24 Mart 2012 Cumartesi

Benefit Ooh La Lift

Ooo la laaa…demek istiyorum bu ürünü her gördüğümde. Kendisi bir göz altı aydınlatıcısı. Ve ben onu çok seviyorum. Neden mi?
En önemlisi göz altı kapatıcılarından daha doğal duruyor. Kapatıcılığı pek fazla değil ama ben en fazla doğal duruşunu seviyorum. Tek başına kullanabildiğiniz gibi makyaj bazı olarak veya kapatıcının üzerine de kullanabilirsiniz.
Sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor, göz altlarınızda morluk probleminiz varsa rengini daha açık gösteriyor. Paketinde yazdığına göre ışığı yansıtan pigmentlere sahipmiş.
Kırışıklıklara kapatıcı gibi dolmuyor. Bu da çok sevdiğim diğer bir özelliği.
Çok fazla kalıcı değil ama olsun ben yine de hayranım kendisine.  Bitince daha doğrusu süresi dolunca mutlaka tekrar alırım. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay. 6 ayda biter mi bilmiyorum. Biraz daha uzun olsaydı keşkeJ
Aşağıdaki resimlerde rengini göstermeye çalıştım. Pek becerememiş olabilirim. Pembemsi bir renk. Göz altlarına sürüldüğünde resimdeki gibi beyaz durmuyor. Zaten en sevmediğim şey göz altlarının bembeyaz olmasıdır.


 

İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Ben açıkçası makyaj malzemelerinde pek içeriğe dikkat edemiyorum. Sürüldüğünde alerji falan yapmasın yeter. Bende yağ butonu, alerji vs. yapmadı.


Sephora’dan 72 TL'ye bu güzelliğe sahip olabilirsiniz diyerek herkese mutlu hafta sonları diliyorum.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Çok güzel bir ürüne benziyor... Ben de merak ediyorum.
    Genel olarak çok güzel ürünlere sahipsin Yelda, çok beğenerek okuyorum hepsini. hemen hepsi, benimde sahip olmak istediğim, denemek istediğim, merak ettiğim ürünler. Yazılarını merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de senin blogunu severek takip ediyorum. Bütün yazılarını merakla okuyorum:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Mart 2012 Cumartesi

Benefit Ooh La Lift

Ooo la laaa…demek istiyorum bu ürünü her gördüğümde. Kendisi bir göz altı aydınlatıcısı. Ve ben onu çok seviyorum. Neden mi?
En önemlisi göz altı kapatıcılarından daha doğal duruyor. Kapatıcılığı pek fazla değil ama ben en fazla doğal duruşunu seviyorum. Tek başına kullanabildiğiniz gibi makyaj bazı olarak veya kapatıcının üzerine de kullanabilirsiniz.
Sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor, göz altlarınızda morluk probleminiz varsa rengini daha açık gösteriyor. Paketinde yazdığına göre ışığı yansıtan pigmentlere sahipmiş.
Kırışıklıklara kapatıcı gibi dolmuyor. Bu da çok sevdiğim diğer bir özelliği.
Çok fazla kalıcı değil ama olsun ben yine de hayranım kendisine.  Bitince daha doğrusu süresi dolunca mutlaka tekrar alırım. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay. 6 ayda biter mi bilmiyorum. Biraz daha uzun olsaydı keşkeJ
Aşağıdaki resimlerde rengini göstermeye çalıştım. Pek becerememiş olabilirim. Pembemsi bir renk. Göz altlarına sürüldüğünde resimdeki gibi beyaz durmuyor. Zaten en sevmediğim şey göz altlarının bembeyaz olmasıdır.


 

İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Ben açıkçası makyaj malzemelerinde pek içeriğe dikkat edemiyorum. Sürüldüğünde alerji falan yapmasın yeter. Bende yağ butonu, alerji vs. yapmadı.


Sephora’dan 72 TL'ye bu güzelliğe sahip olabilirsiniz diyerek herkese mutlu hafta sonları diliyorum.

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Çok güzel bir ürüne benziyor... Ben de merak ediyorum.
    Genel olarak çok güzel ürünlere sahipsin Yelda, çok beğenerek okuyorum hepsini. hemen hepsi, benimde sahip olmak istediğim, denemek istediğim, merak ettiğim ürünler. Yazılarını merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de senin blogunu severek takip ediyorum. Bütün yazılarını merakla okuyorum:)

      Sil