29 Şubat 2012 Çarşamba

Eczaonline Siparişim

Biliyorsunuz son zamanlarda online eczaneler çok moda. Ben de bu modaya kapıldım ve hazır şampuanım bitmişken başladım şampuan arayışına. Son zamanlarda saçlarım çok dökülüyor, bu yüzden iyi bir şampuan olsun istedim. Organicum şampuan ve saç kremi hakkında internette güzel yorumları okuyunca Organicum markasına karar verdim ve online eczanelerden fiyatları araştırdım. En uygun fiyat Eczaonline sitesindeydi. Baktığım diğer iki online eczaneyle aralarında fiyat bakımından oldukça fark vardı. Bu yüzden bu tür bir ürün alacaksınız bir de Eczaonline sitesine bakın derim. Örneğin Bioderma Sensibio Mask Eczaonline'da 43,5 TL, diğer iki sitede 46,32 ve 54,5 TL. Çok fark var değil mi? Ben de durur muyum bir de maske aldım tabii ki.
Ayrıca ürünler çok kısa sürede elime ulaştı. Cuma öğleden sonra sipariş verdim ürünler pazartesi günü elimdeydi. Araya Cumartesi-Pazar girmesine rağmen hemen göndermişler. Bir de 79 TL ve üzeri alışveriş yaparsanız kargo ücretsiz. Sonuç olarak bu online eczaneyi herkese tavsiye ederim.  Buradan web sitesini inceleyebilirsiniz.

Veeee benim aldıklarım karşınızda :) (Resimler çok karanlık çıkmış kusura bakmayın)



1. Organicum Şampuan (Kuru/Normal Saçlar)
2. Organicum Saç Kremi
3. Bioderma Sensibio Mask (Hassas Ciltler İçin Nem Maskesi)

Hepsini birer kez kullandım. İlk izlenimler iyi.  Bakalım biraz daha kullanıp öyle karar vereceğim gerçekten iyiler mi :)

Sevgiler,
Yelda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

29 Şubat 2012 Çarşamba

Eczaonline Siparişim

Biliyorsunuz son zamanlarda online eczaneler çok moda. Ben de bu modaya kapıldım ve hazır şampuanım bitmişken başladım şampuan arayışına. Son zamanlarda saçlarım çok dökülüyor, bu yüzden iyi bir şampuan olsun istedim. Organicum şampuan ve saç kremi hakkında internette güzel yorumları okuyunca Organicum markasına karar verdim ve online eczanelerden fiyatları araştırdım. En uygun fiyat Eczaonline sitesindeydi. Baktığım diğer iki online eczaneyle aralarında fiyat bakımından oldukça fark vardı. Bu yüzden bu tür bir ürün alacaksınız bir de Eczaonline sitesine bakın derim. Örneğin Bioderma Sensibio Mask Eczaonline'da 43,5 TL, diğer iki sitede 46,32 ve 54,5 TL. Çok fark var değil mi? Ben de durur muyum bir de maske aldım tabii ki.
Ayrıca ürünler çok kısa sürede elime ulaştı. Cuma öğleden sonra sipariş verdim ürünler pazartesi günü elimdeydi. Araya Cumartesi-Pazar girmesine rağmen hemen göndermişler. Bir de 79 TL ve üzeri alışveriş yaparsanız kargo ücretsiz. Sonuç olarak bu online eczaneyi herkese tavsiye ederim.  Buradan web sitesini inceleyebilirsiniz.

Veeee benim aldıklarım karşınızda :) (Resimler çok karanlık çıkmış kusura bakmayın)



1. Organicum Şampuan (Kuru/Normal Saçlar)
2. Organicum Saç Kremi
3. Bioderma Sensibio Mask (Hassas Ciltler İçin Nem Maskesi)

Hepsini birer kez kullandım. İlk izlenimler iyi.  Bakalım biraz daha kullanıp öyle karar vereceğim gerçekten iyiler mi :)

Sevgiler,
Yelda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder