toplam 10 puan içinde sayılıyor mu peki? üstünde hediye ürün 2 puan filan yazmışlar ama çok net olmamış :S

    YanıtlaSil
  2. Hayır canım hediye ürünün puanı 10 puan içinde sayılmıyor. 10 puan toplayıp götürüyorsun hediyenin puanını çıkartıp ürünü puansız olarak veriyorlar.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın bende yeni biodermanın 5 ürününü aldım 10 puan oldu ama puanları yapıştıracağım hediye kartı yok kutuların içindende çıkmadı siz hediye kartını nerden aldınız.. şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kampanya çok önceydi hala devam ediyor mu bilmiyorum açıkçası. Sanırım kart aldığım bir ürünle gelmişti. Bir eczaneye soranilirsiniz. Sevgiler!

      Sil
    2. Hediye kartlarını ürünlerin yanında veriyorlar genelde. Ama eğer sizsin kartınız yoksa, 10 puanlık ürünlerinizle eczaneye gidin, onlardan kart isteyip puanlarnızını yapıştırıp kartı doldurursunuz. Sorun çıkaracaklarını sanmıyorum. Biobonus kampanyası süre sınırlaması olmayan bi kampanya anladığım kadarıyla.

      Sil
    3. Bilgilendirme için teşekkürlet:)

      Sil
  4. canım bir sorum olacaktı sana ben bu jelden sipariş verdim asluında bioderma sebium kullanıyordum ama cildimdeki hassasiyet ve kızarıklıklar için böyle birşeuyin daha ii geleceğini düşündüm cildimde akne var ama hemde nemsizlik var.. sence bu ürün nasıldır yağlandırır mı çok _

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu jeli 2 yıl kadar önce kullanıyordum. Başlarda memnundum ama sonra pek sevmediğimi hatırlıyorum. Üzerinden çok uzun süre geçtiği için net bir yorum yapamayacağım maalesef:(

      Sil