3 Mart 2012 Cumartesi

Dermalogica Ultracalming Cleanser

Bugün sizlere 3 aydır kullandığım hassas ciltler için olan bir temizleyiciden bahsedeceğim, Dermalogica Ultracalming Cleanser.

Öncelikle bakalım Dermalogica bu temizleyici ile ilgili neler demiş:

Son derece nazik jel krem temizleyici, su ile durulanabildiği gibi kağıt mendil ile de ciltten temizlenebilir. Hava kirliliği, sert iklim koşulları, stres, hormonal değişimler ve kozmetik allerjisinden cildi korumaya yardımcı olur. Suni koku ve renklendirici içermez.


Nazik, köpürmeyen temizleyici cilt yüzeyinde nazikçe kayarak ciltteki yangıyı azaltır. İritasyona sebep olabilecek kalıntı bırakmaz. Lavanta ve Ekinezya cildi sakinleştirmeye ve yatıştırmaya yardımcı olurken; Salatalık yangıyı giderir. Suya dahi hassasiyeti olan ciltlerde pamuk ile temizlenir.

Temizleyici jel-krem kıvamında ve köpürmüyor. Su kullanmadan bir pamuk yardımıyla ciltten temizlenebiliyormuş ama ben hiç böyle kullanmadım. Ben hep suyla temizliyorum.
Bence hassas ciltlere çok uygun bir temizleyici. Cildimi hiç kurutmadı. Temizleme performansı da gayet iyi. Hassas ciltler için olduğu için temizlemesi iyi değildir diye düşünerek akşamları bunu kullanmıyordum, sadece sabahları kullanıyordum. Ama cildim çok hassaslaştığı için doktorun da önerisiyle artık sabah akşam bunu kullanıyorum. Çok da memnunum. Haksızlık etmişim kendisine :)

İçeriği şöyle;

Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Bisabolol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Fumaria Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Fumaric Acid, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Echinacea Purpurea Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetyl Trimethyl Ammonium Chloride, Salix Alba Bark Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Glyceryl Caprylate, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Aminomethyl Propanol.

Görüldüğü gibi içinde parfüm, paraben, SLS yok. Dermalogica'nın web sitesinden ürünü inceleyebilirsiniz.

Online eczanelerde fiyatı 100 TL civarında. Hassas ciltli bayanlara tavsiyemdir.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. bu markanın günlük peelingini ve c vitamini maskesini kullanıyorum çok memnunum,yıkama jelini alırmıyım bilmiyorum ama oldukça ısındım dermologicaya:)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok memnun kaldım bu üründen özgecim. bitmek üzere belki tekrar alırım. Tek eksi yönü biraz pahalı olması. Biodermanın, avene'nin ürünleri bunun yarı fiyatı ama cildim çok hassas olduğu için pek riske giremiyorum.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

3 Mart 2012 Cumartesi

Dermalogica Ultracalming Cleanser

Bugün sizlere 3 aydır kullandığım hassas ciltler için olan bir temizleyiciden bahsedeceğim, Dermalogica Ultracalming Cleanser.

Öncelikle bakalım Dermalogica bu temizleyici ile ilgili neler demiş:

Son derece nazik jel krem temizleyici, su ile durulanabildiği gibi kağıt mendil ile de ciltten temizlenebilir. Hava kirliliği, sert iklim koşulları, stres, hormonal değişimler ve kozmetik allerjisinden cildi korumaya yardımcı olur. Suni koku ve renklendirici içermez.


Nazik, köpürmeyen temizleyici cilt yüzeyinde nazikçe kayarak ciltteki yangıyı azaltır. İritasyona sebep olabilecek kalıntı bırakmaz. Lavanta ve Ekinezya cildi sakinleştirmeye ve yatıştırmaya yardımcı olurken; Salatalık yangıyı giderir. Suya dahi hassasiyeti olan ciltlerde pamuk ile temizlenir.

Temizleyici jel-krem kıvamında ve köpürmüyor. Su kullanmadan bir pamuk yardımıyla ciltten temizlenebiliyormuş ama ben hiç böyle kullanmadım. Ben hep suyla temizliyorum.
Bence hassas ciltlere çok uygun bir temizleyici. Cildimi hiç kurutmadı. Temizleme performansı da gayet iyi. Hassas ciltler için olduğu için temizlemesi iyi değildir diye düşünerek akşamları bunu kullanmıyordum, sadece sabahları kullanıyordum. Ama cildim çok hassaslaştığı için doktorun da önerisiyle artık sabah akşam bunu kullanıyorum. Çok da memnunum. Haksızlık etmişim kendisine :)

İçeriği şöyle;

Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Bisabolol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Fumaria Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Fumaric Acid, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Echinacea Purpurea Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetyl Trimethyl Ammonium Chloride, Salix Alba Bark Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Glyceryl Caprylate, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Aminomethyl Propanol.

Görüldüğü gibi içinde parfüm, paraben, SLS yok. Dermalogica'nın web sitesinden ürünü inceleyebilirsiniz.

Online eczanelerde fiyatı 100 TL civarında. Hassas ciltli bayanlara tavsiyemdir.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. bu markanın günlük peelingini ve c vitamini maskesini kullanıyorum çok memnunum,yıkama jelini alırmıyım bilmiyorum ama oldukça ısındım dermologicaya:)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok memnun kaldım bu üründen özgecim. bitmek üzere belki tekrar alırım. Tek eksi yönü biraz pahalı olması. Biodermanın, avene'nin ürünleri bunun yarı fiyatı ama cildim çok hassas olduğu için pek riske giremiyorum.

    YanıtlaSil