19 Mart 2012 Pazartesi

Bittiler #2

Bu ürünleri bir önceki yazımdan sonra bitirdim ve o günden beri biriktiriyorum. Bakalım neleri bitirmeyi başarmışımJ


1.    Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Saç Kremi: Bu saç kremi hasar görmüş saçlar için üretilmiş. Aslında memnun kaldım, saçlarımı güzel yumuşattı ama fiyatına göre daha yüksek performans beklerdim. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım ama pek olmadı:(

2-3. John Frieda Frizz Ease Şampuan ve Saç Kremi: Bunları da saçlarımın elektriklenmesine, kabarmasına iyi gelir diye aldım. Elektriklenmeye falan iyi gelmedi ama saçlarımı güzel yumuşattı diyebilirim. Fakat bu şampuan ve saç kremini bitirmeye yakın saçlarım bir dökülmeye başladı, öyle böyle değil evde her yer saç oluyordu ve taradığımda bir avuç içi saç dökülüyordu. Artık bu şampuan veya saç kreminden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum. Ama bir daha almam. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İlk dikkatimi çeken şampuanın içinde dimethicone yani silikon var. Bir rivayete göre silikon gözenekleri tıkayıp saç dökülmesine neden olabiliyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ayrıca içinde paraben, sodium laureth sulfate, dmdm hydantion da var. Aslında içerik konusunda uzman değilim sadece internetten edindiğim bilgiler doğrultusunda bu içeriklerden mümkün olduğunca uzak durulması gerektiğini biliyorum. Fakat her zaman mümkün olmuyor bu. Bu şampuanı alırken de hiç dikkat etmemiştim. Saç kreminin içeriği biraz daha masum gibi...


4.    Avene Termal Su: İyice hassaslaşan ve Rosacea’lı cildime bir umut iyi gelir, cildimi biraz olsun yatıştırır diye aldım. Memnun da kaldım. Daha çok banyodan sonra cildimi ferahlatmak için kullandım. Rosacea’nın en büyük düşmanlarından biri de sıcak banyo maalesef. Artık alışkanlık oldu banyodan sonra avene termal suya ihtiyaç duyuyorum. Bir tane daha aldım bile.
Şu sıralar akşamları cildimi su kullanmadan temizlemeye başladım.  Şimdilik La Roche Posay Micellar Solution kullanıyorum. Bittikten sonra doktorun önerisiyle Bioderma Sensibio H2O’ya başlayacağım. Suyla temizlemeye çok fena alışmışım. Bu yüzden en son aşama yüzüme yine de Avene termal suyu sıkıp pamukla siliyorum.  Bir nevi durulama yaniJ
5.    Thierry Mugler Alien Parfüm: Bence parfüm seçimi tamamen zevke kalmış bir mesele. Kokuyu tarif etmekte de çok kötüyüm, bu işten hiç anlamıyorum. Ben çok severek kullandım. 
6.    Vaseline Repairing Moisture El Kremi: Bol petrolatum’lu bir krem. Petrolatum ile ilgili yazım için tık tık.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İçinde yok yok: Petrolatum, Dimethicone, Triethanolamine, Paraben.  İçeriklere dikkat etmediğim bir dönemde almıştım. Bir daha almam herhalde. İçerik dışında güzel bir kremdi, elleri yapış yapış yapmıyor, nemlendirmesi güzel. 

Bunların dışında bir sürü minnak tester bitirdim ama yazı çok uzun oldu, onlar da başka bir yazının konusu olsun bari J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Mart 2012 Pazartesi

Bittiler #2

Bu ürünleri bir önceki yazımdan sonra bitirdim ve o günden beri biriktiriyorum. Bakalım neleri bitirmeyi başarmışımJ


1.    Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Saç Kremi: Bu saç kremi hasar görmüş saçlar için üretilmiş. Aslında memnun kaldım, saçlarımı güzel yumuşattı ama fiyatına göre daha yüksek performans beklerdim. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım ama pek olmadı:(

2-3. John Frieda Frizz Ease Şampuan ve Saç Kremi: Bunları da saçlarımın elektriklenmesine, kabarmasına iyi gelir diye aldım. Elektriklenmeye falan iyi gelmedi ama saçlarımı güzel yumuşattı diyebilirim. Fakat bu şampuan ve saç kremini bitirmeye yakın saçlarım bir dökülmeye başladı, öyle böyle değil evde her yer saç oluyordu ve taradığımda bir avuç içi saç dökülüyordu. Artık bu şampuan veya saç kreminden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum. Ama bir daha almam. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İlk dikkatimi çeken şampuanın içinde dimethicone yani silikon var. Bir rivayete göre silikon gözenekleri tıkayıp saç dökülmesine neden olabiliyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ayrıca içinde paraben, sodium laureth sulfate, dmdm hydantion da var. Aslında içerik konusunda uzman değilim sadece internetten edindiğim bilgiler doğrultusunda bu içeriklerden mümkün olduğunca uzak durulması gerektiğini biliyorum. Fakat her zaman mümkün olmuyor bu. Bu şampuanı alırken de hiç dikkat etmemiştim. Saç kreminin içeriği biraz daha masum gibi...


4.    Avene Termal Su: İyice hassaslaşan ve Rosacea’lı cildime bir umut iyi gelir, cildimi biraz olsun yatıştırır diye aldım. Memnun da kaldım. Daha çok banyodan sonra cildimi ferahlatmak için kullandım. Rosacea’nın en büyük düşmanlarından biri de sıcak banyo maalesef. Artık alışkanlık oldu banyodan sonra avene termal suya ihtiyaç duyuyorum. Bir tane daha aldım bile.
Şu sıralar akşamları cildimi su kullanmadan temizlemeye başladım.  Şimdilik La Roche Posay Micellar Solution kullanıyorum. Bittikten sonra doktorun önerisiyle Bioderma Sensibio H2O’ya başlayacağım. Suyla temizlemeye çok fena alışmışım. Bu yüzden en son aşama yüzüme yine de Avene termal suyu sıkıp pamukla siliyorum.  Bir nevi durulama yaniJ
5.    Thierry Mugler Alien Parfüm: Bence parfüm seçimi tamamen zevke kalmış bir mesele. Kokuyu tarif etmekte de çok kötüyüm, bu işten hiç anlamıyorum. Ben çok severek kullandım. 
6.    Vaseline Repairing Moisture El Kremi: Bol petrolatum’lu bir krem. Petrolatum ile ilgili yazım için tık tık.  İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. İçinde yok yok: Petrolatum, Dimethicone, Triethanolamine, Paraben.  İçeriklere dikkat etmediğim bir dönemde almıştım. Bir daha almam herhalde. İçerik dışında güzel bir kremdi, elleri yapış yapış yapmıyor, nemlendirmesi güzel. 

Bunların dışında bir sürü minnak tester bitirdim ama yazı çok uzun oldu, onlar da başka bir yazının konusu olsun bari J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder